Урок-вікторина Easy Quizzy "Мистецтво до нашої ери".

Про матеріал
Розробка уроку у вигляді вікторини Easy Quizzy. Метою заняття є закріплення знань до вивчених тем з Мистецтва первісних часів, Стародавнього Єгипту та Мистецтва Античності; формування учнів працювати в команді, використовувати набуті знання, розвиток інтересу до вивчення предмету, логічного та творчого мислення.
Перегляд файлу

"Олександрійський фаховий коледж культури і мистецтв"

 

 

 

 

 

 

Урок - вікторина Easy Quizzy

 з дисципліни "Історія мистецтв"

"Мистецтво до нашої ери"

(підсумкове заняття по темам "Мистецтво первісного суспільства", "Мистецтво Стародавнього Єгипту", "Мистецтво Стародавньої Греції", "Мистецтво Стародавнього Риму")

( для учнів 11-го класу)

 

 

 

 

 

Підготувала

викладач

Кудря Надія Вікторівна

 

2023 р.

Тема уроку: Підсумкове заняття до розділу "Мистецтво Стародавнього світу"

Мета: закріпити знання про мистецтво первісного суспільства, Стародавнього світу, Античності, розвивати інтерес до вивчення теми, розширювати кругозір; формувати пошукові напрямки діяльності студентів; виховання поваги до прекрасного.

Обладнання: фото-матеріал з творами мистецтва, картки з завданнями, фішки, комп’ютер.

Тип уроку: урок-вікторина Easy Quizzy.

Хід уроку:

 

І. Вступне слово викладача.

1.Повідомлення   завдань уроку.

2. Побажання успіхів у вікторині.

 

На минулих заняттях ми вивчали історію мистецтв різних періодів до нашої ери: первісного суспільства, Стародавнього Єгипту, Стародавньої Греції та Стародавнього Риму. Сьогодні ми підведемо підсумок з вивченого. Для цього я пропоную провести з вами популярну на даний момент інтелектуальну вікторину Easy Quizzy   "Мистецтво до нашої ери". Для цього попрошу вас об'єднатися в дві команди, використовуючи кольорові фішки - зелені та сині.

Учні витягують фішки і формуються у дві команди - "синіх" та "зелених".

Попрошу команди обрати собі капітанів та придумати назви, пов'язані з мистецтвом Давнього світу.

Наша гра буде складатися з п'яти раундів. Переможе команда, яка заробить найбільше балів. Починаємо перший раунд, який називається "Питання для розігріву". Я буду задавати питання,  команда, яка знає відповідь - піднімає руку. Якщо відповідь правильна - команда отримує один бал, якщо не правильна - команда суперників має шанс дати правильну відповідь. Якщо учасники команд одночасно піднімають руки - пишуть свої відповіді на листочках і потім зачитують. Готові, тож, починаємо!

Раунд 1 "Запитання для розігріву"

1.Що таке палеолітичні венери?(первісні статуетки жінок)

2.Що таке мегаліт? (великий камінь)

3.Найбільша гробниця Стародавнього Єгипту(Хеопса)

4.Яку споруду єгиптяни називали "батьком жаху"?(Сфінкса)

5.Хто за переказами побудував Кноський палац?(Дедал)

6.Що таке кора?(Статуя одягненої дівчини)

7.Назвіть відомого скульптора і архітектора Стародавньої Греції.(Фідій)

8.Будівельний матеріал, який винайшли римляни.(Бетон)

9.Що таке базиліка?(прямокутна у плані споруда)

10.Тип ордеру, який створили давні римляни.(композитний)

11.Храм усіх богів у Стародавньому Римі.(Пантеон)

12.Що таке інсула?(багатоповерховий будинок у Стародавньому Римі, з кімнатами або квартирами).

 

Дякую командам.

Оголошення підсумків 1 раунду.

Наступний раунд "Склади пазли". Ваше завдання: кожна команда отримує пазли, з яких потрібно скласти  три картинки, на яких буде зображено відомий витвір мистецтва давнього світу. На все вам дається 5 хвилин. За кожну правильно складену картинку команда отримує по три бали, якщо команда називає, що це за витвір мистецтва - додатково отримує ще два бали за кожне правильно назване зображення. Готові? Час пішов.

Звучить музика. Команди складають пазли.

Завдання команді 1

1-Палеолітична венера

2-піраміда Хеопса

3-Дискобол

 

Завдання команді 2

1-Стоунхендж

2-бюст Ніфертіті

3-Вовчиця

 

Через 5 хвилин підводяться підсумки раунду.

 

Дякую командам. І переходимо до третього раунду, який називається "Обери зайве". Умови раунду такі: на екрані буде показано декілька зображень, вам необхідно буде вказати, яке зображення тут зайве і пояснити чому. Якщо назвали правильно зайвий предмет - отримуєте один бал, якщо пояснили чому він зайвий - ще один бал. Кожній команді буде показано по черзі  п'ять зображень. Якщо команда не знатиме відповіді або її відповідь буде невірною - команда суперників може спробувати відповісти. Прошу капітанів жеребкуванням визначити хто починає першим.

Проводиться раунд 3.

Завдання команді 1

1- доричний ордер, іонічний, корінфський, композитний.(Зайвий композитний - він римський)

2 - статуя сільського старости, бюст Ніфертіті, Сфінкс, Дискобол(Зайвий Дискобол - він грецького майстра)

3 - малюнки зі стін печер Ласко, Альтаміра, розписи гробниць Стародавнього Риму.(Зайві - розписи гробниць)

4 - Дискобол, Дорифор, Апоксіомен, бюст Брута (Зайвий бюст - він римський і погрудне зображення)

5 - Стоунхендж, храм Рамзеса ІІ, Пантеон, храм Артеміди.(Зайвий - храм Артеміди, він не зберігся)

 

Завдання команді 2

1 - піраміда, храм Артеміди, Александрійський маяк, Колізей (Зайвий колізей - він не входить у сім чудес світу)

2 - курос, кора, Венера Мілоська (Зайва Венера, вона елліністичного періоду)

3 - Сфінкс, Венера, бюст Цицерона, Пантеон.(Зайвий Пантеон, це архітектурна споруда)

4 - чотири помпейські стилі, розписи гробниць.(Зайві - розписи гробниць)

5 - бюст Цицерона, Брута, Коммода, Курос. (Зайвий курос - він грецький)

 

Підведення підсумків.

 Дякую командам. І переходимо до третього раунду, який називається "Ми в музеї". На екрані командам будуть демонструватися витвори мистецтва по пройденим темам. Вам необхідно назвати що це за витвір і епоху його створення. За кожну повну відповідь команда отримує два бали, за не повну - 1 бал. І знову ж - якщо одна команда не знає відповіді чи відповідь не вірна - команда суперників має шанс заробити собі бали. Кожній команді треба назвати 10 пам'ятків мистецтва. Прошу капітанів жеребкуванням визначити хто починає першим. Увага на екран.

Проводиться раунд 4.

Команда 1

1.Венера Мілоська

2.Піраміда Хеопса

3.Ніка Самофракійська

4.Аппієва дорога

5.Лаокоон

6.Храм Рамзеса ІІ

7.Кноський палац

8.Пергамський вівтар

9.Акведук

10.Стоунхендж

 

Команда 2

1.Палеолітична венера

2.Пантеон

3.Імператор Коммод

4.Бюст Ніфертіті

5.Будинок фавна

6.Діти Ехнатона

7.Афінський акрополь

8.Канопа

9.Тріумфальна арка

10.Кінь на стіні печери

 

Підведення підсумків.

Дякую командам. Переходимо до наступного, останнього раунду, який називається "Розмова про мистецтво". Завдання буде таким: учасники команд витягують з коробки листок з запитанням на яке треба буде дати розгорнуту відповідь. Максимальна кількість балів - 5. Відповідає той учасник, який витягує питання, якщо йому треба підказка команди - бали занижуються. Якщо ані учасник, ані команда не дає повної відповіді - команда суперників може відповідати і заробляти бали собі. Зверніть увагу - в коробці є "щасливий листочок", який просто так принесе вам три бали. Всього в коробці шість листочків - по три листочки кожній команді. Кожного разу новий листочок витягує інший учасник команди. Прошу капітанів жеребкуванням визначити хто починає першим.

Проводиться раунд 5.

Завдання:

*Розкрийте поняття "синкретизм первісного мистецтва".

*Охарактеризуйте наскельний живопис первісного суспільства.

*Охарактеризуйте архітектуру Стародавнього Єгипту.

*Охарактеризуйте скульптуру Стародавньої Греції архаїчного періоду.

*Порівняйте римське та грецьке мистецтво.

*Вітаю! Ваша команда отримує у подарунок 3 бали!

 

ІІ. Підведення підсумків вікторини. Виставляються оцінки найбільш активним учасникам команд.

 

docx
Додано
6 липня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку