Виховний захід «INFOQUEST»

Про матеріал
Мета виховного заходу «INFOQUEST» створення умов для підвищення мотивації до вивчення інформатики, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Виховний захід «INFOQUEST»

 

Підготувала Горбачова Ю.В.


Виховний захід «INFOQUEST»

Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення інформатики, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.

  Підготовка до гри

- за кілька днів до проведення заходу формуються команди учнів. 

- готуються картки із завданнями для команд;

Час проведення: на перервах

Оголошення!!!

Увага! «INFOQUEST»

У будівлі корпусу №2 приховано  запитання. Ваша мета, виконавши завдання, дізнатися місце зберігання наступного конверта. Переможців чекають призи!

ХІД ЗАХОДУ

1. Привітальне слово вчителя інформатики, що таке квест і яке його головне завдання.

Інформатика — наука,

Про яку скажу вам так,

Що без неї не запустиш

Ні ракету, ні літак.

Ось включаю я комп'ютер,

Загорається екран,

Натискаю кнопку Enter

І пірнаю в океан.

Інтернету шир безмежна

У комп'ютері сидить.

Треба швидкість тут шалену,

щоб цей космос облетіть.

Друзям всім своїм бажаю

Із комп'ютером дружить.

За плечима, я вважаю,

ці знання нам не носить.

Сьогодні у нас не просто виховний захід, а квест. Квест (англійське “quest” - пошук) - один з основних жанрів ігор, що вимагають від гравців рішення розумових інтелектуальних завдань по темі квест-гри, нестандартне мислення і кмітливість. Квест спрямований на оволодіння навичками вирішення поставлених завдань, вміння швидко орієнтуватися в різних предметних областях, виховує прагнення до перемоги. Квест, як відомо, - це командна гра-пригода і я сподіваюся, що ви будете сьогодні:

(К – кмітливими,

 В – веселими,

 Е – енергійними,

 С – старанними,

 Т – творчими).

Змагання проводяться у 6 етапів. У день проведення, вчитель роздає підказки, де знайти завдання 1 етапу. Підказку щодо завдань наступних етапів учні отримують, за умови правильного виконання попереднього. Найактивніші учасники отримують призи.

  1. станція “Комп’ютерна граматика”
  •    Завдання Вітаю! Ви розпочинаєте квест з інформатики. Трохи з вікіпедії про квест: якщо перекласти слово «quest» з англійської, то це буде означати «шукати щось». Люди починали захоплюватися подібними речами досить давно, коли ще не було Інтернету. Гравцям необхідно було виконувати певні завдання, зазначені на папері.  Щоб виконати завдання  пропоную гру Комп’ютерна граматика”. Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики. Виконавши завдання, ви дізнаєтесь місце зберігання  конверта №2. (місце зберігання документів)

 

Завдання

Відповідь

ВІАКЛАРАТУ

 

 

РОНІМТО

 

 

БЕВ-СОТРІНКИ

 

 

ТЙАС

 

 

ЛАФЙ

 

 

КАШМИ

 

 

РИНПТЕР

 

 

ІНЕРТНЕТ

 

 

ЖАМЕРЕ

 

 

АКППА

 

 

 

 Відповіді: сайт, монітор, ПАПКА, принтер, Інтернет, мережа, мишка, файл.

2станція «ЛОГІЧНА»

Завдання  Якщо ви зараз тримаєш цього листа, то ви на вірному шляху. І так, дайте відповіді на поставлені питання, і взявши з кожного слова-відповіді зазначену букву, ви складете слово-пароль. З цим паролем зверніться до наступного кабінету. В кінці завершення квесту на вас чекає сюрприз. Не бійтеся труднощів і нехай вам допоможуть  знання з інформатики та кмітливість! Бажаю успіхів!!!

Питання:

  1. Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я …  (З відповіді візьміть третю літеру)

  1. Сотня клавіш, різні знаки

Спершу учні – небораки,

А тепер раз – два й готово

І відстукали вже слово.

Ось де пальцям фізкультура

І це все – ...  (З відповіді візьміть четверту літеру)

  1. Хто ж мене не знає?

Я гарно для діток співаю.

Хай тупають ніжки, плещуть долоньки

Скажіть, діти, хором хто я? (З відповіді візьміть останю літеру)

  1. В блоці цім живе процессор

Помічник він, не агрессор

В ньому щось гуде, співає

Одним оком нам моргає.

Головний він, знає толк,

А цей блок зовуть ... ? (З відповіді візьміть останю літеру)

  1. Може він порахувати,

Може ві пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе!  (З відповіді візьміть першу літеру)

  1. Я показую об’єкти,

Фото-,  відеопроекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний …   (З відповіді візьміть другу літеру)

Відповідь: 1) мишка (Ш);  2) клавіатура (В); 3) колонка (А);  4) системний (Й); 5) комп’ютер  (К);  6) монітор (О).

Відповідь: "ШВАЙКО".

3 станція «Шифрограма»:

Завдання Молодці! Ви робите вірні кроки. Для читання шифрограми використайте український алфавіт, замінивши цифру на відповідну літеру в алфавіті. Замінюючи числа на літери українського алфавіту, ви дізнаєтися, який розділовий знак  у листопаді 1962 було пропущено  в комп’ютерній програмі, через що довелося підірвати ракету, що стартувала з мису Канаверал до Венери. Відгадавши цей вислів, ви дізнаєтесь місце зберігання наступного конверта.

6

7

25

12

22

 

 

 

 

 

Відповідь Дефіс 

4 станція «Дешифровщик»

Завдання Вітаю! Ви ще на крок наблизилися до завершення квесту.  Ваше завдання в таблиці знайти 4 слова, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім діагонального. В завданні вказується місце знаходження наступного завдання.

О

К

Т

Й

А

Д

М

М

Е

Б

Ш

И

О

Т

Т

К

А

Д

И

С

 

Відповіді КОД, БАЙТ, МИШКА, МЕТОДИСТ

5 станція «РАХУНКОВА»

Завдання  Привіт! Ти майже наблизився до завершення квесту. Залишилося кілька завдань, щоб отримати нагороду. І так, наступне завдання: відгадавши це число, ви дізнаєтесь місце зберігання наступного конверта.

1. Якого числа в  серпні 1939 року народився Крейг Барретт, американський вчений і підприємець, голова корпорації Intel.

2. Якого числа день народження Інтернету.

Відповідь  29

6 станція «ПРИЗОВА»

Вітаю!!!1приз

Вітаю!!! 2 приз

Вітаю!!! 3 приз

Список використаних джерел

1. Агеєва, І.Д. Цікаві матеріали з інформатики та математики. Методичний посібник / І.Д. Агеєва. - М.: ТЦ Сфера, 2006. - 240 с.

2. Березовський В.С., Потієнко В.О., Завадський І.О. Основи комп’ютерної графіки. Навчальний посібник. - Київ, видавнича група BHV, 2009.- 398с.

3. Зубрилін А.А. Цікаві завдання на уроках інформатики / А.А. Зубрилін // Інформатика в школі: Додаток до журналу "Інформатика і освіта" 2004.

- № 5. - С. 1-94.

4. Intel. Навчання для майбутнього. – К.: Видавнича група BHV, 2004.- 416 с.

5. Комп’ютер у школі та сім’ї. Науково-методичний журнал. № 2(98), 2012

6. Морзе Н.В. Методика навчання інформатики.(Частина 1-2). Методичний посібник. – Київ, «Навчальна книга», 2004

7. Джерела Internet:

http://www.turbobit.net/wkplvn7x8hs0/nestandartni_uroki_informatiki.rar.html - нестандартні уроки інформатики

http://teacherjournal.com.ua/shkola/informatika/1539-qnestandartn-uroki-shlyax-do-uspxuq.html - учительський журнал

http://vvpk.at.ua/publ/cikavinki/cikavi_rebusi_z_informatiki/4-1-0-58 - Віртуальна електронна бібліотека Володимир-Волинського педагогічного коледжу імені А.Ю.Кримського

http://informaticon.narod.ru/pages/vchitel_3.htmlсайт для вчителя інформатик

http://www.google.com.ua/search?tbm=isch&hl=ru&source=hp&biw=1118&bih=752&q=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8C%D1%8E%D1%82%D0%B5%– малюнки комп’ютерів.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Григор'єва Світлана Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
1103
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку