Урок "Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9. Складання задач за коротким записом, схемою"

Про матеріал
План-конспект уроку математики в 2 класі за темою: "Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9. Складання задач за коротким записом, схемою."
Перегляд файлу

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9. Складання задач за коротким записом, схемою. Периметр трикутника.

Мета: закріплювати знання табличних випадків множення числа 8; формувати вміння розв'язувати задачі; повторити і систематизувати знання учнів про порядок виконання арифметичних дій; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати уважність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 125, завдання 6; 7)

2. Усна лічба

1) Гра “ Не скажу!”

Порахуйте від 1 до 50, але замість чисел, які діляться на 5 треба сказати: «Не скажу!» і записати це число на дошці (один учень працює біля дошки.)


2) Розв'язування задач.

• На одну жіночу сукню потрібно 4 м тканини. Скільки тканини потрібно на 3 сукні? на 4? на 6? на 8?

• У 3 однакових пакетах 6 кг борошна. Скільки кілограмів борошна в одному пакеті?

• Скільки потрібно трилітрових банок, щоб розлити 15 л соку?

 4. Хвилинка каліграфії

— Запишіть відповіді до задач в порядку спадання.

Відповідь:, 2, 5, 12, 18, 32 .

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми повторимо вивчені випадки табличного множення, а також навчимося розв’язувати задачі за допомогою схем.

IV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 127 № 8)

Розв’яжіть приклади, користуючись таблицею множення

3·9+9             5·9-9           40-4·9            (6-4)·9

4·7+9             5·8-9           40+4·9            5·6-4

Перший стовпчик — з коментуванням, решта прикладів — самостійно. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

V. ВИВЧЕННЯ НОВОЇ ТЕМИ

 Задача 2 ст. 126. Вчитель малює схему на дошці

Було 40 м тканини. Пошили кілька підковдр, витрачаючи на кожну по 4 м. Залишилось ще 12 м тканини. Скільки підковдр пошили?

4                                                                            12

 

?

40

-Що показує вся лінія на схемі?

-Що зображено пунктиром?

Намалюйте схему в зошит.

Розв’язання:

Скільки тканини витратили на підковдри?

40-12=28 (м)

Скільки підковдр пошили?

     28:4=7 (п.)

Відповідь: пошили 7 підковдр.

Задача  №5 ст.125

2. Фізкультхвилинка для очей

VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Склади схему до задачі, розв’яжи її

Шістьом покупцям продали по 2 пакети молока кожному, і ще залишилось 38 пакетів молока. Скільки пакетів молока було спочатку?

6·2=12 (п.)-продали покупцям;

38+12=50 (п.)

Відповідь: 50 пакетів молока було спочатку.

VIІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VIІI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 127, завдання 4; 6.

docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
835
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку