Розробка інтегрованого уроку німецької мови і математики, який дозволяє зацікавити учнів до вивчення німецької мови та математики, виховувати в учнів прагнення активно приймати участь в процесі уроку; любов до німецької мови.
Тема: Степінь натурального числа з натуральним показником.
Wie alt bist du?
Мета: домогтися засвоєння поняття степеня натурального числа з натуральним показником; сформувати вміння застосовувати це поняття до розв’язування задач; ознайомити учнів з числівниками та їх утворенням у німецькій мові;
навчити рахувати від 1 до 12; запитувати про вік дітей і називати свій вік та вік інших дітей;
розвивати обчислювальні навички, правильно і чітко висловлювати свої думки; роботи в парах, групах; формувати навички аудіювання, письма.
виховувати в учнів прагнення активно приймати участь в процесі уроку; любов до німецької мови.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник, робочий зошит, роздатковий матеріал, комплект карток, картки для виконання вправ, ноутбук, диск.
Lexik und Redemittel: Wie alt bist du? Ich bin schon / bald… Jahre alt.
Grammatik: Kardinalzahlen 1 bis 12.
Хід уроку
І Організаційний момент
Mundgymnastik: ein Lied «Guten Tag, guten Tag…»
Phonetik: Hört zu und sprecht nach.
Знайомство зі звуками f, ts, які зустрічаються у написанні деяких числівників, що ми розглянемо на сьогоднішньому уроці. Прослухайте римування і знайдіть числівники з цими звуками. Слухайте та повторюйте за диктором. Üb.3, St.20
(Учні слухають аудіовправу і повторюють римування за диктором)
Eins, zwei – Polizei,
drei, vier – Offizier,
fünf, sechs – alte Hex,
sieben, acht – gute Nacht,
neun, zehn – schlafen gehen.
ІІ Перевірка виконання домашнього завдання
№576
а |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
а2 |
100 |
121 |
144 |
169 |
196 |
225 |
ІІІ Повідомлення теми й мети уроку.
ІV Актуалізація опорних знань
а) 5+5+5+5+5
б) 3+3+3+3
2. Подати у вигляді степеня:
1) 2*2*2*2*2*2
2) 5*5*5
3) в*в*в*в*в*в*в
Wortschatzarbeit. Grammatik.
(Робота над лексичним матеріалом. Граматика)
У римуванні ви почули числівники від 1 до 10. Зараз ви навчитесь рахувати до 12. Прослухайте, повторіть, а потім прочитайте уголос.
Zählt von 1 bis 12. Dann umgekehrt – von 12 bis 1. Zeigt dabei die Zahlen. Üb.3, St.20
Зараз спробуйте порахувати самостійно: спочатку від 1 до 12, а потім у зворотному порядку – від 12 до 1. Хто не зробить помилок і порахує швидше за всіх, переможе. Wer kann von 1 bis 12 und umgekehrt schnell zählen?
(Працюючи у невеликих групах, учні рахують і показують при цьому цифри.)
Гра «Мікрофон»
Spiel „Zahlen“
Jetzt ist das Spiel an der Reihe. Ich nenne die Zahlen, und ihr zeigt die Karten mit diesen Zahlen.
Учитель називає цифри німецькою мовою, учні піднімають відповідні картки. Виграє той, хто правильно покаже найбільшу кількість карток і зробить це швидше за інших.
Заповніть порожні місця в таблиці:
Основа |
Показник |
Степінь |
9 |
5 |
|
|
|
78 |
m |
3 |
|
|
|
112 |
Р |
q |
|
Verbindet die Zahlen mit den entsprechenden Wörter.
(Я гадаю, що ви вже добре запам'ятали цифри. Перевірити це вам допоможе вправа на роздруківках. З'єднайте відповідні слова з цифрами).
Гра «Хто швидше досягне вершини»
На дошці зображено рисунок зі сходинками. Із кожної команди один учасник записує результат обчислення у сходинку, починаючи з нижньої. Перемагає та команда, яка швидше піднялась по сходинках і досягнула вершини.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
І команда: 1) 312*10 ІІ команда: 1) 63*100
2) 324000:100 2) 401000:10
3) 41300:10*100 3) 15*1000:100
4) 200*700 4) 30*800
5) 42 5) 52
6) 33 6) 23
7) 121 7) 151
8) 23+52 8) 42+33
Hörverstehen (Аудіювання)
Spiel „Lotto“
Schreibt die beliebigen 6 Zahlen von 1 bis 12. Hört zu und markiert.
(Тепер перевіримо, як ви розрізняєте числівники на слух. Зробимо ми це, граючи у гру «Лото». Кожний учень має написати по 6 будь-яких чисел від 1 до 12 у картці. Прослухайте запис. Якщо у вашій картці є число, яке ви чуєте, позначте його галочкою або закресліть. Учень, який першим позначить або закреслить всі числа на своїй картці, є переможцем).
Transkription: Sieben, drei, zehn, fünf, zwölf, sechs.
Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:
Sprechen (Мовлення).
Spielt einen Dialog. Fragt einander nach dem Alter.
(За допомогою цифр, що ви вже вивчили, можна називати вік дітей до 12 років. Про вік людини можна дізнатися, ставлячи запитання „Wie alt bist du?“ Відповідаємо на нього фразою «Ich bin … Jahre alt“. При цьому можна використовувати слова „schon“ i „bald“. Поспілкуйтеся вдвох, дізнайтеся про вік ваших сусідів по парті.
Sprecht zu zweit.(Üb.4, St.21)
Зразок:
Кросворд
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
1К |
В |
А |
Д |
Р |
А |
Т |
|
|||||||||
|
2О |
С |
Н |
О |
В |
А |
|
|
|||||||||
|
|
3К |
У |
Б |
|
|
|
|
|||||||||
4Ч |
О |
Т |
И |
Р |
И |
|
|
|
|||||||||
|
|
5С |
Т |
Е |
П |
І |
Н |
Ь |
|||||||||
Erzählt über die Kinder.
Wie alt sind die Kinder? Lest und sagt. Sprecht zu viert. (Üb.5, St.21)
z.B. Das ist Klaus. Er ist 10 Jahre alt.
А скільки років цим дітям? Прочитайте і скажіть.
(Учні спілкуються у групах по 4 учасники. Кожний вибирає собі по малюнку розповідає про дитину)
Memory-Spiel „Zahlen“
(Клас поділяється на групи по 3-4 гравці. Кожна група отримує по комплекту карток. На зворотному боці карток з цифрами олівцем ставлять хрестики, карток зі словами – нулики. Гравці розкладають картки на столі цифрами і словами донизу – з хрестиками ліворуч, з нуликами – праворуч. Завдання гравців полягає в тому, щоб зібрати якомога більше пар карток з відповідними цифрами і словами. При цьому гравці по черзі відкривають по одній картці ліворуч і праворуч. Відкриваючи картку ліворуч, гравець має назвати цифру відповідним словом. Якщо на картці ліворуч стоїть те саме слово, він залишає пару собі, якщо ні – повертає картки на місця і передає право ходу наступному гравцеві. Виграє той, хто зібрав найбільшу кількість карток).
Підсумок уроку
Заповни пропуски:
Вираз виду аn називають степенем, де __________це основа степеня, а ________ це показник степеня.
Домашнє завдання
Математика опрацювати параграф 18, розв’язати №581, №583, №585.
Die Zahlen zu erlernen und einen Dialog zu bilden.
(Вивчити числівники та утворити діалог)
Zusammenfassung (Підведення підсумків уроку)
Чи добре ви сьогодні працювали?
Eins, zwei, drei, vier,
fünf, sechs, sieben, acht.
Habt ihr das gut gemacht?
Що ви вивчили сьогодні на уроці?
Хто може порахувати до 12?
Як запитати про вік людини?
А як відповідають на це запитання?
Ви були дуже старанні, тому одержуєте наступні оцінки…
Eure Arbeit war sehr gut. Eure Noten sind… Die Stunde ist aus.
Auf Wiedersehen, Schüler! Einen schönen Tag!!!