Викладач Середа Н.С.
Бериславський педагогічний коледж імені В.Ф. Беньковського
Херсонського державного університету
Тема: Wild animals. Smart Time. Text “Can lions run?” (за підручником Мітчелл Г.К. Smart Junior 2 for Ukraine).
Мета : навчити вживати нову лексику в мовленні, розвивати вміння формулювати запитання типу Can it climb? та давати коротку відповідь, розуміти на слух зміст автентичних текстів, сприяти ефективній комунікації, розвивати фонематичний слух та інтонаційно-вимовні навички під час аудіювання та читання тексту за ролями, навчати переносити мовленнєві зразки у реальні ситуації спілкування у класі, активізувати мовленнєвий матеріал в усному спілкуванні шляхом виконання інтерактивних пісень і чантів, розвивати навички техніки читання та письма, мотивувати до вивчення іноземної мови через використанням конструктора інтерактивних вправ Learning Apps, формувати навички командної роботи, сприяти зростанню впевненості школяра в своїх силах, що мотивуватиме його до нових успіхів у вивченні іноземної мови, виховувати бережливе ставлення до природи.
Тип уроку : формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом
Методи: організація тренування, організація практики спілкування, демонстрація, контроль,TPR.
Інтерактивні методи : «Мікрофон», мозковий штурм
Інтеграція: інтегрований курс «Я досліджую світ», українська мова, фізичне виховання.
Змістові лінії: екологічна безпека та сталий розвиток: взаємозв’язок людини й навколишнього середовища, громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, здоров’я і безпека: розуміння правил безпечної поведінки.
Здоров’язберігаючі технології фізкультхвилинка.
Засоби: інтерактивна дошка, флеш картки, іграшки, аудіо та відео матеріали, презентація.
Інтернет джерела:
1. https://www.mmpublications.com/Ukraine/SmartJunior2.html
Хід заняття
І. Початок уроку
1. Організаційний момент
Вітання.
Welcome song for Kids - Action Songs
https://www.youtube.com/watch?v=OsFV58Jps2k
2. Мовленнєва зарядка. «Мікрофон»
Hallo! I’m a reporter. Can I talk to you?
1) What’s your name? Can you swim?
2) Can you run?
3) Can you jump?
4) What’s this?
5) What are these? They’re animals.
6) What are those? They’re monkeys.
7) Where’s the tiger? It’s on (in, under) the chair. etc.
3. Фонетична зарядка Phonics
http://youtube.com/watch?v=2GxfrelKkxo&list=RD2GxfrelKkxo&index=1
Why Do You Cry, Willy? | Tongue Twister
4. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні ми продовжуємо вивчати попередню тему і згадаємо що таке сафарі?
А які фільми, мультфільми ви знаєте про сафарі?
Сьогодні на уроці ми вивчимо нові слова, прочитаємо цікаву історію про подорож до сафарі тата, сина, дочки та водія. Крім того, будемо відгадувати загадки та виконувати вправи на інтерактивній дошці.
II. Основна частина
1. Повторення і закріплення ЛО. Метод: організація тренування.
Climb, lion, zebra, leg, tail, tree and giraffe.
2. Розвиток навичок усного мовлення. Рольова гра.
Can lions run?
CD2_012_M_05_Story_time_act_1.wav
(Діти розігрують ситуації діалогу, змінюючи тваринок.)
3. Перевірка розуміння змісту діалогу. Слайд №3
Comprehensive questions (Teacher’s book)
Frame 1 Can giraffes swim?
Can the boy swim?
Has the hippo got a small mouth?
Frame 2
Where’s the zebra?
Can it climb?
Frame 3
Have lions got short tails?
Can lions run?
Frame 4
Have the lions got short legs?
Have they got big mouths?
4. Фізкультхвилинка
What Do You See? Song | Wild Animals | Learn English Kids
https://www.youtube.com/watch?v=p5qwOxlvyhk
5. Контроль закріпленої лексики
Гра «Незнайкo» (Допоможіть хлопчику пригадати англійські слова)
6. Розвиток навичок техніки письма. (картки)
Мораль Respect animals.
ІІІ. Заключна частина
1. Підбиття підсумків
Рефлексія.
Vocabulary.
https://learningapps.org/watch?v=pixie5cnt20
2. Song Goodbye
https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY