Урок " Я і мої емоції" або "Світ моїх почуттів"

Про матеріал
Тема: Я і мої емоції ( Світ моїх почуттів) Мета: Познайомити учнів з емоціями: радістю, горем, гнівом, здивуванням. Вчити дітей розрізняти емоції за схематичними зображеннями; розуміти свої почуття, інших людей. Продовжувати вчити дітей передавати потрібний емоційний стан; вчити слухати і розуміти музичні та віршовані твори. Розвивати емпатію, увагу. Виховувати у дітей доброту, співчуття, до душевного стану інших. Обладнання: Предметні малюнки, аудіозапис, піктограма (смайлики).
Перегляд файлу

Тема: Я і мої емоції ( Світ моїх почуттів)

Мета: Познайомити учнів з емоціями: радістю, горем, гнівом, здивуванням. Вчити дітей розрізняти емоції за схематичними зображеннями; розуміти свої почуття, інших людей. Продовжувати вчити дітей передавати потрібний емоційний стан; вчити слухати і розуміти музичні та віршовані твори. Розвивати емпатію, увагу. Виховувати у дітей доброту, співчуття, до душевного стану інших.

Обладнання: Предметні малюнки, аудіозапис, піктограма (смайлики).

Хід заняття

І. Організація класу

-     Сядьте рівненько. А тепер поверніться один до одного, посміхніться… і тепер з гарним настроєм починаємо.

ІІ. Оголошення теми і завдання заняття

  • А поговоримо ми з вами про почуття, емоції. Про душевний стан людини.

ІІІ. Основна частина

  • А як ви думаєте, про що це йтиме мова на занятті? (Відповіді учнів)
  • Що ж, ви сказали правильно. Наше заняття буде присвячене світу наших переживань. Адже все, що нас оточує, викликає у нас певні переживання.
  • Огляньтесь навколо. Вам у класі як? (Відповіді учнів)
  • А погода вам сьогодні подобається? Чому? (Відповіді учнів)
  • А якщо поглянути у зошити кожному. Від цього буде приємно чи ні? (Відповіді учнів)
  • Тож давайте зробимо перший висновок: наші переживання виражаються в почуттях і емоціях. Про це підказують нам різні ознаки. Які ж саме?
  • Погляньте на дошку. Це піктограми. Скажіть, а ви знаєте, що таке піктограма? (Відповіді учнів)
  • Піктограма – це схематичне зображення, яке передає певну подію.
  • В нашому випадку це смайлики.
  • А подивіться на них і скажіть, яке обличчя, що показує? (Додаток 1)

(Демонстрація піктограм та їх обговорення)

  • Давайте спробуємо зобразити на своїх обличчях подібні переживання.

(Учні зображують емоції відповідно до смайлика, який демонструє вчитель)

  • Переживання можна демонструвати не тільки за допомогою обличчя, а і за допомогою голосу.
  • Давайте і ми спробуємо. Для цього згадайте, який вірш ви недавно вчили?
  • А ви його пам’ятаєте?
  • Давайте його прочитаємо так грізно, сердито.
  • Тепер з сумом.
  • Тепер весело.
  • А хто зможе цей вірш передати взагалі без всяких емоцій?
  • А тепер хто прочитає його так як треба?
  • Молодці! З цим завданням ви дуже добре справились!
  •  А тепер послухаємо казку.
  • В одній казковій країні жили були хлопчики. Всі були дуже різними і звали їх також неоднаково: Веселунчик, Сумненький, Буркотунчик, Злюнчик, Дивунчик. Кожен хлопчик жив у своєму будиночку. Інколи вони ходили один до одного в гості.
  • Сьогодні ми завітаємо тільки до двох з них.
  • Подивіться на їх фото і скажіть до кого ми завітаємо? (Відповіді учнів) (Додаток 2)
  • А як ви здогадалися що це саме вони? (Відповіді учнів)
  • А тепер давайте послухаємо музику

(слухання веселої музики)

  • Про що ви думали, коли слухали музику?
  • Що відчували?
  • Що хочеться робити під таку музику?
  • Я помітила, що коли ви слухали цю музику у вас на обличчях була усмішка, радість. А чому так?

ІV. Підсумок

  • Ви всі великі молодці! Ми з вами дуже багато зробили за це заняття.
  • Так від чого ж залежать людські переживання? (Відповіді учнів)
  • У чому вони проявляються? (в почуттях та емоціях)
  • Дійсно так!
  • Я вам бажаю, щоб у вас був тільки гарний настрій, щоб вам було завжди весело!
  • На цьому наше заняття закінчене!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ᐈ Грустный смайлик черно белый векторные картинки, иллюстрации грустный  смайлик | скачать на Depositphotos®Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Боді | Тест з біології – «На Урок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пізнавально-розважальний захід "День Смайлика"

 

 

 

 

 

 

 

 

задумчивый смайлик - Создать мем - Meme-arsenal.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oops emoticon stock vector. Illustration of disgust - 100633111

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Весёлый Гном (Любовь Алейникова) / Стихи.ру

Злой Гном | ВКонтакте

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Амінова Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 жовтня 2020
Переглядів
4792
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку