Урок "Як доглядати за кімнатними рослинами взимку?"

Про матеріал
Формувати інтерес до спостереження за кімнатними рослинами. Ознайомити з різноманітністю кімнатних рослин, їх будовою та розмноженням. Розвивати спостережливість, критичне мислення, вміння робити висновки. Збагачувати словниковий запас учнів, розвивати навички усного мовлення. Виховувати комунікативні уміння, дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Гирман Тетяна Олексіївна

Вчитель вищої категорії

Харківської загальноосвітньої школи школи  №157

 Я досліджую світ

2 клас

Тема уроку. Як доглядати за кімнатними рослинами взимку?

Мета уроку. Формувати інтерес до спостереження за кімнатними рослинами. Познайомити з різноманітністю кімнатних рослин, їх будовою та розмноженням. Розвивати спостережливість, критичне мислення, вміння робити висновки. Збагачувати словниковий запас учнів, розвивати навички усного мовлення.

   Виховувати комунікативні уміння, дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: картки, таблиці, фотографії  з зображенням різноманітних кімнатних  рослин, презентація «Кімнатні рослини» енциклопедії, виставка кімнатних рослин.

Тип уроку: комбінований.

       Хід уроку

I  Організація класу

II Актуалізація опорних знань

  1. Вступне слово вчителя

Перш, ніж почати вивчати наступну тему,  давайте перевіримо, чи добре ви засвоїли попередній матеріал. Зараз попрацюємо в парах.

  1. Робота в парах.

Тест  «Рослини»

1.З яких частин складаються рослини?

а) корінь, стебло, листя, квітка;

б) корінь, квітка;

2. Що потрібно для росту рослин?

а) сонце;

б) сонце, вода;

в) сонце, вода, грунт.

3.Що закріплює рослину в грунті?

а) стебло;

б) корінь;

в) квітка.

4.Що утворюється на місці квітки?

а) плід;

б) листок.

Перевірка тестування. На дошці відкриваються правильні відповіді.

III. Підготовка учнів до активного свідомого засвоєння знань.

  1. Повідомлення теми уроку.
  • Сьогодні ми продовжуємо працювати над темою «Рослини». А які саме рослини, прочитаємо, відгадавши загадку.

 

  • Виростаєм на віконці,                                                                                                            Розквітаємо на сонці,                                                                                                                         Від водиці зеленіємо,                                                                                                             Усім діточкам радіємо                                                                                               (Кімнатні рослини)
  1. Повідомлення завдань уроку.

На дошці відкривається запис етапів уроку

Знайомство з кімнатними рослинами.

Чим відрізняються кімнатні рослини від інших рослин?

Як доглядати за кімнатними рослинами.

Для чого потрібні кімнатні рослини.

 

IV. Засвоєння нових знань.

  1. Перегляд презентації «Кімнатні рослини»

- Що вам найбільше запам`яталось?

- Які  назви кімнатних рослин ви запам`ятали?

- Які з них є у вас вдома?

2.Виступи дітей з повідомленнями про кімнатні рослини. Діти демонструють фотографії цих квітів.

- Рослина із вологих тропічних лісів. Її квіти дрібненькі на одному стеблі.  Листочки схожі на кленові.         (Бегонія)

-Цю рослину рекомендовано завести вдома, бо вона вважається оберегом і має лікарські властивості – лікує від застуди. Її листочки кругленькі, квіти мов букетики.  (Герань)

 

-Рослина з довгими ясно-зеленими листочками, зібраними пучки, із середини яких виростають довгі звислі квіткові стрілки з білими квіточками ( Хлорофітум)

 

-Сік цієї рослини лікує всіх дітей від нежиті. Її листочки м’які і соковиті мають колючки на краях.  (Алое)

 

-Квіти бувають різних відтінків, при хорошому догляді листочки мають бути гладенькими, блискучими.(Китайський розан, гібіскус)

 

-Деревовидне стебло, широкі, товсті листки, темно-зеленого кольору.(Фікус)

 

-Листочки дрібненькі ніби глянцеві, має лікарські властивості протизапальну дію.(Каланхое)

 

2.Фізкультхвилинка.

Трава низенька- низенька,

Дерева високі- високі,

Вітер дерева колише- гойдає,

То вправо, то вліво нахиляє,

То вгору, то назад , то вниз нагинає.

Птахи летять- відлітають,

А учні тихенько за парти сідають.

 

3.Робота з підручником, с.71.

Читання тексту

«Які рослини живуть удома?»

  1. Перегляд ілюстрацій із зображенням кімнатних рослин

-Чи у вас вдома є кімнатні рослини?

-Чи можуть вони існувати без допомоги людини?

-Які умови необхідні для росту рослин?

            2)Робота в парах

 Складання плану «Що потрібно для життя кімнатних рослин?

-Полив відстояною водою.

-Розпушування грунту. ( Поміркуй!  Чому грунт в горщиках треба розпушувати?)

  -Обприскування.

-Тепло і світло.

V. Закріплення нових  знань

 

2. Робота в зошитах,с.2

а) Позначення  і розфарбовування на малюнках кімнатних рослин.

б) З`єднання малюнка кімнатної рослини з відповідною назвою.

в) Запис назв кімнатних  рослин які є вдома,

  1. «Мікрофон»

-Уяви, що ти можеш розуміти мову рослин. Про що ти розпитаєш свою улюблену кімнатну рослину?

4. Складання  на дошці  асоціативного куща у вигляді квіточки

 «Яку користь нам приносять кімнатні рослини?»

а) очищують повітря;

б) заповнюють порожні місця на підвіконні;

в) зволожують повітря;

г) збагачують повітря киснем;

д) прикрашають кімнату;

е) лікують

VI. Підсумок уроку  Рефлексія

«Мікрофон»

-Що нового ви дізнались сьогодні на уроці?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Наталія Черно
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Гирман Тетяна
Додано
23 січня 2021
Переглядів
1667
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку