Урок "Японія. Місце країни у світі та Азіатсько – Тихоокеанському регіоні".

Про матеріал

Ефективність будь – якого уроку визначається не тим, що дає дітям учитель, а тим, що вони винесли з процесу навчання. Результат роботи вчителя оцінюється вмінням його учнів:

  • Рівень самостійності і самодіяльності учнів на уроці;
  • Ставлення учнів до предмета, вчителя, один до одного;
  • Спрямованості діяльності учнів на розвиток своєї особистості;
  • Рівень пізнавального інтересу;

Реалізації цих завдань і сприяють комп'ютер та інтернет – ресурси.

Перегляд файлу

Є.Г.Маликова ,вчитель географії

 Зайцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,

 Донецька область

Ефективність будь – якого уроку визначається не тим, що дає дітям учитель, а тим, що вони винесли з процесу навчання. Результат роботи вчителя оцінюється вмінням його учнів:

  • Рівень самостійності і самодіяльності учнів на уроці;
  • Ставлення учнів до предмета, вчителя, один до одного;
  • Спрямованості діяльності учнів на розвиток своєї особистості;
  • Рівень пізнавального інтересу;

Реалізації цих завдань і сприяють комп’ютер та інтернет – ресурси.

Урок № 25

Тема :   Японія. Місце країни у світі та Азіатсько – Тихоокеанському регіоні.                                                          

Мета навчальна: ознайомити учнів з ЕГП Японії, господарством, культурою, світоглядом японського

                                  народу;

Мета розвивальна :  розвивати творчу уяву, вміння і навички   роботи з картами, продовжувати формування вміння аналізувати, висловлювати свої думки;

Мета виховна: виховувати самостійність мислення, творчість у роботі на уроках, інтерес до географічних знань.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Обладнання: політична карта світу, атлас світу, використання інтернет ресурсів при підготовці до прес – конференції.

Форма проведення: рольова гра у вигляді прес - конференції

 

              Підготовчий етап:

  1. Клас поділений на п’ять груп.
  2. Кожна група обрала запитання ,які їх зацікавили.
  3. Кожна група обрала доповідача.
  4. Учні з груп складали діаграми, карти беручі сучасну оновлену інформацію з інтернет ресурсів, додаткової літератури.

                                                                ХІД ПРЕС – КОНФЕРЕНЦІЇ

І. Організаційна частина

1. Перед учнями – учасниками прес-конференції – таблички:

* «Спеціаліст з азіатських країн»

* «Природознавець Японії»

* «Соціолог Японії»

* «Спеціаліст із народного господарства Японії»

* «Спеціаліст із науки й культури Японії»

2. Виставка використаних джерел інформації

ЕПІГРАФ УРОКУ

                                     Навчитись думати можна лише

                                                   міркуючи самостійно.  ( Міхай Емінеску)

ІІ. Вступне слово вчителя ( мета і питання прес – конференції)

  1. ЕГП  Японії.
  2. Природно – ресурсний потенціал Японії
  3. Населення.
  4. Особливості економічного розвитку Японії.
  5. Культура Японії

ІІІ. Основна частина конференції

Доповідачі виступають за встановленим регламентом – не більше 5 хв. Решта учасників – «Журналістів» у ході виступів ставлять запитання доповідачеві.

ІУ. Підбиття підсумків учителем, оцінювання кращих виступів

У. Закріплення

Проведення вікторини ( додаток №1)

 

 

Додаток №1

  1. Столиця Японії (Токіо)
  2. Офіційна мова Японії (японська)
  3. Грошова одиниця Японії  (єн)
  4. Середня густота населення Японії ( 330 осіб на км 2)
  5. Що означає слово японець ( житель Японії)
  6. Скільки міст – мільйонерів є в Японії? ( 12)
  7. Релігія Японії. (синтоїзм, буддизм)
  8. Найвища точка Японії, священна гора  (Фудзіяма)
  9. Мистецтво складання букета. ( ікебана)
  10. Вирощування карликових дерев у глиняних горщиках (бонсай)
  11. Національна традиція ( чаювання)
  12. Квітка –символ країни сонця, що сходить? (хризантема)
  13. Найважливіший напрям зовнішньоекономічної діяльності ( експорт капіталу)
  14. Як називається квітуча вишня? ( сакура)
  15. Національне єдиноборство  (айкідо)
  16. Традиційна їжа? (рис, морепродукти)
  17. Національний костюм ( кімоно)

 

docx
До підручника
Соціально-економічна географія світу. (рівень стандарту, академічний рівень ) 10 клас (за редакцією Яценка Б. П.)
Додано
15 листопада 2018
Переглядів
2088
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку