Ефективність будь – якого уроку визначається не тим, що дає дітям учитель, а тим, що вони винесли з процесу навчання. Результат роботи вчителя оцінюється вмінням його учнів:
Реалізації цих завдань і сприяють комп'ютер та інтернет – ресурси.
Ефективність будь – якого уроку визначається не тим, що дає дітям учитель, а тим, що вони винесли з процесу навчання. Результат роботи вчителя оцінюється вмінням його учнів:
Реалізації цих завдань і сприяють комп’ютер та інтернет – ресурси.
Тема : Японія. Місце країни у світі та Азіатсько – Тихоокеанському регіоні.
Мета навчальна: ознайомити учнів з ЕГП Японії, господарством, культурою, світоглядом японського
народу;
Мета розвивальна : розвивати творчу уяву, вміння і навички роботи з картами, продовжувати формування вміння аналізувати, висловлювати свої думки;
Мета виховна: виховувати самостійність мислення, творчість у роботі на уроках, інтерес до географічних знань.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Обладнання: політична карта світу, атлас світу, використання інтернет ресурсів при підготовці до прес – конференції.
Форма проведення: рольова гра у вигляді прес - конференції
Підготовчий етап:
ХІД ПРЕС – КОНФЕРЕНЦІЇ
І. Організаційна частина
1. Перед учнями – учасниками прес-конференції – таблички:
* «Спеціаліст з азіатських країн»
* «Природознавець Японії»
* «Соціолог Японії»
* «Спеціаліст із народного господарства Японії»
* «Спеціаліст із науки й культури Японії»
2. Виставка використаних джерел інформації
ЕПІГРАФ УРОКУ
Навчитись думати можна лише
міркуючи самостійно. ( Міхай Емінеску)
ІІ. Вступне слово вчителя ( мета і питання прес – конференції)
ІІІ. Основна частина конференції
Доповідачі виступають за встановленим регламентом – не більше 5 хв. Решта учасників – «Журналістів» у ході виступів ставлять запитання доповідачеві.
ІУ. Підбиття підсумків учителем, оцінювання кращих виступів
У. Закріплення
Проведення вікторини ( додаток №1)
Додаток №1