Тема: A FRIENDLY FAMILY
Мета: повторити та активізувати у мовленні учнів слова «father», «mother», «sister», «brother», «son», «daughter», «grandfather», «grandmother»; розвивати правильну артикуляцію звука [б], ввести та тренувати у вживанні граматичні структури «І hisis ...» та присвійний відмінок з назвами членів родини; розвивати ситуативно-діалогічне мовлення учнів; розширити світогляд; поповнити словниковий запас учнів; виховувати в учнів мовну культуру, звичку до систематичної розумової праці.
Обладнання: м’яч, картки за темою «Сім’я».
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
Привітання.
- Good morning, my desks!
Уведення в англомовну атмосферу
Teacher.How are you today?
Students.We are fine, thank you.
ІІ. Актуалізація опорних знань . Гра.
Учитель кидає м'яча й називає будь-яку цифру, учень має спіймати м'яч і назвати наступну, потім попередню.
Фонетична зарядка.
У ротику живе язичок, якого зовуть містер Саунд (містер Звук). Прокидається він вранці, потягується [о:], виглядає у вікно, яка погода [л], витріпує килимки [р], годує собаку [0], вужика [s] і йде на прогулянку. Листя під ногами шарудить Ц], дме легенький вітерець [и]. Біля ставка він зустрів жабку [к], їжачка [h], а на гілочці побачив горобчика [tj]. Раптом почався дощ [d] і містер Саунд швидко пішов додому. Коли чайник закипів [3], він повечеряв, загасив свічку [w] і пішов спати.
ІІІ. Робота над новою темою
Учитель показує малюнок сім’ї.
Учитель показує малюнки з членами сім’ї, учні називають їх українською мовою. Після цього вчитель називає ці слова англійською мовою.
Учитель показує картки із зображенням членів родини, учні слухають і повторюють речення за ним.
Молодці! А зараз познайомте нас зі своїми членами сім’ї:
Діти показують малюнки і розповідають про свою сім’ю за зразкам:
«Meet my family. This is my father Sasha. This is my mother Ann. This is my sister Kate».
Фізкультхвилинка
Walking, walking.
Walking, walking.
Hop, hop, hop!
Hop, hop, hop!
Running, running, running, running.
Stop! Stop! Stop!
Stop! Stop! Stop!
Діти повторюють рухи і вірш за вчителем. Варто повторити 2-3 рази віршик із рухами.
ІV.Закріплення нового матеріалу
Час розваг.
Учні, дивлячись на написання слів, відшукують їх і обводять. Учитель показує малюнок та обведене слово і промовляє: «This is...» Учні повторюють за вчителем.
V. Підсумки уроку
- The lesson is over! Thankyou!