Урок з англійської мови "A FRIENDLY FAMILY "

Про матеріал
Урок розроблено для підручника Доценко 1 класс. Але підійде і до інших авторів.
Перегляд файлу

Тема: A FRIENDLY FAMILY

Мета: повторити та активізувати у мовленні учнів слова «father», «mother», «sister», «brother», «son», «daughter», «grandfather», «grandmother»; розвивати правильну артикуляцію звука [б], ввести та тренувати у вживанні граматичні структури «І hisis ...» та при­свійний відмінок з назвами членів родини; розвивати ситуативно-діалогічне мовлення учнів; розширити сві­тогляд; поповнити словниковий запас учнів; вихову­вати в учнів мовну культуру, звичку до систематичної розумової праці.

Обладнання: м’яч, картки за темою «Сім’я».

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Привітання.

  • Good morning, my teacher!
  • Good morning, my friends!
  • Good morning, my pencils!
  • Good morning, my pens!
  • Good morning, my books!
  • Good morning, my bags!
  • Good morning, my chairs

                               -   Good morning, my desks!


Уведення в англомовну атмосферу

Teacher.How are you today?

Students.We are fine, thank you.

ІІ. Актуалізація опорних знань . Гра.

Учитель кидає м'яча й називає будь-яку цифру, учень має спіймати м'яч і назвати наступну, потім попередню.

Фонетична зарядка.

У ротику живе язичок, якого зовуть містер Саунд (містер Звук). Прокидається він вранці, потягується [о:], виглядає у вікно, яка погода [л], витріпує килим­ки [р], годує собаку [0], вужика [s] і йде на прогулянку. Листя під ногами шарудить Ц], дме легенький вітерець [и]. Біля ставка він зустрів жабку [к], їжачка [h], а на гілочці побачив горобчика [tj]. Раптом почався дощ [d] і містер Саунд швидко пішов додому. Коли чайник заки­пів [3], він повечеряв, загасив свічку [w] і пішов спати.

ІІІ. Робота над новою темою

Учитель показує малюнок сім’ї.

  • What is it? (Сім'я.)
  • Yes, family. Repeat after me, family.

Учитель показує малюнки з членами сім’ї, учні на­зивають їх українською мовою. Після цього вчитель на­зиває ці слова англійською мовою.

  • Look! This is my father. This is my mother. This is my brother. This is my sister. This is my grandfather. This is my grandmother.

Учитель показує картки із зображенням членів ро­дини, учні слухають і повторюють речення за ним.

  •  А давайте пограємо в гру «Вгадай — хто?».
  • This is mother’s mother(вказує на бабусю на ма­люнку). Вгадайте, хто це? (Grandmother!)
  • This is my mother’s father(вказуючи на дідуся). (Grandfather!)
  • This is father’s son(вказуючи на брата). (Brother!)
  • This is mother’s daughter(вказуючи на сестру). (Sister!)

Молодці! А зараз познайомте нас зі своїми членами сім’ї:

Діти показують малюнки і розповідають про свою сім’ю за зразкам:

«Meet my family. This is my father Sasha. This is my mother Ann. This is my sister Kate».

Фізкультхвилинка

Walking, walking.

Walking, walking.

Hop, hop, hop!

Hop, hop, hop!

Running, running, running, running.

Stop! Stop! Stop!

Stop! Stop! Stop!

Діти повторюють рухи і вірш за вчителем. Варто повторити 2-3 рази віршик із рухами.

ІV.Закріплення нового матеріалу

Час розваг.

  •  Попрацюємо з нашим словничком. Серед літер «сховалися» усі наші члени родини. Давайте знайде­мо їх.

Учні, дивлячись на написання слів, відшукують їх і обводять. Учитель показує малюнок та обведене слово і промовляє: «This is...» Учні повторюють за вчителем.

  • Great! Now let’s have fim. I have got a ball. I ask a question and throw the ball. You catch the ball and answer the question. For example, how many sisters have you got? I have got 1 sister.

V.  Підсумки уроку

- The lesson is over! Thankyou!


 

docx
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
1225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку