Урок 7 1 клас
Тема: У школі. Прикметники розміру.
Мета:
— Ознайомити з прикметниками розміру: big, small, short, long;
— Закріпити раніше вивчені ЛО й активізувати їх в мові учнів;
— Навчати монологічного й діалогічного мовлення
— Розвивати вміння сприймати англійську мову на слух, розвивати комунікативні здібності учнів;
— Виховувати культуру спілкування
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Співання пісні англійською мовою разом з дітьми. (Відеосупровід)
https://www.youtube.com/watch?v=hqx2phxn_cM
Т: На цьому уроці ми вивчимо як англійською сказати про розмір предмету, повторимо рахунок, шкільні речі та команди. І все це ми взнаємо коли відправимось у країну Бафла (лялькового пса). Are you ready? Ви готові? (учні разом відповідають «Yes!») Учні закривають очі, ставлять руки наче беруться за штурвал, звучить музика літака. Коли музика затихає, учні відкривають очі.
Гра з м'ячем. (Учитель тримає в руках лялькового пса Бафла.)
Т: Діти, ви пам’ятаєте його? Наш Бафл хоче згадати всі ваші імена.
(Бафл переходить ланцюжком по дітям, кожен з яких вітаються з ним і каже своє ім’я. Hi! My name is… Вчитель повторює фрази з учнями та Бафлом How are you? – I’m fine., I’m ok., I’m so-so., з рухами.)
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Т: Бафл хоче познайомити вас зі своєю школою і показати свої предмети. (повторення слів за картками.)
Гра «Вгадай»
Т: У Бафла є його улюблений предмет. Давайте вгадаємо який. (Бафл загадує предмет, а учні вгадують запитанням Is it a..? – Yes, it is./No, it isn’t)
Т: У Бафла є різного розміру предмети. Big (вчитель показує жестами й дає переклад слова) та small (так само робить як і з першим словом), Long та short. (Вчитель закликає учнів повторювати слова з рухами)
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE
Т: Бафл хоче показати вам які команди він знає англійською мовою, чого саме він навчився в школі. (Звучить запис, а ляльковий Бафл показує рухи, які «чує» у записі.)
Т: Діти, ви пам’ятаєме як рахувати англійською мовою? Давайте покажемо Бафлу. (Учні разом з вчителем рахують англійською, загинаюси пальчики на ручках.)
Т: Давайте порахуємо скільки предметів є у класі Бафла.
(Повторення всіх слів, вивчених на уроці, супроводжуючи жестами)
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Бесіда з учнями.
Т: Які команди ми повторили?
(Вчитель показує прикметники розмірів, а учні називають хором. Потім звучить музика літака, учні заплющують очі, ставлять руки наче дтримають штурвал і «відправляються» назад у свій світ.)
Закінчення уроку.
Хором з учителем діти вимовляють вірш-прощання:
One, two, three, four, five,
I say “Good-bye!”