Урок "У школі. Прикметники розміру." 1 клас

Про матеріал
Урок з теми "Шкільні речі". Протягом заняття учні разом з вчителем закріплюють раніше вивчені ЛО, фрази команд, знайомства, рахунок, знайомляться зі словами, що позначають розмір предметів, величину. І все це вчитель проводить в ігровій формі. Дітям дуже подобається подорожувати іншими світами)
Перегляд файлу

Урок 7 1 клас

Тема: У школі. Прикметники розміру.

Мета:

— Ознайомити з прикметниками розміру: big, small, short, long;

— Закріпити раніше вивчені ЛО й активізувати їх в мові учнів;

— Навчати монологічного й діалогічного мовлення

— Розвивати вміння сприймати англійську мову на слух, розвивати     комунікативні здібності учнів;

— Виховувати культуру спілкування

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1. Привітання.

Співання пісні англійською мовою разом з дітьми. (Відеосупровід)

https://www.youtube.com/watch?v=hqx2phxn_cM

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: На цьому уроці ми вивчимо як англійською сказати про розмір предмету, повторимо рахунок, шкільні речі та команди. І все це ми взнаємо коли відправимось у країну Бафла (лялькового пса). Are you ready? Ви готові? (учні разом відповідають «Yes!») Учні закривають очі, ставлять руки наче беруться за штурвал, звучить музика літака. Коли музика затихає, учні відкривають очі.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра з м'ячем. (Учитель тримає в руках лялькового пса Бафла.)

Т: Діти, ви пам’ятаєте його? Наш Бафл хоче згадати всі ваші імена.

(Бафл переходить ланцюжком по дітям, кожен з яких вітаються з ним і каже своє ім’я. Hi! My name isВчитель повторює фрази з учнями та Бафлом How are you? – Im fine., Im ok., Im so-so., з рухами.)

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Повторення раніше вивчених шкільних предметів.

Т: Бафл хоче познайомити вас зі своєю школою і показати свої предмети. (повторення слів за картками.)

Гра «Вгадай»

Т: У Бафла є його улюблений предмет. Давайте вгадаємо який. (Бафл загадує предмет, а учні вгадують запитанням Is it a..? – Yes, it is./No, it isnt)

  1. Вивчення прикметників розміру.

Т: У Бафла є різного розміру предмети. Big (вчитель показує жестами й дає переклад слова) та small (так само робить як і з першим словом), Long та short. (Вчитель закликає учнів повторювати слова з рухами)

  1. Фізкультхвилинка

               https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

  1. Аудіювання Впр. 1 (с. 27) (повторення команд)

Т: Бафл хоче показати вам які команди він знає англійською мовою, чого саме він навчився в школі. (Звучить запис, а ляльковий Бафл показує рухи, які «чує» у записі.)

  1. Робота в зошиті. Впр. 2(с. 20). Повторення рахунку.ї

Т: Діти, ви пам’ятаєме як рахувати англійською мовою? Давайте покажемо Бафлу. (Учні разом з вчителем рахують англійською, загинаюси пальчики на ручках.)

Т: Давайте порахуємо скільки предметів є у класі Бафла.

  1. Фізкультхвилинка

(Повторення всіх слів, вивчених на уроці, супроводжуючи жестами)

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

Т: Які команди ми повторили?

(Вчитель показує прикметники розмірів, а учні називають хором. Потім звучить музика літака, учні заплющують очі, ставлять руки наче дтримають штурвал і «відправляються» назад у свій світ.)

Закінчення уроку.

Хором з учителем діти вимовляють вірш-прощання:

One, two, three, four, five,

I say “Good-bye!”

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
1103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку