Конспект уроку з англійської мови для 1 класу на тему «Тварини. Велике чи маленьке?» вчителя англійської мови Тітенко Н.М.
Обладнання : підручник “Start up-1” Доценко І.В., Євчук О.В., Губарєва С.С., робочий зошит, аудіо до підручника, аудіо до зошита, відео «Hello Song», відео «Animals», відео-руханка, відео про букви Kk, Ll, відео «The Goodbye Song for Children», тематичні малюнки, флеш-картки.
Лексика: big, small, lion, kangaroo
Вирази: I have got a big/little…
Letters : Kk, Ll.
Хід уроку
I. Повідомлення теми та мети уроку
1. Учитель вітається з учнями.
T: Good morning, children! I’m glad to see you!
Ps : Good morning! We are glad to see you!
T: How are you today?
Ps: I am fine, thank you.
2. Введення в іншомовну атмосферу.
T: Сьогодні ми продовжимо розмовляти про тварин. Вони дуже різні: маленькі та великі. Ми навчимося називати тварин та їх розмір англійською мовою. Крім того, вивчимо ще дві літери англійського алфавіту, виконаємо цікаві вправи та пограємо.
II. Основна частина уроку
1. Фонетична зарядка.
Т: Роллі сьогодні вийшов на прогулянку, промочив ноги та змерз: [t t t].
У нього заболіло горло: [aı aı aı]. Його тато заводить машину, щоб відвезти Роллі до лікаря: [r r r]. Лікар оглядає хворе горло: [g g g].
(Учні слухають розповідь та повторюють звуки за вчителем.)
2. Активізація опорного лексичного матеріалу. Перегляд відео «Animals» https://drive.google.com/file/d/1gM94tapNgQgcrl5stCfeD3ekXIJqzYZs/view
Повторення назв тварин.
Учні слухають аудіо до впр. 1, с. 63 (розповіді героїв книги про своїх тваринок), потім повторюють з опорою на малюнки:
4. Формування навичок аудіювання.
2) Робота з флеш-картками «What is it?».
T: What is it?
P: It’s a cat.
T: Is it big?
P: Yes, it is.
Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=hBtpzrPk59g&ab_channel=MorahMusic-JewishSongsForKids
5. Ознайомлення з літерами англійського алфавіту: Kk, Ll.
T: Look, listen and repeat.
Перегляд відео про букви Kk, Ll. Повторення вимови звуків [k], [l].
https://www.youtube.com/watch?v=8dx-Lfado6Y&t=1s&ab_channel=LittleFox-KidsStoriesandSongs
https://www.youtube.com/watch?v=h67eMAqAoVU&ab_channel=LittleFox-KidsStoriesandSongs
T: It is our ABC train. This is letter Kk — kangaroo. This is letter Ll — lion. Учитель показує на дошці, як правильно писати літери. Учні пишуть їх самостійно у робочому зошиті – Впр. 4, с. 35
6. Усне мовлення. Тренування у вживанні ЛО теми.
T : Look, ask and answer – впр. 4, с. 64-65.
Учні відтворюють розмову в парах з опорою на малюнки і зразок.
P1: What is it?
P2: It’s a lion.
P1: Is it small?
P2: No, it isn’t.
P1: Is it big?
P2: Yes, it is.
III. Підведення підсумків уроку
T: Тепер ви знаєте дві нові букви Kk, Ll і нові слова, а також вмієте описувати розмір тварин. Thank you for your active work at the lesson. Goodbye, children!