Конспект уроку з англійської мови для 2 класу на тему «Пообідаймо!» вчителя англійської мови Тітенко Н.М.
Тема: Let's have dinner!
Мета: Активізувати лексичний матеріал теми «Їжа». Тренуватися у вживанні дієслів «have got / has got / like /don`t like» в усному мовленні. Відпрацювати вживання структур «What have you got for dinner? Do you like…? No, I don’t/ Yes, I do» в усному мовленні. Навчати аудіювання в рамках теми. Формувати навички читання з опорою на модель.
Розвивати навички усної взаємодії. Вчити учня розповідати про свої смаки у їжі, запитувати та повідомляти інформацію про їжу з опорою на малюнки, вживаючи сталі вирази.
Виховувати увагу, уміння слухати та співпрацювати з іншими.
Підвищувати мотивацію до вивчення іноземної мови, зокрема теми «Їжа».
Обладнання: підручник “Start up-2” Губарєва С.С., Павліченко О.М., 2019 р, робочий зошит, аудіосупровід до підручника, ноутбук, презентація, відеоматеріали: пісня «How are you?», пісня «Food», пісня «Do you like?», руханка «Clap your hands», тематичні картки, малюнки.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
T : Good morning, boys and girls. I am glad to see you.
Ps : Good morning, teacher. We are glad to see you too.
Відео - пісня «Hello! How are you?»
https://www.youtube.com/watch?v=teMU8dHLqSI&ab_channel=MapleLeafLearning
Бесіда з класом T : How are you today?
Ps : I am fine. I am great. I am so-so.
T: What’s your name? How old are you?
Ps: I am Nika. I am seven.
2. Повідомлення теми уроку.
Т: Look! I’ve got the box. Do you want to know what’s in the box? I’ll show you and you’ll try to guess the topic of our lesson today. Let’s see (вчитель дістає з коробки посуду і їжу). What are we going to speak about today? Учні пропонують різні варіанти, пов'язані з їжею.
Т: Excellent! The topic of our lesson is «Let’s have dinner!»
3. Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична розминка.
T: Before speaking about food for dinner let’s prepare our tongues.
Repeat after me – phonetic drill ( слова на дошці )
[tʃ] chocolate, sandwich, chicken, chips, cheese
[dʒ] jug, jar, juice, jelly, jam, vegetables
[ʃ] shape, fish, dish, sugar, sure, bush
II. Основна частина уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4&ab_channel=MapleLeafLearning
Робота з класом з опорою на малюнки : запитання - відповідь
T: What is this? (малюнок)
Ps: This is…
Well done! Молодці! Ви добре знаєте слова. Тепер, вживаючи ці слова, скажіть, що ви їсте на обід (речення на дошці )
Умовна бесіда:
– What have your got for dinner?
– I have got soup and salad for dinner. What have your got for dinner?
2. Практикування в аудіюванні з опорою на малюнки ( аудіосупровід до підручника)
Т: Let’s listen and point the correct pictures – Впр. 2, с. 43
– Do you like meat?
– No, I don’t. What about fish? Do you like fish?
– Yes, I do.
– What have your got for dinner?
– I have got soup and salad for dinner.
– Do you like soup?
– Yes, I do.
– Do you like salad?
– No, I don’t.
– Do you like sandwiches?
– No, I don’t. I don’t like sandwiches. I don’t like bread.
– Do you like cheese?
– Yes, I do.
Учні прослуховують текст і піднімають картки з відповідним номером малюнка. Потім для перевірки виконання вправи деякі учні йдуть до дошки і відмічають біля правильних малюнків: Yes, I do / No, I don’t
3. Практикування у вживанні структур «Do you like banana? – Yes, I do / No, I don’t» в діалогічному мовленні.
Відео - пісня «Do you like?»
Т: And now ask each other what food you like. (Слайд і речення на дошці )
Уявна ситуація. Діти питають один в одного – Do you like .....?
Physical Activity. Фізкультхвилинка.
Are you tired? Let’s have a rest. Stand up, please.
Відео – руханка «Clap your hands»
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE&ab_channel=TheKiboomers-KidsMusicChannel
4. Навчання читання з опорою на малюнки на дошці – Впр. 4, с. 44
Т: And now we’ll read about children’s eating habits. Open your books at page 44. Look at the pictures, read the sentences below and say the correct number.
Учні читають опис того, що діти на малюнках їдять на обід і піднімають картки з правильним номером малюнка. Потім для перевірки деякі учні йдуть до дошки і відмічають біля правильних малюнків номер текста.
5. Практикування у вживанні структур « I have got…/ I like…/ I don’t like…»
в усному монологічному мовленні. Описання статичних сюжетів.
Т: And now say what you have for dinner. What food you like or dislike.
Use the structures I have got…/ I like … / I don’t like….
As for me, I have got soup, salad and chicken for dinner. I like tomatoes but I don’t like cucumbers.
What about you?
Учні готують малюнки заздалегідь, а на уроці описують свої малюнки - розказують про те, що вони їдять на обід за зразком :
Ps : I have got soup and bread for dinner. I have got salad too.
I like meat but I don’t like fish.
ІІІ. Заключна частина уроку.
Підведення підсумків уроку : Good for you! You were active and hard-working. And now let’s do self-rating. If the tasks were easy you should rise green card. If you had some difficulties you should rise red card. Чи сподобався вам урок? Чи було вам важко, незрозуміло? ((Так – зелена картка. Ні – червона картка)
Thank you! The lesson is over. Goodbye, children!