Урок з англійської мови для 2 класу за темою "Танграм. Геометричні фігури"

Про матеріал

Урок з англійської мови для 2 класу за темою "Танграм. Геометричні фігури"

Метою уроку є ознайомлення з назвами геометричних фігур, повторення назв кольорів та закріплення структури "There is... / There are...". Особливістю цього уроку є складання танграму на уроці іноземної мови. Характерним є використання інтегрованих технологій навчання, поєднання вивчення іноземної мови та математики. Відбувається розвиток логічного мислення, формування математичної та комунікативнї компетентностей.

Перегляд файлу

Form: 2

Topic: Tangrams

Unit 1, Quick Minds 2, Herbert Puchta, Gunter Gerngross, Peter Lewis-Jones

Хід уроку

Організаційний момент.

Етап І. Повідомлення теми і мети уроку.

Прийом.  Привітання з классом, бесіда.

Teacher: Good morning, pupils!
Pupils: Good morning, teacher!
T:  Pupils, say «Hello» to the sun.

P: (Учні проговорюють привітання і одночасно виконують рухи руками вгору, вниз, повертаються до свого однокласника)

Say «Hello» to the sun!

Say «Hello» to the grass!

Say «Hello» to your friend!

Say «Hello» to us!

T: Sit down, please. How are you today?
P: I’m fine, thank you.
P: I’m great, thank you.
 

Етап II.  Мовленнєва зарядка

Прийом. Скоромовка.

T:  Look! What letter do I have? Name the sound.

P:  Hh [h]

T:  Well done! Let’s revise our tongue twister.

Harry’s hall is full of hats.

P: (Учні промовляють усі разом, потім розповідають на пам’ять)

 

Основна частина

Етап III.

Прийом 1. Повторення кольорів.

T:  I have some figures. Look and name the colour. (Вчитель показує кольорові геометричні фігури, учні називають колір)

What colour is it?

P:  It is blue.

P:  It is yellow.

Прийом 2. Ознайомлення з новими лексичними одиницями.

T:  Thank you. Look at the blackboard. I have names of these figures. Listen and repeat after me.

P:  a triangle, a square, a circle, a parallelogram, a rectangle

T: Good job! Look at the figures on the blackboard and match the colour to the figure

P:  (Учні виходять до дошки і з’єднують назву кольору з відповідною фігурою)

 

 

Прийом 3. Аудіювання. Рецепція лексичних одиниць.

T: Open your activity books on p.16 and find ex.1. Listen and number the figure

P:  (Учні проставляють цифру у віконечку фігури, назву якої почули)

 

Етап IV. Фізкультхвилинка.

Game «Simon says»

T:Let’s play «Simon says». Please, stand up.

Touch your nose. 
Raise your hand(s). 
Touch your ear(s). 
Sit down. 
Jump. 

Stand up. 
Touch your toes. 

Dance.

Run.

Touch your head.


 

Етап V.  Робота в групах.

T: Let’s work in groups. Take a card and join your group.

P:  (Учні обирають карточку з цифрою і приєднуються до команди, яка має цифру 1, 2, або 3)

T: We make a tangram. It is a game, when you make an animal or a toy from the figures you have. Take your figures and work in groups. Make your own tangram and name the figures and their colours. 

 

Етап VI.  Говоріння.

P: (Учні роблять власні танграми і у групах по черзі описують їх, використовуючи таблицю на дошці)

There is a

blue

orange

yellow

red

green

triangle

square

circle

parallelogram

rectangle

 

Підсумки уроку. Оцінювання навчальних досягнень учнів

Прийом. Бесіда.

T:   What have we learned in the classroom today?

P:  (Відповідь учнів)
T: Today we revised colours, learnt some figures and  made tangrams. Thank you for your work at the lesson.

Please, stand up! Good bye! See you soon.

 

Аудіо до уроку можна знайти за посиланням:

https://publishing.linguist.ua/publishing_book/quick-minds/

 

docx
Додано
3 червня 2020
Переглядів
1460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку