Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

урок з англійської мови на тему " Food and drinks"

Про матеріал
урок з англійської мови на тему " Food and drinks". Мета:ознайомити учнів з новими лексичними одиницями, розвивати навички усного мовлення, розвивати навички читання, письма, повторити вживання злічуваних та незлічуваних іменників, конструкції there is/there are Розвивати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови, розширити кругозір учнів.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови  5 клас

Тема: «Їжа та напої».

Підтема: «Продукти харчування. Напої ».

Мета: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями, розвивати навички усного мовлення, розвивати навички читання, письма, повторити вживання злічуваних та незлічуваних іменників, конструкції there is/there are

Розвивати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови, розширити кругозір учнів.

Обладнання: проектор,ноутбук, презентація з назвами продуктів харчування, картки з QR-кодом( текст для читання), зошити ,словники , роздатковий матеріал, тематичні картки «Їжа».

Очікуванні результати: наприкінці уроку учні володітимуть новою лексикою за темою, висловлюватимуть  свої уподобання щодо продуктів харчування та напоїв.

                                                              Хід уроку

1.Оргмомент.Привітання (пісня “ Hello, how are you?”)

2.Введення в іншомовну атмосферу.

What day is it today?

What season is it now?

What month is it now?

What autumn (spring ,summer ,winter)months do you know?

What is the weather like today?

What colour is the sky?

Is it warm or cold?

Is it raining(snowing,hot)now?

3.Фонетичназарядка.

I eat apples-
crunch, crunch, crunch
I eat sandwiches-
munch, munch, munch
I eat lollipops-
lick, lick, lick
But I eat ice cream
quick, quick, quick!

4.Основна частина уроку.

Повідомлення теми та мети уроку.

Look at the pictures on the blackboard and try to guess the topic of the lesson. Use the first letters of the words.

Fish  Onion  Omlette  Desert

Today we start the new topic. I am sure you will like it. We shall speak about food and drinks.

Ознайомлення з новими лексичними одиницями (учні дивляться презентацію з назвами продуктів та напоїв Учим еду на английском языке. Food. // #УчуАнглийский - YouTube;учні повторюють за вчителем нові лексичні одиниці, а потім декілька учнів  самостійно промовляють їх; незнайомі слова записують в словник)

Відпрацювання нової лексики (учні отримують картки з завданням(вчитель пояснює завдання)

 

 

 

 

Вивчаємо назви їжі й напоїв (англійська мова)

 

Розвиток навичок усного мовлення.

Work in pairs. Tell each other which food you like/do not like Use the following phrases:

I like…

I do not like… .

Фізкультхвилинка ( пісня If Youre Happyhttps://cambridge.ua/blog/top-10-detskih-pesenok-na-anglijskom)

  Розвиток навичок читання.( з використанням QR-кода)

 

 

 

What is your favourite food? Some people like pizza. Some people like ice-cream. Not many would say cabbage is their favourite food.

But you cannot eat only pizza and ice-cream all the time. You also need fruits, vegetables, and other kinds of food. Water is also very important for your body.

You need all kinds of food to keep your body strong and healthy. Nutritionists (scientists who study food and nutrition) say you should eat grains, such as bread, pasta, cereal. You should eat meat, fish and beans. You should eat meat eggs, milk, cheese and other dairy products. They also say you need to eat plenty of fruit, vegetables every day. But you should not eat too much  food  with lots of fat and sugar.

Перевірка розуміння прочитаного.

Say if the statements are true or false.

1.The text describes the right food to eat.

2. Everybody likes pizza.

3. To be healthy you should eat only fruit and vegetables.

4. To be healthy we need different kinds of food.

5. Scientists who study food and nutrition are called nutritions.

6. Eating food with lots of fat and sugar is not bad for ones health.

7. Milk and cheese are dairy products.

Розвиток навичок письма. Повторення вживання злічуваних  та незлічуваних  іменників.

Read and complete the sentences with much, many, a lot of/ lots of.

  1. There are … apples on the plate.
  2. There is not… butter in the fridge.
  3. Do you need… eggs for this cake?
  4. Ann and Dan eat… vegetables.
  5. They usually buy…bread.
  6. Is there … water in the mug?

5. Підведення підсумків уроку. Бесіда.

Homework.

Write what you usually have for your breakfast, dinner, supper. Repeat words in vocabulary.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовна схема аналізу плану уроку

 

Учитель Горелова Надія Володимирівна

Дата 03.11.2020

Навчальний заклад  Опитненський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Клас 5

Тема уроку «Продукти харчування. Напої»

 

Аспект плану уроку

Коментар

Тема уроку

  • відповідність навчальній програмі та календарно-тематичному плану

 

Тема уроку відповідає навчальній програмі та календарно-тематичному плануванню для 5 класу.

  • комунікативна спрямованість

 

Цілі уроку

  • відповідність темі уроку

 

Цілі уроку тісно пов'язані з темою та відповідають потребам учнів. Головною метою уроку є здатність учнів використовувати нові знання в спілкуванні іноземною мовою.

  • відповідність потребам учня

 

  • практичність

 

Очікувані результати учіння

  • відповідність цілям уроку

 

Очікуванні результати відповідають потребам учнів та є цілком досяжними для учнів цього класу.

  • відповідність потребам учня

 

  • досяжність

 

  • вимірюваність

 

Засоби навчання

  • НМК

 

При проведенні уроку були використані :тематичні картки,картки з завданнями,відео та відеопрезентація

  • технічні

 

  • наочні

 

  • роздатковий матеріал

 

  • власні

 

Розподіл часу

  • наявність

 

 

  • раціональність

 

Взаємодія

  • групова

 

На уроці були використані такі форми роботи : парна та індивідуальна.

  • міжгрупова

 

  • парна

 

  • індивідуальна

 

  • фронтальна

 

Предметні знання та уміння

  •  

 

 

  •  

 

  •  

 

  •  

 

  •  

 

Життєві уміння

  • критичне мислення

 

 

  • креативність

 

 

  • співпраця

 

 

  • міжкультурне усвідомлення

 

 

  • комунікація

 

Діти працювали в парах та розповідали один одному про свої уподобання в їжі та напоях.

  • комп'ютерна грамотність

 

На уроці діти працювали з QR-кодом

  • навчальна впевненість

 

 

  •  

 

 

  •  

 

 

Розуміння учнів

  • врахування рівнів навчальних досягнень

 

Завдання були підібрані як  з разрахувнням здібностей учнів,так і їх можливістю сприйняття нового навчального матеріалу.

  • врахування способів сприйняття навчального матеріалу

 

  • способи мотивації

 

Види роботи

  • комунікативність завдань

 

 

Завдання взаємопов’язані та відповідають цілям, допомогають реалізувати очікуванні результати наприкінці уроку.

 

 

 

 

 

  • різноманітність прийомів навчання

 

  • відповідність видів діяльності цілям та очікуваним результатам уроку

 

  • доцільність видів роботи/підбору завдань

 

  • взаємопов’язаність

 

  • гнучкість

 

Передбачувані труднощі

 

 

 

 

Читанні та розумінні тексту, тому що деякі учні мають труднощі саме з цим видом діяльності.

Оцінювання та зворотній зв'язок

  • досягнення очікуваних результатів учіння (прийоми перевірки)

 

Наприкінці уроку учні (=80%) володіли новою лексикою, вміли використовувати її в розмові. Це було виявлено під час бесіди при підведені підсумків уроку.

  • відповідність прийомів поточного контролю поставленим цілям

 

  • заохочення учнів до само- та взаємоаналізу (само-/взаємоевалюація, само-/взаємооцінювання, виявлення труднощів, постановка задачі)

 

  • використання елементів мовного портфоліо

 

Домашнє завдання

  • відповідність

 

Домашнє завдання було  націлене на закріплення нової лексики та вміння використовувати її.

 

 

  • раціональність

 

  • обсяг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
18 листопада 2020
Переглядів
1557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку