урок з англійської мови на тему "Пори року. Погода"

Про матеріал
Урок аглійської мови для 4 класу на тему "Пори року. Погода" за підручником Крап'юк О. Д. 2015
Перегляд файлу

Пори року. Погода.

Мета:

  • Навчальна: активізувати лексичні навички з теми « Пори року. Погода.», ознайомити з новими лексичними одиницями, практикування  використання раніше вивченої лексики;

 

  • Розвиваюча:розвивати навички аудіювання, навички та вміння монологічного та діалогічного мовлення, розвивати пам'ять, мислення,уяву, розвивати культуру спілкування;

 

 

  • Виховна: виховувати любов до природи, естетичні смаки, пізнавальний інтерес до навколишнього світу;

 

Очікувані результати: учні активізують вивчену лексику за темою «Пори року. Погода.», вдосконалюють навички аудіювання, мовлення, виховують любов до природи.

Обладнання: малюнки, картки, підручник, аудіозаписи, роздатковий матеріал (сонечка).

ХІД УРОКУ

 

  1. Привітання

Good morning pupils!

Діти співають пісню «Hello, Hello»

 

  1. Warm-up

Відгадування загадок

 

T: As  you know, there are four seasons in a year. I will read the riddles and you have to guess  what season is it.

  •  This is the season when the sun is bright,

           And we have holidays each day and night. (Summer)

  • This is the season with snow so white.

We ski and skate with all our might. (Winter)

  • This is the season when days are cool,

When we put on our raincoats and go to school. (Autumn)

  • This is the season when snowdrops bloom,

When nobody likes to study in the room. (Spring)

 

3. Повідомлення теми і мети уроку.

T: The topic of our lesson is “Seasons and Weather”. Today we are going to speak about the seasons of the year and about the weather. We’ll practice our skills in speaking and reading, listening and writing. You will also learn to tell the dates. So, I wish you to be calm and to work well. But first let’s revise  check your homework.

4.Перевірка домашнього завдання.

 

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1 Практикування у вживанні лексичного матеріалу

Відповіді на питання

  1. What day is it today?
  2. Which day comes after Monday?
  3. What season is it now?
  4. Which season comes after winter?
  5. Which season comes before spring?
  6. What is your favourite season?
  7. What month is it now?

 

2 Робота з підручником

а)Listen and read (p. 100, ex. 1)

Прослуховування аудіозапису

At the end of the work ask pupils name autumn months.

 

b) Choose and complete (p.101, ex. 2)

Pupils fill the gaps in the sentences, using  the words from the  box to make  true statements about autumn.

 

3 Фізкультхвилинка.

T: Let’s have a rest.

  • Imagine that we are the trees. Hands up.
  • And now it is windy…

 

с) T: look at the pictures. Work in pairs. Let’s  have a talk about the weather yesterday. (p.101, ex. 3)

 

III. ЗАКРІПЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК.

1. Кросворд

T: There is a puzzle on the blackboard.

 

2. Групова робота «Сонечко»

( Кожна група отримує сонечко, на промінчиках якого вона повинна написати слова, що асоціюються з погодою та порами року, усі які пам’ятають.  ).

 

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

T: Children, let’s write down your hometask. Your hometask will be…..

 

V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Заключне слово вчителя

T: Dear children! Our lesson is coming to the end.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Тарасова Олена
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку