Конспект уроку
з англійської мови
на тему:
«Розпізнавання і називання
частин тіла та
описування зовнішності»
Підготувала
вчитель Ценівської гімназії
Кобрин З.А
Тема. Розпізнавання і називання частини тіла та описування зовнішності
Мета:
навчальна: ознайомити з новим лексичним матеріалом, повторити назви кольорів, лічбу до 10; практикувати в розпізнаванні вивчених літер; навчати розпізнавати нові ЛО за темою;
розвивальна: розвивати навички правильної вимови звуків, комунікативні здібності учнів, мовну здогадку, пам’ять, увагу, уяву, фонематичний слух; розвивати вміння працювати в різних режимах навчання;
виховна: виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати.
Обладнання: відеоматеріал з теми, демонстраційні картки, картки, ілюстрації, комп’ютер.
План уроку
Хід уроку
Good morning to you!
Good morning, good morning,
I am glad to see you!
(Учитель демонструє і пояснює вимову англійських звуків. Для кращого розрізнення звуків і для попередньої підготовки до вивчення букв і фонетичної транскрипції можна показувати зображення звука на картці.)
[w], [w], [w], what, why, when;
[ð], [ð], [ð], this, that, mother;
[θ], [θ], [θ], thin, thick, Mathematics.
Одного разу Mr. Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і почав дути на дзеркало і протирати його. Mr. Tongue дуже старався. Він легенько дув: [hhh] і витирав ганчіркою.
Прошу дітей допомогти язичком і показати, як він дув і витирав дзеркало.
(Слідкую, щоб звук [h] вимовлявся на видиху легко і протяжно: [hhh]. Нагадую дітям, що вони вже чули цей звук у слові Hello. Прошу їх вимовити слово Hello. Відпрацьовуюємо його вимову, запропонувавши дітям повторювати.)
Одного разу вночі розігралася негода, подув сильний вітер [ u:], зашуміли дерева і полив дощ. Язичок прокинувся і став прислухатися до звуків зовні.
Спочатку він почув, як гупає сова на дереві [ u:], як зовсім близько пробіг пофиркуючи їжачок [ f ], [ v ] . Якась птах весь час повторював [ ʌ: ]. Язичок спав, і тихо дихав [ h ]. Уві сні він чув, як стукає дощ по даху [ p ]. А на ранок від бурі не залишилося й сліду. Виглянуло сонечко, заспівали пташки, задзижчали мухи [ð] . Язичок прокинувся, потягнувся як кішка [ŋ-ŋ-ŋ ], і йому захотілося піти погуляти.
Він прочинив зовнішні двері і спочатку висунув тільки свій кінчик, а потім, осмілівши, вискочив з хати і побіг до ставка. Язичок розвеселився, став кидати в ставок камінчики [ b ], а потім вирішив скупатися. Вода була дуже холодна, але язичок про все забув і просидів в ставку довго - довго, поки не замерз [θ θ θ].Він повернувся в свій будиночок, кінчик його стрибнув на улюблене місце на стелі, але й там він продовжував злегка тремтіти. У поспіху язичок забув закрити двері, і вона заплескала [ w ]. Язичок її швидко закрив і ліг в ліжко під ковдру. Не вдалося язичку вберегтися від застуди. У нього розболілося горлечко, почався кашель [ k ], піднялася температура, і він кілька разів чхнув [t ]. Язичок лежав і до приходу лікаря тихо стогнав. Спочатку так [ e ], а потім протяжніше [ e: ]. Нарешті прийшов доктор, похитав головою, коли дізнався про купання [ כּ:], і велів язичку сказати [ α: ].
Але у язичка вийшло щось зовсім інше: дивне [ ə], потім [ i ] і нарешті [ i: ]. Доктор залишився незадоволений, і тоді язичок дуже постарався, але у нього вийшло тільки [ כּ].Довелося лікарю дати язичку гіркі ліки. Язичок проковтнув несмачну таблетку і сказав [ æ ]. Незабаром він заснув і снилися йому гарні кольорові сни.
(Учитель розміщує на дошці плакат із зображенням клоуна (іграшки, що діти вивчали нещодавно). Частини обличчя клоуна позначені цифрами. Учні по черзі підходять до дошки та підписують відповідні частини обличчя клоуна).
(На дошці вчитель демонструє плакат із зображенням частин тіла людини і паралельно демонструє картки із зображенням частин тіла людини. Учні повторюють хором).
Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=nxboJVXS0pE
Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=J6lA7ribhWc
(Діти виконують рухи під музичний супровід)
(Учні виходять до дошки та розгадують слова по-черзі, вчитель прописує слова у кросворд)
Take a red pencil. Draw a red nose.
Take a green pencil. Draw an eye.
Take a pink pencil. Draw 4 ears.
Take a blue pencil. Draw a mouth.
Take a yellow pencil. Draw hair.
Take a violet pencil. Draw 3 hands.
Take an orange pencil. Draw 5 legs.
(Частини тіла/обличчя та кольори можуть бути інші)
Let us demonstrate your monsters. Oh! What funny monsters! Great! Thank you!