Урок з англійської мови на тему "Розпізнавання і називання частин тіла та описування зовнішності"

Про матеріал
Урок розроблено до підручника Г.К.Мітчелл "Англійська мова" (1 клас). За допомогою цієї розробки можна ознайомити дітей з новим лексичним матеріалом, повторити назви кольорів, лічбу до 10 та попрактикуватися в розпізнаванні вивчених літер і навчати розпізнавати нові ЛО за темою.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Конспект уроку

з англійської мови

на тему:

«Розпізнавання і називання

частин тіла та

описування зовнішності»

 

 

 

Підготувала

вчитель Ценівської гімназії

Кобрин З.А

 


Тема. Розпізнавання і називання частини тіла та описування зовнішності

Мета:

навчальна: ознайомити з новим лексичним матеріалом, повторити назви кольорів, лічбу до 10; практикувати в розпізнаванні вивчених літер; навчати розпізнавати нові ЛО за темою;

розвивальна: розвивати навички правильної вимови звуків, комунікативні здібності учнів, мовну здогадку, пам’ять, увагу, уяву, фонематичний слух; розвивати вміння працювати в різних режимах навчання;

виховна: виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати.

Обладнання: відеоматеріал з теми, демонстраційні картки, картки, ілюстрації, комп’ютер.

План уроку

  1. Початок уроку
  1. Привітання
  2. Фонетична розминка. Введення в іншомовну атмосферу.
  3. Лексична розминка
  1. Основна частина уроку
  1. Оголошення теми та мети уроку
  2. Повторення засвоєного лексичного матеріалу
  3. Ознайомлення учнів з новим лексично-граматичним матеріалом
  4. Перегляд відеофрагменту
  5. Фізкультхвилинка
  6. Worksheets. Намалюймо інопланетянина.
  7. Повторення лічби до 10.
  8. Повторення кольорів (картки).
  1. Заключна частина уроку
  1. Підсумок. Рефлексія.

 

Хід уроку

  1. Початок уроку
  1. Привітання
  • Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I am glad to see you!

 

  1. Фонетична розминка. Ведення в іншомовну атмосферу

(Учитель демонструє і пояснює вимову англійських звуків. Для кращого розрізнення звуків і для попередньої підготовки до вивчення букв і фонетичної транскрипції можна показувати зображення звука на картці.)

  • Repeat after me: [u:], [u:], [u:], good, book, soon;

                                       [w], [w], [w], what, why, when;

                                       [ð], [ð], [ð], this, that, mother;

                                       [θ], [θ], [θ], thin, thick, Mathematics.

  • Намагайтеся ці звуки говорити так завжди, коли спілкуєтеся англійською мовою

 

  1. Лексична розминка

Одного разу Mr. Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і почав дути на дзеркало і протирати його. Mr. Tongue дуже старався. Він легенько дув: [hhh] і витирав ганчіркою.

Прошу дітей допомогти язичком і показати, як він дув і витирав дзеркало.

(Слідкую, щоб звук [h] вимовлявся на видиху легко і протяжно: [hhh]. Нагадую дітям, що вони вже чули цей звук у слові Hello. Прошу їх вимовити слово Hello. Відпрацьовуюємо його вимову, запропонувавши дітям повторювати.)

Одного разу вночі розігралася негода, подув сильний вітер [ u:], зашуміли дерева і полив дощ. Язичок прокинувся і став прислухатися до звуків зовні.

Спочатку він почув, як гупає сова на дереві [ u:], як зовсім близько пробіг пофиркуючи їжачок [ f ], [ v ] . Якась птах весь час повторював [ ʌ: ]. Язичок спав, і тихо дихав [ h ]. Уві сні він чув, як стукає дощ по даху [ p ]. А на ранок від бурі не залишилося й сліду. Виглянуло сонечко, заспівали пташки, задзижчали мухи [ð] . Язичок прокинувся, потягнувся як кішка [ŋ-ŋ-ŋ ], і  йому захотілося піти погуляти.

Він прочинив зовнішні двері і спочатку висунув тільки свій кінчик, а потім, осмілівши, вискочив з хати і побіг до ставка. Язичок розвеселився, став кидати в ставок камінчики [ b ], а потім вирішив скупатися. Вода була дуже холодна, але язичок про все забув і просидів в ставку довго - довго, поки не замерз  θ θ].Він повернувся в свій будиночок, кінчик його стрибнув на улюблене місце на стелі, але й там він продовжував злегка тремтіти. У поспіху язичок забув закрити двері, і вона заплескала [ w ]. Язичок її швидко закрив  і ліг в ліжко під ковдру. Не вдалося язичку вберегтися від застуди. У нього розболілося горлечко, почався кашель [ k ], піднялася температура, і він кілька разів чхнув [t ]. Язичок лежав і до приходу лікаря тихо стогнав. Спочатку так  [ e ], а потім протяжніше [ e: ]. Нарешті прийшов доктор, похитав головою, коли дізнався про купання [ כּ:], і велів язичку сказати [ α: ].

 Але у язичка вийшло щось зовсім інше: дивне [ ə], потім [ i ] і нарешті [ i: ]. Доктор залишився незадоволений, і тоді язичок дуже постарався, але у нього вийшло тільки [ כּ].Довелося лікарю дати язичку гіркі ліки. Язичок проковтнув несмачну таблетку і сказав [ æ ]. Незабаром він заснув і снилися йому гарні кольорові сни.

 

  1. Основна частина
  1. Оголошення теми та мети уроку
  • На цьому уроці ми поговоримо про наше тіло. Ви вивчите нові слова, пограєте в ігри, виконаєте цікаві вправи.
  • А щоб нового ви хотіли сьогодні дізнатись та досягти?
  • А для цього нам знадобиться увага, старанність, знання та дружба.
  • Lets start our lesson!

 

  1. Повторення  засвоєного лексичного матеріалу

Новый рисунок (16)
(Учитель розміщує на дошці плакат із зображенням клоуна (іграшки, що діти вивчали нещодавно). Частини обличчя клоуна позначені цифрами. Учні по черзі підходять до дошки та підписують відповідні частини обличчя клоуна).

  • Sign parts of the face of the clown.

 

  1. Ознайомлення учнів з новим лексико-граматичним матеріалом

http://previews.123rf.com/images/arnica/arnica1209/arnica120900046/15385493-Cartoon-boy-and-girl-Vocabulary-of-body-parts-illustration--Stock-Vector.jpg
(На дошці вчитель демонструє плакат із зображенням частин тіла людини і паралельно демонструє картки із зображенням частин тіла людини. Учні повторюють хором).

 

  1. Перегляд відеофрагменту про частини тіла

Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=nxboJVXS0pE

 

  1. Фізкультхвилинка

Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=J6lA7ribhWc

(Діти виконують рухи під музичний супровід)

 

  1. Активізація нового лексичного матеріалу
  • Кросворд «Частини тіла».

(Учні виходять до дошки та розгадують слова по-черзі, вчитель прописує слова у кросворд)

  • Новый рисунок (18)
    Solve the crossword puzzle.

 

  1. Worksheets. Намалюймо інопланетянина.

Take a red pencil. Draw a red nose.

Take a green pencil. Draw an eye.

Take a pink pencil. Draw 4 ears.

Take a blue pencil. Draw a mouth.

Take a yellow pencil. Draw hair.

Take a violet pencil. Draw 3 hands.

Take an orange pencil. Draw 5 legs.

(Частини тіла/обличчя та кольори можуть бути інші)

Let us demonstrate your monsters. Oh! What funny monsters! Great! Thank you!

  1. Повторення лічби до 10.
  2. Повторення кольорів (картки).

 

  1. Заключна частина
  1. Підсумки. Рефлексія.
  • Що нового/цікавого ви дізналися на уроці? Що сподобалося/не сподобалося? Що вдалося / не вдалося?
  • Я вам дякую за урок. Ви були активними and did your best. Thank you!
  • А що з вашим настроєм? Він змінився? Чудово!
  • The lesson is over. Bye 
docx
Додано
29 січня 2023
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку