Урок з англійської мови "Розпорядок дня. Годинник"

Про матеріал
Урок з англійської мови для учнів 4-го класу за підручником О. Карпюк. Цікавий, використані різноманітні види вправ, які дають змогу змінювати діяльність учнів на уроці.
Перегляд файлу

Тема: Розпорядок дня. Годинник.

Мета:

  • ознайомити з новим граматичним і лексичним матеріалом за підтемою «Розпорядок дня», практикувати мовні засоби за підтемою «Розпорядок дня», формування навичок вживання нових лексичних одиниць in the morning, in the afternoon, in the evening, вдосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення;
  • розвивати різні типи пам’яті — слухову, зорову, увагу, уяву, логічно висловлювати думку;
  • розвивати кмітливість, логічне мислення, мовленнєву реакцію;
  • виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.

Обладнання: підручник, робочий зошит, ручка, ТЗН, картки за підтемою «Розпорядок дня», плакат «Present Simple».

Хід уроку

  1. Вступна частина.
    1.        Привітання: Good morning, children!
  • Good morning, teacher!
    1.        Фонетична зарядка.
  • Let’s read the poem “Good morning”.

Good morning, good morning,

Good morning to you.

Good morning, good morning,

I’m glad to see you.

  1.        Мовленнєва зарядка:
  • How are you? (I am fine/good/bad)
  • What is the weather today? What else?
  • What day is it today?
  • What was the home task for today?
  1. Основна частина уроку.
    1.        Перевірка домашнього завдання: you must write the interview (зачитує 3-5 учнів, виставляю оцінки)
  • Who wants to read?

Look at the blackboard and answer the question.

  • What are their favourite game?

Their favourite game is tennis/football/chess/basketball/computer gamas.

 

  1.        Подача нового матеріалу:

3

Я

1 000 000

8

Three

I

Million

Eight


 


  • Look at the first letters and make up a word.
  • Today, we will be speak about the time of day.

 

 


http://www.ats.edu.mx/ifs/salc/wp-content/uploads/2014/01/Untitled.jpgMorning


 


 

 

 

 

http://www.ats.edu.mx/ifs/salc/wp-content/uploads/2014/01/Untitled.jpg 

Afternoon

 

 

 

 


http://www.ats.edu.mx/ifs/salc/wp-content/uploads/2014/01/Untitled.jpg 

 

Evening

 

 

 

 

  1.        Робота з таблицею, пояснення матеріалу (p.39 “Remember” PB)

D:\ШкОлА\відкритий урок з англ мови\Untitled-design-6.jpgD:\ШкОлА\відкритий урок з англ мови\Untitled-design-6.jpg 

 

 

 

 

 

 

a.m.-використовується «до полудня»;

p.m.-«після полудня».

  1.        Тренування в мовленні.
  • «Intellectual workout» («Інтелектуальна розминка»)
  • What is your favorite part of the day?
  • When do you watch cartoons/listen to music?
  • When do you usually do your homework (morning/afternoon/evening)?
  • When do you have dinner/play games?
  • When do you go to bed?

 

  • Фізкультхвилинка (відеоматеріал)
  • It is time to have rest. Stand up, watch to video.

 

  1.        Аудіювання: p.39 ex.2 (робота з підручником)
  2.        Використання граматичного матеріалу Present Simple.

Now, it is time to learn to practice our grammar.

Repeat after me and remember:

always   often    usually   never    sometimes

  1.        Систематизація вивченого матеріалу
  • And now, doing exercise 3 р.41. Complete the sentences about yourself use the words from the blackboard.                                                                                             
    1.        Англійська в грі. Гра «Action Game».

a

o

f

t

e

n

e

w

s

k

m

o

r

n

i

n

g

s

f

a

l

w

a

y

s

c

s

a

f

t

e

r

n

o

o

n

l

u

s

u

a

l

l

y

L

j

e

v

e

n

i

n

g

k

  • To find the words, which we learnt today.
  • Complete:

I get up in the morning

I have breakfast in the morning

I go to school in the morning

I have dinner in the afternoon

I have supper in the evening

I go to bed in the evening

  1. Заключна частина.
    1.    Listen and sing the rap (p. 43, ex. 6 - PB)

The song about the time and weekends. Sing the song chorally.

  1.    Подача домашнього завдання:  Ex.6 p.43 (PB) – читати, співати; p.15 ex. 1 (WB)
  2.    Оцінювання.

Everything has its own time, and everything is beautiful in its

(Все має свій час, і все прекрасне)

docx
Додано
27 травня 2019
Переглядів
3257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку