Урок з англійської мови та математики "Час."

Про матеріал

Даний урок було проведено 6-го березня 2018р. в 4-Б класі вчителем початкової школи Шевченко О.М. і вчителем англійської мови Шарапенко В.А. та націлено на формування в учнів таких ключових компетентностей як:

-уміння спілкуватися державною та іноземною мовами;

-уміння застосовувати математичні методи для вирішення прикладних завдань;

-наукове розуміння природи,а також вміння застосовувати його в практичній діяльності;

-здатність до пошуку та засвоєння нових знань.

Перегляд файлу

                              Тема: Час. Вимірювання часу.

Мета:

-повторити вивчені мовні вирази та раніше вивчені лексичні одиниці з даної теми;

-активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал в мові учнів;

-формувати уявлення про мову як засіб спілкування між людьми;

-розвивати пам'ять, логічне мислення, вміння вести бесіду,слухати співрозмовника;

-удосконалювати навички письма;

-викликати в дітей інтерес до нестандартних уроків, бажання -вчитися,співпрацювати та бути розкутими у спілкуванні;

-виховувати уміння сконцентруватися, формувати доброзичливу атмосферу в класі та толерантність один до одного,звичку до системної розумової праці.

Тип уроку: бінарний (англійська і математика)

Види роботи: індивідуальна, фронтально-колективна,кооперативна,групова.

Обладнання: тематичні малюнки, наочний тематичний матеріал, набір букв,роздатковий матеріал, тематичні пазли, презентація,ІКТ, матеріал для feedback.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Даний бінарний урок  має такі особливості:

-по-перше,дозволяє учням засвоїти знання з англійської у сукупності з математикою;

-по-друге,сприяє формуванню пізнавального інтересу;

-по-третє,забезпечує узагальнення наявних знань з англійської і математики,уміння використовувати їх у процесі вивчення інших наук.

Даний урок було проведено 6-го березня 2018р. в 4-Б класі вчителем початкової школи Шевченко О.М. і вчителем англійської мови Шарапенко В.А. та націлено на формування  в учнів таких ключових компетентностей  як:

-уміння спілкуватися державною та іноземною мовами;

-уміння застосовувати математичні методи для вирішення прикладних завдань;

-наукове розуміння природи,а також вміння застосовувати його в практичній діяльності;

-здатність до пошуку та засвоєння нових знань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Орг. момент (Warm up)

О. М.- Сьогодні у нас незвичайний урок. Ви відкриєте для себе одну із таємниць мудрості. Для цього потрібно наполегливо працювати. В країні знань цікаво тільки тим, хто вміє труднощі долати й багато сил до цього докладати.

1.Стук в двері  (заходить Сайнс)

Сайнс: Hello! May I come in?Where am I? I’m lost. I’m looking for 4-graders.

О. М.-Діти, хто це? Мені здається, що вона говорить англійською.

-Давайте запросими вчителя англ. мови.

2. (заходить вчитель англійської мови В.А.)

В. А.: Hello! Students, let’s meet this girl! You do know English. Ask her questions,please.

Sts: 1-What is your  name? -I’m Science.

       2-Where are you from?- I am from the planet of Maths

        3- Why did you come?- I have sums for you.

All the students of our Planet are good at Maths.

B.A. Science has prepared a surprise for you.

О. М.-Я так зрозуміла, що Саінс приготувала для дітей сюрприз?

-Сьогодні на вас чекають багато сюрпризів. Подивіться, діти, з вами працюватимуть 2 вчителі, знання ви будете отримувати одночасно з 2-х предметів, працювати в групах, завдання будете виконувати не в зошитах, а на окремих аркушах, як справжні студенти.

-Але спочатку мій сюрприз!

Порахуйте число букв в слові математика і English. До суми цих чисел додайте кількість днів в тижні( (10+7)+7=24). Результат треба поділити на кількість вчителів. Яке число вийшло? 12.

-Любі діти! Я дуже хочу, щоб ви всі вчилися лише на 12! І сьогодні отримали тільки таку оцінку.

О.М.-Ну що, Сайнс, тепер діти готові виконати твоє завдання-сюрприз.

Science: This is a code for two-word expression. You should guess it.

B.A.: Let me help you. You have to do the sums and guess the expression.

О.М.-Зараз наша гостя роздасть кожній групі конверт із завданням.

( 5 конвертів по 5 завдань).

За допомогою кодів треба розгадати зашифроване слово. А потім відповіді записати в порядку зростання. (на дошці well done)

2764+358=3122 d

7340-4565=2775 l

 50067-23289=26778 e

3578 х 4=14312 n

26 х35=910 l

2345: 5=469 e

882:21=42 w

23х500=11500 o

42;  469;  910;  2775;  3122;  11500;  14321;  26778. (Діти вирішують приклади та відгадують  кодовий вираз

W     E        L          L           D          O           N           E)

C+В.А. (Сайнс перегортає букви слова.)

B.A.: Let’s check it. What two  words have you got? WELL DONE

О.М.-Давайте перекладемо цей вираз на укр. мову. МОЛОДЦІ !

Ми сподіваємося, що на протязі всього уроку ви будете молодці!

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.(Presentation)

  1. В. А. ( букви в конвертах)

     B.A. Now it’s time for my surprise!

O.M. Я так розумію,що у Вас теж сюрприз?

 B.A. Each group has a set of letters and you should make up the words. Of course you should do it in English. Ready? What are these words?

(На столах лежать набори букв для складання слів. Діти складають слова – TIME, PLANE,RABBIT,RAIN,TIGER )

B.A. What words have you got? (діти називають слова з перекладом) Well done.

О.М.- Доречі, одне із слів є відгадкою до моєї загадки.

 Його не можна побачити, до нього ,не можна доторкнутися, посмакувати, понюхати, але він існує. Він повзе, іде, мчить, біжить, пливе і тільки вперед. Його не можна повернути назад.

(Відповідь дітей TIME)

О. М.-Саме про нього ми і будемо говорити на сьогоднішньому уроці.

-В сучасному світі дуже важливо знати, що таке час. Прокидаючись вранці, ми задаємо собі питання: котра година?- і дивимося на годинник. Вставати чи ще можна поспати? Все наше життя вимірюється часом. Важко уявити, як можна прожити день, не слідкуючи за часом…

В. А.Time is out! Lets start our lesson at last.

О. М.-Ой! (дивиться на годинник). Щось я не слідкую за часом! Треба багато чого зробити на уроці.

-Сподіваємось, що час, який ми використаємо на уроці, не буде загубленим.

ІII. Робота над матеріалом уроку (Practice)

О. М.-Давайте пригадаємо, що таке час?

 З точки зору математики – це величина.

(на столах лежать по 2 слова)

В.А. You have got the words on your desks. Find the word «час»in English.

В. А. (дитина вішає на дошку слово TIME)

О. М.- А які одиниці вимірювання ви знаєте?

1. Асоц. кущ ( хв., год, рік, місяць, тиждень, сек., доба, століття)

В.А. What is the English for хвилина?

(Діти знаходять еквіваленти слів та  вішають на дошку)

2.  ІКТ presentation:

В.А.:Now you should complete the sentences using these words 

1.We live in the 21st (century).

2.Our summer holidays last 3 (months).

3.We study at school for 11 (years).

4.Children go to school 5 (days) a (week).

5.We usually sleep 8-9 (hours) at night.

6.Our lesson is 40 (minutes).

7.A minute has 60 (seconds).

B.A. Well done.

    3. О. М.- З вчителем англ. мови ми приготували ще одне цікаве

     завдання. Працювати будете в групах. Гра « Влучно в ціль». Вам

      треба встановити правильну відповідність між одиницями  

      вимірювання часу.

     B.A.  Sience! Can you help us?      (Сайнс роздає завдання).

       Set down to work!

    (діти працюють над завдання по группам)

     О. М.-А зараз подивимося як всі групи впоралися із завданням.

     О.М. а тепер  передайте свої роботи іншій групі, рухаючись за          

     годинниковою стрілкою.

     Перший постріл……(учень називає слово по англійські,потім  

     перекладає по      українські)

      О.M.& B.A. Well done!!!

    4. О.М.- Не витрачаючи часу даремно, пропоную приступити       

    до наступної роботи, показати свої матем. здібності.

  • 5 учнів працюють біля дошки. Розв’язання виразів з іменованими числами. (індивідуальна робота)

17год 16 хв - 9 год 46 хв = 7год 30хв

4год 16хв + 3год 44хв = 8год

44год 21хв – 35год 36хв = 8год 45хв

26год 01хв – 15год 21хв = 10год 40хв

22год32хв – 9год 57хв = 12год 35хв

(перевірка виконання завдання за піднятою рукою)

5.В.А. Look! Students we can make up a story about our school!

I’ll help you do it!

B.A. 1.What time do you leave for school? 7.30

        2.What time does your school start? 8.00

        3.What time do you have lunch? 8.45

        4.What time have you got a big break? 10.40

        5.What time is your  school over? 12.35

B.A. Well done!!!

  6. О. М.-Душу і серце в роботу вклади, кожну хвилину в труді   

   бережи! 

   -Тепер попрацюємо над задачами, які також містять поняття час.

-Давайте пригадаємо як же знайти час?

( Учень біля дошки)

7.-А тепер спробуємо пригадати як знайти швидкість?... відстань?

-Ці знання нам потрібні для розв’язання задачі самостійно.

-За цю роботу ви всі отримаєте оцінки.

8. Робота в групах:

О.М.-А за допомогою якого прилада ми можемо визначити час?

Діти: годинник!

О.М.: Годинники були різні!А щоб дізнатися які були годинники,

вам треба виконати наступне завдання.  Кожна група мала завдання підготувати повідомлення про один з годинників,але ,щоб наша гостя дізналася про що піде мова,вам треба скласти пазли,які  лежать у конверті.

   Годинники: Сонячний, водяний, пісочний, вогняний, квітковий.

/Sunclock/Waterclock/Sandclock/Fireclock/Flowerclock/

(Діти складають картинки-годинники, кожна група розповідає про свій годинник). ІКТ

9.О. М. Хвилинка-цікавинка. (ІКТ)

Цікаві відомості про час

Кішки витрачають 66 % свого життя на сон.

Коали сплять близько 18 годин на день.

Всі моргання наших очей за один день прирівнюється до того, як ніби ми закрили очі на 30 хвилин.

Людина в середньому витрачає 25 років на сон.

Комета Галлея Пролітає повз Землю кожні 76 років.

Ігуана може залишатися під водою протягом 28 хвилин.

Тривалість життя мухи від 10 до 25 днів.

Улітка може спати протягом 3 років.

IV .Підсумок уроку (Ending the Lesson)

  О.М.:-Я думаю про дивний час

             Який він швидкоплинний,

             Він вдаль несе і кличе нас

             Сам по собі – неспинний.

             Початку теж немає в нім

             Він без кінця і краю.

             Час безкінечний,але в тім

             Для нас кінець він має.

             Тим і безцінний для людей,

             Що треба все зуміти.

             Від втілених своїх ідей

            До вміння добре жити.

            Час непідкупний,він іде,

             Пливе,летить,вирує,

            Його не взяти нам ніде,

            А він своє диктує.

            То ж треба встигнути усе

            Змістовно час прожити,

            Бо він так швидко вдаль несе

            Неможна гав ловити!

Feedback

Про що ми говорили сьогодні на уроці?

Що було найцікавіше?

 ( В.А.роздає чоловічків.Учні розміщують їх у певній відповідності)

Рефлексія «Сходинка успіху»

Нижня сходинка: у мене нічого не вийшло;

Середня сходинка: у мене були труднощі;

Верхня сходинка: мені все вдалося.

В.А. We forget about our guest! Science! Did you like our lesson?

(Сайнс вішає відповідний малюнок)

О.М. Давайте подякуємо нашій гості і передамо привіт від наших учнів!

В.А. Як це буде по англійські?

Учні: Say “Hi” from us!!! Good bye!

Bye, Sсience! May success attend you in everything!

 

Завантаження...
doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку