Розробка уроку у 1 класі до Нової української школи за підручником
Quick Minds
Тема : Школа
Мета :
повторити вивчені раніше вирази та слова з теми« Школа»;
розвивати усне мовлення, артикуляційні навички;
виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, культуру спілкування.
Очікувані результати:
узагальнити навички сприйняття на слух лексики з теми « Школа» відповідно до програмних вимог;
повторення мовного матеріалу з теми « Школа»;
повторення структур представлених у темі « Школа» відповідно чинної програми 1 класу.
Обладнання :
пПідручник , роздатковий матеріал, картки з малюнками по темі « Школа», аудіо файл з піснею про Школу (QuickMinds).
Хід уроку.
good morning to you,
good morning ,
good morning ,
I’m glad to see you.
I’m glad to see you too.
Учні сідають на свої місцях.
3. Повідомлення теми та мети уроку.
Вчитель показує малюнки про школу, щоб діти вгадали тему уроку. Після цього вчитель коротко повідомляє мету уроку( повторити та згадати слова по темі «Школа», зібрати речі у портфель та інше).
Вчитель: « Наша улюблена тварина Rat ( щур) буде слідкувати за нами і у кого буде поганий настрій, вона буде до Вас чіплятися і кусати. А щоб вона не Чиплялася , давайте згадаємо нашу приказку про щура :
” A fat rat in a black bag”.
4.Фонетична зарядка.
Казка «Про хлопчика Вая»
У селі далеко за горами жила сім’я, яка складалася із батька, матері та їх сина, маленького хлопчика, на ім’я [wai]. І ось одного дня [wai] вирішив піти у ліс по гриби. І тільки він зайшов у густий-густий ліс як дерева над ним зашуміли, загули [∫]. Підійшовши до великої галявини хлопчик [wai] побачив оленя, який спокійно скубав зелену травичку. Але олень почувши шурхіт швидко утік у ліс. [wai] вже хотів іти далі, коли помітив пеньочок, біля якого ріс великий гриб. Хлопчик підійшов до гриба зірвав його, коли чує [f], [wai] заглянувши за пеньочок побачив їжачка, який також збирав грибочки на зиму, а той у свою чергу сказав [f], згорнувся у клубок і покотився. Піднявши голову хлопчик помітив руденьку красуню білочку, яка перестрибувала з гілки на гілку на одному із дерев. В цей час із лісу почулося грізне [u] – «Це ведмідь» - злякано сказав хлопчик. [wai] закричав [^] і чимдуж побіг додому. Вдома він помітив, що у нього в кошику лише1 грибочок. Хлопчик більше ніколи не ходив сам у ліс.
5.Повторення слів з теми «Школа» .
Вчитель показує малюнки по темі , а учні повторюють за вчителем.
6. Гра «Вгадай слово» з теми «Школа».
Вчитель читає слова , а учні тим часом слухають і на знайоме слово з теми, вони повинні плеснутив долоні.
Rat, black, desk, rabbit, red, grey, ten, book, pencil, parrot, pen.
7. Гра “ Долоні».
На дощці малюнки на задану тематику, двоє учнів повинні знайти і показати швидше той предмет, який почули.
Ми з вами виконували пісню « Look at the desk». Давайте її заспіваємо!
Учні співають пісню.
8. Пісня « Look at the desk» (track 50)
9. Фізхвилинка.
Hands up, hands down.
Hands on hips, sit down
Hands to the side,
Hands down.
Sit down.( please).
10. Робота із зошитом
Учні дивляться , рахують та кажуть предмети на малюнках (стор.26 Activity book).
11. Гра « Чарівний кубик»
На дошці зображені малюнки та біля них цифри. Один учень кидає кості : називає цифри і під цією цифрою предмет
12. Конкурс « Збери портфель»
Учні об’єднуються у дві команди, на столі лежать речі, конкурсанти повинні зібрати портфель речами, які потрібні в майбутньому у школі.
13. Робота з картками.
Worksheet 2: What’s this a…? Circle the correct picture.
Учням роздані індивідуальні картки з “Resource book QuickMinds”. Вони повинні знайти малюнок , обвести та відгадати , що на ньому зображено.
14. Підсумок уроку.
1. Вчитель повторює фрази та назви предметів, озвучених на уроці.
Узагальнює тему та виконані на уроці завдання.
2. Учні стають у коло кажуть один одному: ” Goodbye”, показують жестами ” Goodbye”.