Урок з англійської мови у 1 класі. Повторення теми привітання, та шкільні речі

Про матеріал

Пісні, ігри, руханки, це важливий компонент на уроках англійської мови. Завдяки ним, діти гарно та продуктивно запам'ятовують мовний матеріал. А використання puppet showробить урок цікавим та заохочує дітей до навчання.

Перегляд файлу

Відкритий урок

 з англійської мови

у 1 –А класі

на тему:

Повторення та закріплення навичок усного мовлення на тему Знайомство. Привітання. Закріплення вивчених лексичних одиниць на тему

My school””

Вчитель:

Голополосова

Вікторія Сергіївна

ІІ категорія

2018р

м. Пятихатки

Тема: Повторення та закріплення навичок усного мовлення на тему   Знайомство. Привітання. Закріплення вивчених лексичних одиниць на тему My school””

Мета: Повторити та показати форми привітання і прощання та закріпити їх вживання у мовленні учнів; повторити пройдений матеріал по темі “My school  Розвивати пам'ять, мислення, увагу; виховувати інтерес, почуття відповідальності та бажання спілкуватися англійською мовою.

Обладнання:  Роздаткові смайлики, аудіо та відеоматеріал,  ляльки-рукавички, роздаткові розмальовки, флеш картки, магнітна дошка

Час :  35-40 хв.

                               Хід проведення уроку

Greetings: Hello friends, I am Mikky. What is your name? ( T-P1-P2-    P3)

Warming up:1) Lets sing our “Hello song”

(https://www.youtube.com/watch?v=To_eXsapXCA&t=0s&list=WL&index=21)

2) How are you today? ( T-P1-P2-P3) ( вчитель підходить до учнів, учні доповнюють пісню і показують відповідний смайлик, який заздалегідь зроблений див.додатки.)

https://www.youtube.com/watch?v=teMU8dHLqSI&list=WL&index=30&t=0s

Activity 1:  Today we are going to speak about school things. Що таке school things? ( відповіді учнів)

                    Lets see. What is it? ( вчитель демонструє картки та запитує, учні відповідають)

Activity 2:  Now lets play . (Memory game. Вчитель прикріплює флеш картки на дошку лицьовою стороною.та дає дітям 5 сек для їх запам’ятовування. Потім перегортає і запитує. Where is a pen?. Учні підходять  до дошки та  по памяті намагаються згадати, де знаходяться речі. Так продовжується  гра поки не скінчаться картки.

Activity 3: Missing game. ( Вчитель розташовує картки на дошці в ряд, потім дає команду (демонструє) : “ Close your eyes”, вчитель забирає картку, діти вгадують, якої картки не стало)

Physical activity 4: Lets sing our finger family song https://www.youtube.com/watch?v=YJyNoFkud6g&list=WL&index=1

Activity 5: Colouring. Вчитель роздає заздалегідь приготовлені розмальовки-шкільні предмети та розмальовки –смайлики. Після закінчення, якщо є час, діти демонструють свої малюнки і говорять, що вони розфарбували ( It is a pen, it is a table)

Ending:    Вчитель питає в учнів, чи сподобався їм урок. Do you  like our lesson? Діти показують відповідного смайлика, який лежить у гих на парті.

                 Our lesson is over, say good bye.

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

C:\Users\admin\Pictures\FLF\s1200.jpgC:\Users\admin\Pictures\FLF\depositphotos_13303366-stock-photo-yellow-emotion-ball.jpgC:\Users\admin\Pictures\FLF\depositphotos_4901724-stock-illustration-hungry-emoticon.jpg

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
3071
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку