в поданому конспекті уроку взято за мету активізувати навички вживання лексико-граматичного матеріалу з теми "іграшки,кольори"активізувати вивчені структуру у сному мовленні,виховувати у учнів актерскі здібності і інтерес до вивчення англійської мови
Урок англійської мови у 1 класі
Тема: Іграшки
Мета: навчальна: активізувати навички вживання лексико –граматичного матеріалу за темами «Іграшки», «Кольори». Практикувати вживання граматичної структури «I have got…».
Розвиваюча: формувати комунікативну компетентність. Розвивати увагу і навички усного мовлення,сприяти формуванню артистичних здібностей учнів; Виховна: виховувати старанність, бережливе ставлення до іграшок,інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: flash-cards “ABC”, малюнки по темі «Іграшки», плакат «Кольори», аудіо запис.
Хід уроку
T: Good morning dear children I’m glad to see you!
P: Good morning teacher! We are glad to see you too!(hallo song)
T: How are you today?
P1: I am fine, thank you.
P2: I am so-so.
Фонетична розминка вчитель розповідає казку (Mister tongue)
– Одного разу у Mr Tongue був чудовий настрій. Надворі світило сонечко, співали пташки: [vi: – vi: – vi:] . Mr Tongue вирішив зробити зарядку. Спочатку він покректав трішки: [k –k – k] , потім легенько підстрибнув [t – t – t], потім трохи сильніше: [d – d – d]. Далі він виглянув у двір і уважно оглянув зовні вхідні двері (язик рухається по зовнішній лінії губ). Ще раз послухав, як співають пташки, і побіг купатися.
б) мовна розминка
– Repeat after me.
Balls and dolls
Dolls and balls
I have got
Many toys.
– Repeat altogether.
T:діти,щоб повторити іграшки нам потрібно покликати ведмедика Teddy bear,який мешкає в іграшковому магазині ,Repeat after me-one,two,three fany Teddy come to me!діти називають картинки з іграшками за зразком:It is a ball.
2)Гра «Give me please «(діти просять картинку з певним зображенням іграшок)
P1-give me please a doll
P2-give me please a car
Після того як діти отримали картинку вони розповідають яку іграшку вони мають використовуючи конструкцію» I have got»
3. Вправа “What colour is it?”
(Учитель ховає іграшку, а учні повинні вгадати її)
(Пісенька-танок make a circle )
2.Повторення вивчених букв
(Вчитель показує карточки з буквами, а учні по черзі називають їх )написання букв в повітрі
Гра «впіймай звук» вчитель називає слова а учні повині почувши звук Bb заплескати в долоні(ball,bus,boy)
III. Заключна частина уроку
1. Підсумок уроку
- Які назви іграшок ви знаєте? Назвіть їх англійською.
- Що сподобалось на нашому уроці?
2. Пісенька
T: let’s sing our “Good-bye song”