Урок з англійської мови у 10 класі

Про матеріал
Тема: Життя та творчість англійського драматурга Вільяма Шекспіра. Мета: Ознайомити учнів з життям і творчістю видатного письменника. Ввести нові слова. Удосконалювати навички читання. Вчити ставити питання про життя та творчість людей, відповідати на них згідно вивченого мовного матеріалу. Розвивати мислення. Викликати інтерес до творчості письменника. Виховувати співчуття до життєвого досвіду драматурга.
Перегляд файлу

Урок з англійської мови у 10 класі

 

Тема:            Життя та творчість англійського драматурга Вільяма Шекспіра.

   

Мета: Ознайомити учнів з життям і творчістю видатного  письменника.                    

             Ввести нові слова. Удосконалювати навички читання. Вчити ставити питання про  життя та творчість людей, відповідати на них згідно вивченого мовного матеріалу. Розвивати мислення. Викликати інтерес до творчості письменника. Виховувати співчуття до життєвого досвіду драматурга. 

 

Обладнання: Портрет Вільяма Шекспіра, ваза з квітами, свічка, чорнильниця, перо, ватман, макрер, клей, вислови В. Шекспіра, відеокадри з кінодрами «Ромео і Джульєтта», робочі зошити.

Хід уроку

     І.   Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Greeting. Привітання

2. Warming up. Введення в іншомовну атмосферу

     (Робота з плакатом з висловами відомих людей про Шекспіра)

     Завдання:

  1. Read the quotations and guess whom these quotations are devoted to.
  2. In pairs discuss which of these quotations you like most and which of them are not bright enough.

Плакат з висловами

  1. «He was the man who of all modern, and perhaps ancient poets, had the largest and most comprehensive soul.» John Dryden.

(«Він був людиною, який з усіх сучасних, і, можливо, древніх поетів, була найбільшою і найбільш всеосяжною душею». Джон Драйден.)

  1.  «But Shakespeare`s magic could not copied be; within that circle none durst walk but he.» John Dryden.

(«Але магія Шекспіра не могла бути скопійована; всередині цього кола ніхто не смів ходити, тільки він». Джон Драйден.)

  1. «He was not of an age, but for all time.» Ben Johnson.

(«Він належить не одному століттю, а всім часа.» Бен Джонсон.)

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

«Whom is this lesson devoted to?»

«Today we are going to speak about one of the greatest English poet William Shakespeare. It is impossible to speak about the English literature without speaking about this author. He was the man who had the largest and most comprehensive soul. People all over the world can`t help admiring his great talent. William Shakespeare… The brilliant poet, the marvelous dramatist, the greatest of the great. He was not of an age, but for all time.»

«What do you know about this writer?»

«You should write the information about  William Shakespeare in the cards you have»

«Кому цей урок присвячений?»

«Сьогодні ми будемо говорити про одного з найбільших англійського поета Вільяма Шекспіра. Не можна говорити про англійську літературі, не кажучи про автора. Він був людиною, яка мала найбільшу і всебічну душу. Люди у всьому світі не можу не захоплюватися його величезним талантом. Вільям Шекспір... геніальний поет, прекрасний драматург, найбільший з великих. Він належить не одному століттю, а всім часам».

«Що ви знаєте про цього письменника?» Повідомлення Багімов М.

 

  II. Основна частина уроку

  1. Reading. Розвиток навичок читання

Vocabulary. Опрацювання лексичних одиниць

 

Famous                                           відомий

Writer                                             письменник

To be born                                      бути народженим

To be published                             бути опублікованим

Sonnet                                            сонет

Play                                                п`єса

To set up                                        засновувати

To be buried                                  бути похованим

Church                                           церква

 

  1. Listening. Розвиток навичок аудіювання

Сприйняття розповіді вчителя на слух з опорою на малюнки та фото.

«The name of William Shakespeare is known all over the world. The last half of the 16th and the beginning of the 17th centuries are known as the Golden Age of English Renaissance and sometimes are called «The Age of Shakespeare». People often call Sh. «Our National Bard», «The Immortal Poet of Nature». We really know few facts of his life and many of them are doubtful. But some facts are known to us and are proved by documents. The first fact of Sh`s biography are that he was born on April 23, 1564 in Stratford-on-Avon. His father was a dealer in corn, meat, wool. His mother was a daughter of a rich farmer in the village of Wilmcote. We also know that being 18 years old, William married Anne Hathaway, who was 9 years older that himself. They had a daughter Susanna and twins – son Hamnet and daughter Judith. It`s known that in 1567 Sh. went to London to find a job, where he began writing plays staged at the Globe Theatre. By 1592 he had been an important member of a well-known acting company. It is known that only in 1616 at the heing of his fame Sh. returned to Stratford where in April 23, 1616 he died. He was buried in a fine old church in Stratford.»

«Ім'я Вільяма Шекспіра відомо у всьому світі. В останній половині 16-початку 17 століть називають золотим століттям англійського Ренесансу і іноді називають «епохою Шекспіра». Люди часто називають Шекспіра «Наш Національний Бард», «Безсмертний поет природи». Ми знаємо кілька фактів з його життя і багато з них сумнівні. Але деякі факти нам відомі і будуть документально підтверджені. Перший факт біографії Шекспіра, що він народився 23 квітня 1564 року в Стратфорді-на-Ейвоні. Його батько був торговцем зерна, м'яса, вовни. Його мати була дочкою багатого фермера в селі Вільмкот. Ми також знаємо, що в 18 років Вільям одружився з Енн Хетеуей, яка була на 9 років старше себе. У них народилася дочка Сюзанна і близнюки – син Гамнет і дочка Джудіт. Відомо, що в 1567 Шекспір відправився в Лондон, щоб знайти роботу, де він почав писати п'єси в театрі "Глобус". У 1592 році він був важливим членом відомої акторської трупи. Відомо, що тільки в 1616 році в Амстердамі слави Вільям Шекспір повернувся в Стратфорд, де 23 квітня 1616 року, він помер. Він був похований в прекрасній старій церкві в Стратфорді».

  1. Закріплення ЛО теми
    1.        Читання назв творів Шекспіра

 

1.The comedy of Errors – Комедія помилок

 2.Romeo and Juliet – Ромео і Джульєтта

3. Midsummer Night`s Dream – Сон літньої ночі

4.The Merchant of Venice – Венеціанський купець

5.Julius Caesar – Юлій Цезар

6.As You Like It – Як вам це сподобається

7.Twelfth Night – Дванадцята ніч

8.Hamlet – Гамлет

9.Othello - Отелло

10.King Lear – Король Лір

.

«Guess which of the plays are comedies, which of the plays are tragedies?»

Завдання: розділити твори на трагедії та комедії.

Key: Трагедії: 2, 5, 8, 9, 10. Комедії: 1, 3, 4, 6, 7.

 

  1.        Speaking. Розвиток новичок говоріння

Учні відповідають на запитання про Шекспіра.

  1. When and where was William Shakespeare born?
  2. What was the name of his theatre?
  3. What plays of William Shakespeare do you know?
  4. Where and when was he buried?

 

1) Коли і де народився Вільям Шекспір?

2) Як звали його театр?

3) Які п'єси Вільяма Шекспіра ви знаєте?

4) Де і коли його поховали?

 

  1.        Writing. Розвиток навичок письма. Робота в парах «Акваріум»

 

Завдання: закінчити речення (письмово).

Complete the next sentences.

  1. The name of William Shakespeare is…  known all over the world
  2. His father was…  a dealer in corn, meat, wool.
  3. Being 18 years old, William married Anne Hathaway, who was…  9 years older that himself.
  4. They had a daughter Susanna and…  twins – son Hamnet and daughter Judith.
  5. In 1567 Shakespeare went to London to find a job, where he began writing plays staged… at the Globe Theatre.
  6. In 1616 Shakespeare returned to Stratford…  where in April 23, 1616 he died.

 

1. Ім'я Вільяма Шекспіра є... відомий у всьому світі

2. Його батько був... дилера в зерно, м'ясо, вовна.

3. У 18 років Вільям одружився з Енн Хетеуей, яка була... 9 років старше себе.

4. У них народилася дочка Сусанна і... двійня – син Гамнет і дочка Джудіт.

5. У 1567 Шекспір відправився в Лондон, щоб знайти роботу, де він почав писати п'єси... в театрі Глобус.

6. У 1616 році Шекспір повернувся в Стретфорд... де 23 квітня 1616 року, він помер.

 

  1.        А зараз я пропоную вам переглянути уривок із трагедії Вільяма Шекспіра «Ромео та Джульетта»

 

III. Заключна частина уроку

  1. Summarizing. Підсумок
  1. Мозковий штурм «Знайди переклад до вислова»

 

"To be, or not to be" ("Бути чи не бути")

 

"Romeo, Romeo! Wherefore art thou Romeo?" ("Ромео! Ромео, о навіщо ж ти Ромео?")

 

"Tomorrow, and tomorrow, and tomorrow" ("Завтра, завтра, завтра")

 

A good heart's worth gold.(Добре серце цінніше золота)


All the world's a stage, and all the men and women merely players.(Весь світ театр, і люди в ньому актори).

 

 

Обговорення проведеного уроку.

Чи сподобався вам урок?

Що нового ви дізналися?

Що для вас було складно, а що легко?

Який настрій у вас був на уроці: вам було цікаво чи нудно?

Можливо щось було важко?

Які ви зробите для себе висновки піся проведеного уроку?

Як ви оцінете себе та свою роботу на уроці?

2.Homework. Домашнє завдання

1. Скласти та записати 10 спеціальних запитань про життя та творчість Шекспіра.

Our lesson over, thanks for the work! Good bye!

 

doc
Додано
29 квітня 2021
Переглядів
678
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку