Урок з англійської мови у 2 класі "Merry train"

Про матеріал
Тема : Урок-подорож у 2 класі «Merry train» Мета: Практичні: повторити лексично-граматичний матеріал по темам: «Кольори», «Знайомство», « Лічба 1-10», «Алфавіт», « Вживання артиклів а /аn» ,« Іграшки»; продовжувати навчати діалогічній та монологічній мові, читанню,письму. Розвивальні: стимулювати комунікативну мотивацію; розвивати довготривалу й оперативну пам'ять, логічне мислення, здатність до здогадки; розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням вивченого матеріалу. Виховні: стимулювати інтерес до предмету; прищеплювати почуття поваги до народу-носія англійської мови, позитивне ставлення до його культури; виховувати культуру спілкування.
Перегляд файлу

 

 Тема : Урок-подорож  у 2 класі

                                          «Merry train»

 

 

Мета:


Практичні: повторити лексично-граматичний матеріал по темам: «Кольори», «Знайомство», « Лічба 1-10», «Алфавіт»,  « Вживання артиклів а /аn» ,« Іграшки»; продовжувати навчати діалогічній та монологічній мові, читанню,письму.

 

Розвивальні: стимулювати комунікативну мотивацію; розвивати довготривалу й оперативну пам'ять, логічне мислення, здатність до здогадки; розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням вивченого матеріалу.

Виховні: стимулювати інтерес до предмету; прищеплювати почуття поваги до народу-носія англійської мови, позитивне ставлення до його культури; виховувати культуру спілкування.

 

Обладнання:

        

            Карта  подорожі  зі станціями ,запис пісні «АВС», телевізор , смайлики для рефлексії, мішок з  іграшками для гри «What  is it?», картки для роботи в парах, картки з надрукованими літерами алфавіту , кольорові олівці , малюнки.

 

 

ХІД  УРОКУ

Організаційний момент

 

  1. Привітання

Привітання учителя:

Good morning!

Привітання дітей:

Good  morning!

Good morning!

Good morning to you!

Good morning we are glad to see you!

Відповідь учителя:

I am glad to see you!

Привітайтеся  з нашими гостями:

Greeteng with our guests!

Діти вітаються з гостями:

Good morning!

Учитель:How are you?

Діти показують смайликами свій настрій. Рефлексія на початку уроку.

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку

 

Учитель:

 

-Діти  , ви любите подорожувати?

 

 Сьогодні ми вирушаємо в захопливу й пізнавальну мандрівку до країни під назвою English, що означає «англійська мова». Але не просто дістатися туди. Ми маємо подолати багато перешкод. (розглядаємо маршрут подорожі).

Для цього нам треба придбати квитки на потяг. Кожному з вас я придбала квитки. Вони у вас на партах. А секрет цих квитків я розкажу вам в кінці уроку.

 

1. Station «Homework» .  Повторення та активізація ЛО з теми «Кольори»

-Where are we? Yes, this is a Rainbow-island! Ми повинні виконати перше завдання. Do you remember colours? Давайте пригадаємо віршик про кольори.

 

Щоб навчитись малювати,

Треба кожен колір знати.

Green-зелений,як травичка,

Blue-блакитний,як водичка,

Yellow-жовтий,як курчатко,

Grey-як сіре мишенятко,

Pink-рожевий,наче ружа,

Black-це чорний,як калюжа,

Red-червоний,наче мак,

Purple-схожий на буряк,

White-це білий,білий сніг,

Що у лісі вкрив барліг,

А в барлозі ведмежатко,

Всі коричневі як татко:

Brown спина, brown боки

Сплять ведмеді лежебоки.


 

Учитель перевіряє домашнє завдання  у формі гри.

- На домашнє завдання було вивчити кольори.

 У кожного з вас на парті малюнок , зараз ви його разфарбуєте . Один учень виходить до дошки, інші учні працюють за партами. Учитель :Draw the apple red  couler ,draw the dog black couler,draw the cat yelouw couler, draw the tent green couler , draw the ball blue colour.

- Very well! Great job, children.

-So, you know the colors well

- Let’s go to the next station!

 

3. Основна частина уроку

 

  1. . Station « АВС».

 

Учитель: А зараз дітки наступна станція нашої подорожі.

Listening the song «ABC» and sing the song.

Діти прослуховують пісню «АВС»

Потім усі разом співають.

 А зараз гра « Склади слово».

Учитель називає літеру ,виходять ті діти, у яких ці літери .

Наприклад: Go to the blackboad  letter “P” go to the blackboad letter “E”,go to the blackboad letter “N”.Read word and translate.

Слова: реn, desk, at, cat, dog, box.

Добре.Ми повторили кольори та рухаємось далі.

 

  1. Station «Maths».

 

«Мікрофон»

Діти  одним за одним називають числа в мікрофон .Рахують від  одного до десяти.

Потім гра  «Яке число зникло?».Спочатку учитель рахує та пропускає число . Діти  уважно слухають, потім показують на математичних віялах  те число , яке пропустив учитель. Потім один з учнів рахує, а інші діти уважно слухають , яке число пропущено. І так декілька учнів.

Молодці Ви гарно знаєте рахунок.

 

  1. . Station «What is it?»

 

Гра «Що в мішку?».

 Учитель підходить до одного з учнів з мішком. Учень витягує  іграшку і  запитує What is it?, учень відповідає:It is…І так далі. Ви добре вивчили та повторили назви іграшок.Рухаємось далі.

 

 

 

5. Station «Sport»

Фізкультхвилинка. «Hands up»  

Hands up!

Hands down!

Hands on hips

And sit down!

Stand up!

Stand still!

 Hands to the sides!

Bend left!

Bend right!

March!

1,2,3-Hop!

1,2,3-Stop!

Stand still1

Sit down!

6 . Station  «Grammar».

 

Робота в парах .

Учні отримують картки, в яких треба розподілити слова в два стовпчика. Артиклі а\ аn. Спочатку згадаємо правило.

 ПРАВИЛО

В англійській мові артикль  а вживається коли іменник в однині  починається з приголосної, артикль aп вживається коли іменник починається з голосної.

Наприклад: А dog, an apple

А на кращу оцінку можна виконати додаткове  завдання: розставте слова в алфавітному порядку.

1.

Apple,inn,bag,cat, egg, desk, dog, map

 

 

 A

AN

 

 

 

Потім учитель піднімає де кілька учнів для перевірки  завдання.

 

6. . Station « Reading».

 

Прочитай текст і виконай завдання до нього.

I’m Greg. I’m nine. I have got a nice red cat. It can jump and run. But I haven’t got a dog and i’m sad. This is Rob. He is three. He has got a little yellow fish. The fish is nice. It can swim. Rob is happy. This is Jillian. She has got four little kittens. Jillian is happy, too.

Завдання до тексту.

Ex.1. Підкресли слова, які є в тексті.

Greg, sad, snake, nice, Ann, jump, apple, nine, funny

Ex.2. Доповни речення у відповідності з текстом.

  Greg has got а a) little white kitten b) nice red cat c) little red fish

  It can . a) jump b) swim c) run

  Rob is . a) nine b) five c) three d) seven

  Ron has got a) nice little kitten b) big black cat c) little yellow fish

  Jillian has got a) three little kittens b) a nice little kitten c) four little kittens

4.Заключна частина уроку

 

1. Домашнє завдання .

На домашнє завдання ви повинні написати 10 слова на літеру ,яка у вас на парті. Додаткове завдання (написати словосполучення  з цими словами).

 

2.Підсумок уроку.         

Отже і закінчилася наша подорож. А зараз ми розгадаємо секрет, про який я казала на початку уроку.

У вас 2 квитки у конвертах  достаньте їх, якщо урок вам сподобався підніміть червоний квиток ,якщо ні - чорний .(Рефлексія наприкінці уроку).

 

doc
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку