Урок з англійської мови "У зоопарку"

Про матеріал

Матеріали уроку дають можливість повторити раніше вивчений матеріал, познайомити дітей з назвами тварин як свійських, так і диких, поспівати пісеньку про зоопарк.

Перегляд файлу

 

 

Ганнівський навчально – виховний комплекс

«Загальноосвітній навчальний заклад І – ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель англійської мови

Груздова Г.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

- активізувати лексичний та граматичний матеріал за темами «Знайомство», «Літери алфавіту», «Рахунок до 10», «Кольори», «Тварини»;

- розвивати навики аудіювання з метою вдосконалення навиків монологічного та діалогічного мовлення;

- викликати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови;                              

- виховувати культуру, толерантність та дбайливе ставлення до тварин та природи.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Організація класу. Привітання.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Подивіться на малюнок. Прочитайте слова. Де цих тварин можна побачити? Назви яких тварин ми з вами вже знаємо англійською мовою?

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Фонетична зарядка

Давайте повторимо букви які ми вже вивчили.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовна розминка

А тепер для того, щоб всі мали змогу потрапити до зоопарку нам треба отримати квитки. Для цього кожен з вас повинен відрекомендуватись. (Учні по черзі називають свої імена англійською мовою, та після того отримують квитки.

 

ZOO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Основна частина уроку

1. Тренування навиків монологічного мовлення.

Отже, квитки ми з вами вже отримали тепер можна і до зоопарку. Open the book page 43. Look at the picture and repeat( Відкриваємо свої підручники на с. 43. Спочатку дивимось на малюночки і повторюємо за мною):

One, twoLets go to the zoo,

Three, four – Open the door.

Five, six – Lions do tricks,

Seven, eight – Monkeys are great.

Nine and ten – We go home again.

2. Розвиток навиків аудіювання.

Are you tired? Напевно трохи втомились? It’s time to relax a little. Значить прийшов час трохи відпочити та подивитись мультик про зоопарк та познайомитися з новими звірами. (Учні переглядають відео ‘’At the zoo’’ та наспівують пісеньку).

https://www.youtube.com/watch?v=oV_idfKcCdQ

 

3. Фізкультхвилинка

 

 

 

 

Вже засиділися? Я також так вважаю. Мені здається, що прийшов час розім’яти наші ручки та ніжки. Stand up everybody, please. Look and me and repeat.

 

 

One, two, three – look at me

Hands up, hands down

Hands on your hips.

And sit down.

 

4. Активізація мовленнєвих зразків.

And now let’s revise different animals. I’ll show you some pictures and you should name the animal. (А тепер давайте згадаємо різних тварин. Я буду показувати вам малюнки, а ви називаєте тваринку, яка там зображена). Де живуть ці тварини? Як їх можна назвати?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А тепер згадаємо домашніх тварин. Чому вони так називаються?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Закріплення за темами «Рахунок до 10».

Повторення цифр (відео)

 

На слайді показую цифри, діти їх називають.

ІV.Заключна частина уроку

1. Підведення підсумків уроку.

So today we worked very hard. Thank you so much. I hope this lesson was very interesting for you. (Отже сьогодні ми з вами попрацювали дуже старанно. Дякую вам за це. Сподіваюсь, вам було цікаво на уроці).

2. Оцініть свій настрій за допомогою смайликів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
2107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку