Математика
2 клас
Тема: Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 4. Ламана. Ланки та вершини ламаної.
Мета: Поглибити та закріпити знання з нумерації трицифрових чисел, вивчити таблицю ділення числа 4, ознаки ламаної, її ланки та вершини; розвивати пам'ять, спостережливість, логічне мислення, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виробляти вміння самостійно вчитися, формувати рефлексивні навички; виховувати прагнення бути успішними учнями, формування духовних цінностей.
Цілі:
Учні знатимуть: нумерацію трицифрових чисел, таблицю ділення числа 4, ознаки ламаної, її ланки та вершини.
Учні вмітимуть: оперувати трицифровими числами, використовувати в практичних діях числа в межах тисячі, застосовувати в практичних обчисленнях таблицю ділення числа 4, в навколишньому середовищі виокремлювати геометричні фігури (ламану) та виокремлювати їх практичне значення.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Методи, прийоми та форми роботи: робота в групах, робота в парах, прийом «3М+Д».
Обладнання: комп’ютер, мультимедійний супровід уроків проєкту «Інтелект України».
Хід уроку
І Етап орієнтації та мотивації навчальної діяльності
-
Добрий день, дітки. Ви помітили, що у нас гості давайте чемно з ними привітаємося.
-
Притуліть свою долоньку до сердечка. Відчуйте в собі тепло, доброту. Потріть долоньки одна об одну, щоб відчути ще більше тепло. «Зліпіть кульку» з вашого тепла і доброти та передайте її товаришу.
-
У мене в руках є коробка, в якій ви зможете побачити найкраще, найдосконаліше творіння Боже на землі, але не озвучуйте. Вам цікаво?
-
Who can you see? (Кого ви можете побачити?) I can see myself (Я можу побачити себе.)
-
Кожен з нас створений за Образом і подобою Божою. Тому цінуймо своє життя та життя ближнього, ставимося з повагою один до одного.
-
Правило уроку:
Очки бачать,
Вушка слухають,
Голівки запам’ятовують,
Губки вимовляють,
Носик дихає.
ІІ Етап ціле покладання Слайд 2
-
Прочитайте тему, підкресліть ключові слова. Що ми сьогодні повторимо? Що вивчимо? В чому будемо тренуватися?
-
Поставте свої особисті завдання до уроку.
ІІІ Етап цілереалізації
-
Робота з Біблією Слайд 3
-
Перш ніж ми перейдемо до виконання математичних завдань, ми звернемося до Святого Письма.
-
Ісус – це Той, Хто проявляє милосердя до людей. І приклад цього ми бачимо, коли Ісус нагодував 5000 народу.
-
Назвіть 4 Євангелії Нового Заповіту. (від Матвія, Марка, Луки, Івана)
-
Сьогодні я розповім про Чудо нагодування 5-ти тисяч народу, яке описане у 4-х Євангеліє і ми зупинимося на Євангеліє від Луки 9:10-17
-
Скількома хлібами наситив Ісус людей? (5)
-
Вправа «Влуч у ціль» Слайд 4
а) Випишіть трицифрові числа в складі яких є цифра 5.
45, 654, 105, 79, 250, 134, 500, 15, 350.
Самооцінювання Слайд 5-6
б) Перед вами є таблиця чисел від 101 до 160. Прочитайте у завданні, які числа вам потрібно обвести. Виберіть одне число і запишіть його у вигляді суми розрядних доданків.
І група - круглі числа (110, 120, 130, 140, 150, 160)
ІІ група – цифра розряду сотень на 1 більша від цифри розряду десятків (101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109)
ІІІ група - цифра розряду сотень дорівнює цифрі розряду десятків і найменшому натуральному числу (111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119)
IV група - цифра розряду десятків на 2 більша від цифри розряду сотень (131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139)
Самооцінювання
Слайд 7 Фізкультхвилинка
-
Тож повертаємося до історії з Біблії (Луки 9:16-17). Турбота про хліб повинна оживити нас, ввізвати до нашої совісті. Ми повинні почуватися співвідповідальними за багатьох людей, котрі знаходяться у нужді і навчитися більше ділитися. Дітки, а хто зараз потребує найбільше нашої волонтерської допомоги? А ви знаєте який шлях проходить зернинка, щоб перетворитися у духмяну паляницю?
-
Вправа «Математичне лото»
-
Давайте разом пройдемо цей шлях, склавши математичне лото. Працюємо в групах.
-
Складіть 2-3 речення про те, що ви бачите на зображенні.
1.оброблене поле
2.пшеничне поле
3.комбайн молотить
4.випікання хліба
Самооцінювання
Слайд 8
-
Ми з вами пам’ятаємо, що хліб в Україні вважають символом добробуту та гостинності. Пригадайте, а що символізує жовтий колір на прапорі України?
-
Христос дає народу їжу, спочатку духовну, а потім тілесну. Луки 9:11. Тому, Котрий з нічого міг створити цілий світ, достатньо було цих кількох малих хлібів та рибин, щоби нагодувати людей.
-
А що для вас означає бути духовно ситим?
Важливо, щоб після сьогоднішнього уроку ви були й інтелектуально ситими. Тобто отримали нові знання.
-
Вправа «З’їж попкорн» Слайд 9
-
Пригадайте, щоб знайти добуток, яку дію потрібно виконати? Частку?
-
Перед вами стоїть ємність з попкорном. Візьміть по 1 попкорну, розгорніть там є щось цікаве. Хто буде знати результат прикладу підіймайте ручку.
-
Сьогодні ми маємо вивчити лівий стовпчик таблиці ділення на 4.
З прикладу на множення складаємо 2 приклади на ділення.
-
Заплющуємо оченята, 4:4=1, 8:4=2, 12:4=3, 16:4=4, 20:4=5.
Продовжуємо споживати інтелектуальну їжу.
-
С.44 в зошиті. Слайд 10-11
Самооцінювання
-
Розв’яжи задачу Слайд 12
Дідусь посадив 70 кущів: 15 кущів білих жоржин, 30 – червоних, а решта – жовтих. Скільки кущів жовтих жоржин посадив дідусь?
Самооцінювання
-
Обчисли значення виразу Слайд 13
45 + 4 * b – 39, якщо b=5
Самооцінювання
-
Усно виконай дії. З’єднай вирази з їх значеннями с.32(7) Слайд 14
Самооцінювання
ІV Рефлексивно-оцінюючий етап
-
Прийом «3М+Д» Слайд 15
-
Назвіть 3 моменти вдалих на уроці і одну 1 дію, яка поліпшить роботу на наступному уроці.
Оцінювання роботи в групах Слайд 16
-
У сьогоднішній історії ми чуємо, як до нас звернене слово Господа: «Дайте ви їм їсти». Християнська милосердна любов повинна знайти все більше місця для щедрості. Милосердя та любов – ось християнські мотиви кожного дня.
-
Напишіть 3 дії, які зможуть допомогти вам бути милосерднішими. Складіть цей листок у формі літачка і нехай над нами літають не бомбардувальники, а літаки з світлими побажаннями.
-
Господь «споглянув на небо, поблагословив». Ісус Христос подає нам приклад: частіше дивитись з молитвою на небо, тому що звідти приходить наша допомога.
-
Нехай чуда Ісуса Христа зміцнюють нашу віру у те, що для Господа немає нічого неможливого.