Урок з біблійною інтеграцією "Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 4. Ламана. Ланки та вершини ламаної."

Про матеріал
Урок розроблений на основі програми науково-педагогічного проєкту "Інтелект України"
Перегляд файлу

Математика

2 клас

Тема: Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 4. Ламана. Ланки та вершини ламаної.

Мета: Поглибити та закріпити знання з нумерації трицифрових чисел, вивчити таблицю ділення числа 4, ознаки ламаної, її ланки та вершини; розвивати пам'ять, спостережливість, логічне мислення, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виробляти вміння самостійно вчитися, формувати рефлексивні навички; виховувати прагнення бути успішними учнями, формування духовних цінностей.

 Цілі:

Учні знатимуть: нумерацію трицифрових чисел, таблицю ділення числа 4, ознаки ламаної, її ланки та вершини.

Учні вмітимуть: оперувати  трицифровими числами, використовувати в практичних діях числа в межах тисячі, застосовувати в практичних обчисленнях таблицю ділення числа 4, в навколишньому середовищі виокремлювати геометричні фігури (ламану) та виокремлювати їх практичне значення.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Методи, прийоми та форми роботи: робота в групах, робота в парах, прийом «3М+Д».

Обладнання: комп’ютер, мультимедійний супровід уроків проєкту «Інтелект України».

Хід уроку

 

І Етап орієнтації та мотивації навчальної діяльності

  • Добрий день, дітки. Ви помітили, що  у нас гості давайте чемно з ними привітаємося.
  • Притуліть свою долоньку до сердечка. Відчуйте в собі тепло, доброту. Потріть долоньки одна об одну, щоб відчути ще більше тепло. «Зліпіть кульку» з вашого тепла і доброти та передайте її товаришу.
  • У мене в руках є коробка, в якій ви зможете побачити найкраще, найдосконаліше творіння Боже на землі, але не озвучуйте. Вам цікаво?
  • Who can you see? (Кого ви можете побачити?) I can see myself (Я можу побачити себе.)
  • Кожен з нас створений за Образом і подобою Божою. Тому цінуймо своє життя та життя ближнього, ставимося з повагою один до одного.
  • Правило уроку:

Очки бачать,

Вушка слухають,

Голівки запам’ятовують,

Губки вимовляють,

Носик дихає.

ІІ Етап ціле покладання Слайд 2

  • Прочитайте тему, підкресліть ключові слова. Що ми сьогодні повторимо? Що вивчимо? В чому будемо тренуватися?
  • Поставте свої особисті завдання до уроку.

 

ІІІ Етап цілереалізації

  1. Робота з Біблією Слайд 3
  • Перш ніж ми перейдемо до виконання математичних завдань, ми звернемося до Святого Письма.
  • Ісус – це Той, Хто проявляє милосердя до людей. І приклад цього ми бачимо, коли Ісус нагодував 5000 народу.
  • Назвіть 4 Євангелії Нового Заповіту. (від Матвія, Марка, Луки, Івана)
  • Сьогодні я розповім про Чудо нагодування 5-ти тисяч народу, яке описане у 4-х Євангеліє і ми зупинимося на Євангеліє від Луки 9:10-17

 

  • Скількома хлібами наситив Ісус людей? (5)
  1. Вправа «Влуч у ціль»   Слайд 4

а) Випишіть трицифрові числа в складі яких є цифра 5.

45, 654, 105, 79, 250, 134, 500, 15, 350.

Самооцінювання Слайд 5-6

б) Перед вами є таблиця чисел від 101 до 160. Прочитайте у завданні, які числа вам потрібно обвести. Виберіть одне число і запишіть його  у вигляді суми розрядних доданків.

І група - круглі числа (110, 120, 130, 140, 150, 160)

ІІ група – цифра розряду сотень на 1 більша від цифри розряду десятків (101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109)

ІІІ група -  цифра розряду сотень дорівнює цифрі розряду десятків і найменшому натуральному числу (111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119)

IV група - цифра розряду десятків на 2 більша від цифри розряду сотень (131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139)

Самооцінювання

Слайд 7         Фізкультхвилинка

  • Тож повертаємося до історії з Біблії (Луки 9:16-17). Турбота про хліб повинна оживити нас, ввізвати до нашої совісті. Ми повинні почуватися співвідповідальними за багатьох людей, котрі знаходяться у нужді і навчитися більше ділитися. Дітки, а хто зараз потребує найбільше нашої волонтерської допомоги? А ви знаєте який шлях проходить зернинка, щоб перетворитися у духмяну паляницю?
  1. Вправа «Математичне лото»
  • Давайте разом пройдемо цей шлях, склавши математичне лото. Працюємо в групах.
  • Складіть 2-3 речення про те, що ви бачите на зображенні.

1.оброблене поле

2.пшеничне поле

3.комбайн молотить

4.випікання хліба

Самооцінювання

Слайд 8

  • Ми з вами пам’ятаємо, що хліб в Україні вважають символом добробуту та гостинності. Пригадайте, а що символізує жовтий колір на прапорі України?

 

  • Христос дає народу їжу, спочатку духовну, а потім тілесну. Луки 9:11. Тому, Котрий з нічого міг створити цілий світ, достатньо було цих кількох малих хлібів та рибин, щоби нагодувати людей.

 

  • А що для вас означає бути духовно ситим?

 

Важливо, щоб після сьогоднішнього уроку ви були й інтелектуально ситими. Тобто отримали нові знання.

  1. Вправа «З’їж попкорн»   Слайд 9
  • Пригадайте, щоб знайти добуток, яку дію потрібно виконати? Частку?
  • Перед вами стоїть ємність з попкорном. Візьміть по 1 попкорну, розгорніть там є щось цікаве. Хто буде знати результат прикладу підіймайте ручку.
  • Сьогодні ми маємо вивчити лівий стовпчик таблиці ділення на 4.

З прикладу на множення складаємо 2 приклади на ділення.

  • Заплющуємо оченята, 4:4=1, 8:4=2, 12:4=3, 16:4=4, 20:4=5.

 

Продовжуємо споживати інтелектуальну їжу.

  1. С.44 в зошиті. Слайд 10-11

Самооцінювання

  1. Розв’яжи задачу  Слайд 12

Дідусь посадив 70 кущів: 15 кущів білих жоржин, 30 – червоних, а решта – жовтих. Скільки кущів жовтих жоржин посадив дідусь?

Самооцінювання

  1. Обчисли значення виразу   Слайд 13

45 + 4 * b – 39, якщо b=5

Самооцінювання

  1. Усно виконай дії. З’єднай вирази з їх значеннями с.32(7)  Слайд 14

Самооцінювання

 

ІV Рефлексивно-оцінюючий етап

  1. Прийом «3М+Д»   Слайд 15
  • Назвіть 3 моменти вдалих на уроці і одну 1 дію, яка поліпшить роботу на наступному уроці.

Оцінювання роботи в групах   Слайд 16

  • У сьогоднішній історії ми чуємо, як до нас звернене слово Господа: «Дайте ви їм їсти». Християнська милосердна любов повинна знайти все більше місця для щедрості. Милосердя та любов – ось християнські мотиви кожного дня.
  • Напишіть 3 дії, які зможуть допомогти вам бути милосерднішими. Складіть цей листок у формі літачка і нехай над нами літають не бомбардувальники, а літаки з світлими побажаннями.
  • Господь «споглянув на небо, поблагословив». Ісус Христос подає нам приклад: частіше дивитись з молитвою на небо, тому що звідти приходить наша допомога.

 

  • Нехай чуда Ісуса Христа зміцнюють нашу віру у те, що для Господа немає нічого неможливого.

1

 

docx
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку