20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок з читання "Що посіяв, те й пожнеш".

Про матеріал
Урок з літературного читання, з теми "Казки народів Європи" - "Що посіяв, те й пожнеш".
Перегляд файлу

 

«Що посіяв ,те й пожнеш»

(урок читання, 2 клас)

Мета: вчити виразно, правильно, свідомо читати ,інтонуючи    речення, вчити аналізувати вчинки головних героїв твору ,давати їм характеристику; розвивати мовно - слухову увагу , зв`язне мовлення учнів при  висловлюванні ними міркувань, складанні казки ; виховувати почуття людяності , добра.

 

Тип уроку :урок засвоєння нових знань,умінь і навичок.

 

Обладнання : картки – блискавки, малюнки вовка , кота, м `ч , дерево,іграшки.

 

Хід уроку:

 

1.Повідомлення теми і мети уроку

 

  • Сьогодні ми будемо читати казку латиського народу і продовжимо тему Європейські казки.

 

2.Робота над заголовком .

 

- Подивіться на дошку, прочитайте написане .Давайте

пояснимо вислів: Що посіяв,те  й пожнеш.

3.Слухання казки

- Сядьте на коврик . Послухайте казку ,яка називається Вовк і кіт.Уважно  слухайте і в кінці мені скажете : який у казці вовчик ?

Вчитель читає казку.

  • То який же він ? Кого у казці стосуються ці слова Що посіяв… ?

4.Гра Впізнай слова з одного погляду ( на картках - блискавках )

Благати

Насолити

Сподіватися

Порятунок

Недарма

5.Самостійне читання казки з наступною бесідою.

- Чому нас вчить ця казка ?

- Якими ми повинні бути ?

- Як нам читати слова котика ? А вовка ?

6.Читання казки ланцюжком.

7.Гра з м`чем ( аналіз твору).

Вчитель кидає мч дитині і задає запитання

- Який Криш – сусід у казці ?

- Чому Криш не допоміг би вовкові ?

- Яку шкоду вовк зробив Юрісу ?

- Чому Клавс не врятує вовка ?

- Чому сердиться на вовка Яніс ?

- Якими виступають люди у казці ?

- Який у ній вовк ?

- Як ви ставитеся до вовка ?Чи правильно він зробив ?

8.Складання казки .

- Давайте складемо свою казку. Як би повели себе ваші герої  в тій ситуації, в якій перебував вовк ?


Ведмедик

Собачка

Лев

Черепаха

Зайчик

Корівка


(Складання казок учнями)


9.Характеристика  головних  героїв

Який виступає у нашій казці

ВОВК                                              КІТ

хижий                                        справедливий

самокритичний                         добрий

переляканий                              розумний

Діти прикрашають «дерево добрих справ» .Вивішують на дерево малюнок яблука, пишуть на звороті рису характеру і характеризують  героїв.

10.Підсумок уроку.

- То який же в нашій казці вовк? Може , пробачимо його ? Давайте  дамо йому пораду.

(Складання  поради  вовкові)

 

 

1

 

doc
Додано
24 березня
Переглядів
43
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку