22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Урок з християнської етики "Узагальнення та систематизація знань з теми "З радістю творимо добро""

Про матеріал
Розробка конспекту уроку з християнської етики має на меті узагальнити та систематизувати знання учнів з вивченої теми; розвивати пам'ять, мислення, увагу; виховувати почуття доброти та ціннісного ставлення до людей
Перегляд файлу

Урок з християнської етики в 3 класі на тему  «З радістю творимо добро»

Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з вивченої теми; розвивати пам'ять, мислення, увагу; виховувати   почуття доброти та ціннісного ставлення до людей

Обладнання: картки із завданнями, картки із буквами,  картки із  прислів’ями, мікрофон,

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань учнів

Хід уроку

І. Організація класу

Слава Христу! Навіки слава!

Во ім’я світла , доброти, милосердя

Урок починати так гоже

Що кожен встане і промовить

Слово Боже

Молитва «Отче глянь»

Отче! Боже! Глянь!
На Твоїх малих дітей
Світи сонцем і зірками 
Над малими школярами.
Дай нам сили і охоти
До науки до роботи.
Дух Святий хай з нами буде
Щоб з нас вийшли добрі люди!

ІІ. Актуалізація знань  учнів

- Ми з вами прокидаємося кожного дня. Скажіть, що найперше сповіщає нам про новий день? (Сонечко) Яке воно? (Жовтеньке, тепле, лагідне, дає життя усьому на Землі) (додаток 1).

Скільки промінчиків у сонечка, стільки і компонентів має доброта: (кожен компонент накладається на промінчик):

1.        доброзичливість;

2.        чуйність;

3.        приязність;

4.        надійність;

5.        старанність;

6.        сумлінність;

7.        ввічливість;

8.        ласка;

9.        любов;

10.    повага;

11.    співчуття;

12.    захист;

13.    турбота;

14.    шана;

15.    щирість;

16.    людяність.

Ці якості має кожна людина, але не кожна їх розвиває. Наше завдання полягає у розвитку кожної з них.

ІІ. Повідомлення теми уроку

Тема нашого уроку  Узагальнити та систематизувати знання з  теми «З радістю творимо добро». Отож давайте заспіваємо пісню  «Твори добро»

ІІІ. Узагальнення та систематизація знань учнів

Квітка 1 «Щирість»

Гра «Мікрофон»

Я ви розумієте, що таке добро?

Які добрі вчинки ви знаєте?

Що означає «робити добро»?

Яких вчинків у вас переважає «добрих, чи поганих»?

Квітка 2. «Турбота»

Гра «Так чи ні»

  • Допомагати мамі мити посуд.
  • Робити комусь зло, якщо  цього  ніхто  не бачить.
  • Допомагати друзям  у біді.
  • Ділитися тим, що є у тебе.
  • Спати на уроках
  • Красти.
  • Захищати  слабшого.
  • Ображати  тварин.
  • Берегти  рідну  природу   та  охороняти  її.  
  • Шанувати  працю  інших  людей.
  • Завжди  виконувати  тільки  добрі  справи.
  • Галасувати,  коли  хтось  відпочиває.

Квітка  3 «Старанність»

Зі складів склади слова: добро, ласка, ніжність, зло, турбота, любов, повага

Квітка  4. «Співчуття»

(робота в групах)

  1. Плаче  дівчинка:

А) скажете лагідне слово;

Б) запитаєте, чому плаче;

В)пройдете мимо.

2)старший хлопчик ображає молодшого:

А)обороните;

Б)будете спостерігати;

В)пройдете мимо, ніби не помітили.

3) маленький котик сидить високо на дереві, нявчить і не може  злізти:

А)пройдете мимо;

Б) полізете на дерево знімати котика;

В)покличете на допомогу дорослих.

IV. Фізкультхвилинка.

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

За щасливий день осінній

І до сонця потягніться,

В різні боки похиліться,

Веретеном покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.

Квітка 5. «Доброта»

 Збери прислів’я ( робота  в парах)

Добре ім’я краще від багатства.

За добро добром платять.

Зла людина зліша від вовка.

У лиху годину пізнаєш вірну людину.

Все добре переймай, а злого уникай.

Перший крок до добра – не роби зла.

Все добре переймай, а зла уникай.

Квітка 6.  «Сумлінність»

Гра «Пастка»

А тепер пограємо  в гру . Я називатиму  погані  вчинки , а ви перетворюйте їх  у добрі, тільки не потрапте у пастку

Не вмивайся вранці!

Не дякуй за сніданок!

 Не виконуй  прохання мами!

Пиши неохайно!

Ображай інших!

Розкидай по кімнаті речі!

Говори погані слова!

Не слухайся!

Як багато добрих людських  чеснот, які може творити людина . Отож привчайтесь творити добро.

Робота в зошиті с. 11-12

Запишіть вислів перестрибуючи через дві літери.

Спочатку сотворив Бог небо й Землю.

Квітка7. «Радість життя»

  •                   А тепер дайте відповіді на мої запитання. Коли вам краще жити:

Коли сміються діти?

А чи тоді, як всі кричать,

І їм не можна ради дать.

(Відповіді дітей.)

  •                   Бабусі хлопчик допоміг.

Він, діти, добрий хлопчик?

(Так)

  •                   Тепер усі скажіть мені:

У сварці жити добре?

(Ні)

  •                   А як немає забіяк,

Тоді усім прекрасно?

(Так)

  •                   А як серця у всіх ясні,

То вам погано, діти?

(Ні)

  •                   Співає хлопчик гарно як!

А вам подобається?

(Так)

  •                   А як обличчя всіх пісні,

Похмурі, злі? Вам добре?

(Ні)

  •                   Реве і трощить все чудак,

Це теж погано, діти?

(Так)

  •                   Тоді іще скажіть мені:

Як діти б’ються, добре?

(Ні)

  •                   Звичайно, краще в мирі жити 1 з усіма дітьми дружити.

Щоб всі веселими були,

У мирі й злагоді жили!

V. Підсумок уроку

Гра «Закінчи прислів’я»

Закінчіть прислів’я і поясніть їх значення.

  •                    Не чини іншому те, що... (тобі немиле).
  •                    Чого собі не зичиш, іншому... (не бажай).
  •                    Чого в інших не любиш, не... (роби сам).
  •                    Зроби добро іншим — добро і... (собі матимеш).
  •                    Не смійся з іншого, щоб тобі... (не було того).
  •                    Справжній друг завжди тобі... (добра бажатиме).
  •                    3 добрими людьми завжди згоди... (можна дійти).
  •                    В лиху годину впізнаєш... (вірну людину).
  •                    3 добрим дружись, а... (лихих стережись).
  •                    Добре слово краще... (за цукор і мед).
  •                    Шануй людей, і тебе... (шануватимуть).
  •                    За добре слово не платять грошей, а скажеш — ... (усім приємно).
  •                    Не поспішай посміятись з іншого: сьогодні ти смієшся з нього, а завтра — ... (він із тебе).
  •                    Як сам добрий, то добротою і тобі... (відповідають).
  •                    Слова щирого вітання дорожчі за... (частування).
  •                    Ввічливих і лагідних скрізь... (шанують).
  •                    3 другом говори ввічливо: від грубого слова близький стає... (чу­жим).
  •                    По можливості не кривди і... (мурашку).
  •                    Одне приємне слово — наче сад... (цвіте).
  •                    Дружба дорожча за... (золото).

Що вам сподобалося на сьогоднішньому уроці?

Що запам'яталося найбільше?

Чи хочеться і далі вам йти дорогою добра?

Отож давайте заспіваємо пісню «Тому хто біля тебе дай любов»

 

docx
Додав(-ла)
Маринич Марія
Пов’язані теми
Етика, Розробки уроків
Додано
26 лютого
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку