До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

урок з інформатики Тема Створення, редагування та форматування графічних об’єктів.

Про матеріал

Тема Створення, редагування та форматування графічних об'єктів

Цілі навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити познайомити з графічними об'єктами які можливо додати в MS Word та їх властивостями;

розвивальна: розвивати розумові процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Перегляд файлу

Тема Створення, редагування та форматування графічних об’єктів.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити познайомити з графічними об’єктами які можливо додати в MS Word   та їх властивостями;
  • розвивальна: розвивати розумові процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: MS Word

Хід уроку

І. Організаційний етап

Емоційне налаштування «Кольоровий настрій»

Визначте свій настрій за допомогою одного з кольорів веселки.

Райдуга — це дугоподібна різнокольорова смуга на небі, яка з’являється внаслідок заломлення сонячних променів у краплинах дощу. У давніх літописах райдугу називали «райською дугою» (скорочено «райдугою»). Народження райдуги вважалося добрим знаком, люди ототожнювали появу веселки з приємною перспективою на майбутнє.

У релігійній символіці райдуга виступає символом миру та злагоди.

Згідно з розповсюдженим тлумаченням, червоний колір означає Божий гнів, оранжевий — радість, жовтий — щедрість, зелений — надію, блакитний — щастя, синій — умиротворення природних сил, а фіолетовий — велич. Нехай же на нашому уроці райдуга засяє всіма своїми барвами!

ІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення матеріалу


1


2


3

4

5

 

6

 

 

 

7

 

8


9


10


11


12

 

1 . За допомогою інструментів із якої вкладки можна обрати стиль таблиці, змінити значення параметрів форматування таблиці — колір і стиль? (6)

2. Створення нумерованого списку(2)

3. зміна орієнтації тексту для виділеної комірки таблиці (9)

4. Створення маркованого списку (1)

5. Додавання або видалення меж виділених клітинок (5)

6. Вирівнювання тексту (12)

7. Видалення таблиці (10)

8. Створення багаторівневого списку (3)

9.    Зміна кольору виділеної комірки (7)

10. Редагувати структуру таблиці — вставляти й видаляти рядки чи стовпці, об’єднувати або розділяти клітинки — можна за допомогою інструментів якої вкладки (8)

11. Вирівнювання висоти рядків, ширини стовпців (11)

12. Застосування форматування до окремих границь таблиці (зміна кольору) (4)

                 1

2

3

4

5

6

7

http://static.panoramio.com/photos/large/68884645.jpg8

9

10

11

12

.

 

 

 

 

 

 

 

 

Що ми бачимо ? Як називають такі об'єкти? Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з текстовим процесором MS Word ,  познайомимось з можливою графікою в MS Word  та застосуємо знання на практиці. Тема уроку «Створення, редагуваня та форматування графічних об’єктів» (записати тему в зошит)

Ви вже вмієте додавати до текстового документа готові графіч­ні зображення та форматувати їх. Пригадаємо, як це зробити. (учень біля дошки)

IV. Вивчення нового матеріалу

Текстові процесори містять вбудовані засоби, за допомогою яких можна створювати зображення, що складаються з ліній, прямокутників та інших фігур, безпосередньо в середовищі текстового процесора.

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

  1. Графічні об'єкти в текстовому документі (зображення, фігури, об’єкти SmartArt, діаграми) та їх властивості (розмір, обтікання текстом, колір, заливка, розміщення на сторінці, контрастність та яскравість)
  2. Графічні примітиви

Робота в групах

Завдання для першої групи

Опрацювати матеріал підручника стор. 92-93. Скласти алгоритм створення графічних примітивів і зображень. Продемонструвати на прикладі створення ламаної

Завдання для другої групи

Опрацювати матеріал підручника стор 94-95. Як здійснити редагування графічних об’єктів? Продемонструвати на прикладі кола.

  1. Виділити об’єкт
  2. Змінити розмір за допомогою маркерів
  3. Змінити форму
  4. Змінити положення на аркуші
  5. Обернути фігуру за допомогою маркера обертання

Завдання для третьої групи

Опрацювати матеріал підручника стор. 95-96. Як здійснити форматування графічних об’єктів в текстовому документі? Продемонструвати на прикладі трикутника

Вставлені зображення можна форматувати: змінювати властивості заливки фігури та її контуру, обирати ефекти та стилі фігур тощо. Значення цих властивостей у Microsoft Word 2007 можна задавати за допомогою інструментів на вкладці Формат в області Засоби креслення, яка з’являється, якщо виділити створену фігуру.

При розміщенні зображення в текстовому документі разом із текстом, як і для готових малюнків, важливим є спосіб розташування зображення відносно тексту. Обрати його можна за допомогою інструментів Розташування та Обтікання текстом із групи Упорядкування вкладки Формат.

Доповнення знань

Робота з групою об’єктів

VІ. Усвідомлення набутих знань (презентації роботи груп)

V. Фізкультхвилинка

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Формування вмінь та навичок

  1. Створіть рекламне оголошення за зразком

 

BD09194_ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Прекрасний відпочинок на березі

Індійського океану

за казково низькими цінами

Одномісний номер

50 у.о. за добу

Двомісний номер

70 у.о. за добу

 

 

Наш телефон: 123- 45-67

Ми чекаємо на  Вас!!!

 

 

2. Творче завдання

1. Створіть рекламне оголошення своєї фірми. У рекламі обов'язково повинні бути присутніми назва фірми, її логотип, список послуг, що надаються фірмою, поштову адресу і телефон фірми

2. Збережіть документ під назвою Реклама.doc

VIII. Підбиття підсумків уроку

рефлексія

сьогодні я дізнався ...

було важко…

Я зрозумів, що…

я навчився…

я зміг…

було цікаво дізнатися, що ...

мене здивувало ...

мені захотілось…

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати § 3.3 вправа 6 практично, 7 письмово

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
20 грудня 2017
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку