Урок з математики для 1 класу. Тема "Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Склад числа 7"

Про матеріал
Урок з математики для 1 класу. Тема "Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Склад числа 7" за підручником (Корчевська, Козак)
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Число та цифра 7

Номер слайду 2

Кострубата, гостроноса. Поглядає наче скоса…Гачкувата і тонка. Довгонога отака Зависока, ну, а втім. Ми вчимо вже цифру сім!7

Номер слайду 3

Номер слайду 4

ВіршикиІ не треба зволікати. Цифру «сім» почнемо ми вивчати!Ось косою косив косар Й притупилася коса. В гору косу він підняв, Та гострить її почав. Дуже смішно стало всім– Не коса, а цифра сім.

Номер слайду 5

Сім – на косу дуже схожа. Та косить вона не може. Хто її не хоче вчити,Хай іде траву косити.

Номер слайду 6

Поміж листя оксамитудозрівають серед літа,мов сережки, червоненькі,Сім ягідок смачненьких. Загадки

Номер слайду 7

Сидить Марушка в семи кожушках, хто її роздягає, той сльози проливає.

Номер слайду 8

Цікаві задачіІде маленька Валя,Веде її Наталя.Їм зустрілось п’ять хлоп’ят. Скільки разом всіх малят?

Номер слайду 9

П'ять берізок, дві смерічки. Зеленіють біля річки. Поряд з ними є ожина... Скільки всіх дерев, скажи-но?

Номер слайду 10

Качки вийшли в старий сад. Відпочити, погулять. Тут 5 качок, а там – 2. Скільки разом їх в траві?

Номер слайду 11

Шість малят-дошкільнят. Стали струнко в один ряд. Підійшов до них Панас. Скільки разом стало нас?

Перегляд файлу

 

 

 

 

Урок з математики

 

Тема: «Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Склад числа 7»

 

1 – Б клас

 

Вчитель: Малютіна С. С.


Тема. Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Склад числа 7. Складання й розв’язування прикладів на додавання. Попереднє і наступне число. Порядкова лічба. Геометричне поняття: семикутник.

Мета: познайомити з утворенням числа 7 і цифрою 7, навчити писати цифру 7; вправляти у порівнянні чисел від 1 до 7, складанні й обчисленні виразів на додавання; розвивати увагу; виховувати любов до навчання, охайність.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. КОНТРОЛЬ, КОРЕКЦІЯ Й ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

1. Усна лічба.

1) Назвати сусідів числа 5, 3, 2, 4.

2) Робота з геометричним матеріалом

3) Порахувати від 1 до 6, від 6 до 1, від 3 до 5

4) Повторити склад чисел 3, 4, 5, 6

IІI. ОПРАЦЮВАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Ознайомлення з цифрою 7.

Сьогодні ми вивчимо цифру 7, яка позначає число сім.

Цифра сім — як кочерга,

це її стирчить нога.

А) Віршик про сімку в слайді

Б) Загадки (в слайдах)

2. Виконання завдання 1 на с. 29 підручника.

— Як утворюється число 7? Поясніть за малюнком у підручнику.

3. Знайомство із числом 7 у природі та житті людини.

Сім яскравих, кожен знає,

Кольорів веселка має.

Є сім нот, відомо всім.

Днів у тижні також сім.

— А ви можете їх назвати?

Послухайте віршик про сім днів тижня. Спробуйте запам’ятати їх назви по порядку.

В понеділок Хвеся-свинка

Мила у криниці спинку.

У вівторок — вушка й ротик,

А у середу — животик.

У четвер помила щічки,

Щоб було рожеве личко.

Потім, вже у п’ятницю,

Мила Хвеська ратиці.

А коли прийшла субота,

Знову їй була робота:

Накупила Хвеська мила,

Хвіст, а потім шию мила.

А в неділю, чиста дуже,

Вся купалася в калюжі!

— Смішно? Напевно, ви не так миєтесь! А дні тижня запам’ятали? Повторимо: понеділок, вівторок тощо.

— А які сім кольорів має веселка?

— На малюнку в підручнику зображені фарби (с. 29). Це і є сім кольорів веселки.

Малюю веселку,

Прозору, веселу.

Сім барв на папері —

Чотири і три;

Червоний, оранжевий,

Жовтий, зелений,

Блакитний і синій

Кладу кольори.

А от і останній —

Фіалковий колір.

Заграє веселка

Моя чарівна!

Це усмішка сонця

Така веселкова,

Така незрівнянна,

Така осяйна!

4. Написання цифри 7 у робочому зошиті.

5. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=5-F5X5jOly8&ab_channel=NinelZhylyutova

 

https://www.youtube.com/watch?v=RT7WwloHUqA&ab_channel=NinelZhylyutova

6. Виконання завдань в зошиті.

7. Заучування назв днів тижня.

В понеділок наша киця

Витягла води з криниці,

У вівторок мила, прала,

Все почистила, прибрала.

В середу в лісок ходила,

Дров додому наносила.

У четвер ходила киця

По продукти до крамниці.

В п’ятницю пиріг пекла

До святкового стола.

У суботу рано встала,

Бо гостей вона приймала.

А в неділю трудівниця

Спочивала, як годиться.

— Скільки днів киця працювала?

— У який день відпочивала?

— Який день настає після вівторка?

— Як називається день перед п’ятницею?

Вивчимо дні по порядку.

Перший день — понеділок. Другий день — … і т. д.

IV. РОЗВИТОК І ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Виконання завдань 3, 4, 5 на с. 29 підручника.

2. Складання виразів на додавання за текстами віршованих завдань і малюнками.

На траві навколо хати

Метушились каченята.

П’ять білесеньких, як сніг,

Двоє чорних. Скільки всіх?

(5 + 2 = 7.)

У Оксаночки в руці

Три новенькі олівці,

А у другій ще чотири.

Скільки разом, полічили? (3 + 4 = 7.)

— А з яких ще двох чисел можна скласти число 7? (1 + 6.)

3. Розв’язування цікавих задач про 7 (в слайді)

4. Виконання завдань 4, 5 на с. 30 підручника.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— З якою цифрою познайомилися на уроці?

— Чи зустрічали ви число сім у казках? («Білосніжна і сім гномів», «Казка про мертву царівну і сімох богатирів», «Семеро з одного стручка» тощо.) Ось таке воно, казкове число 7!

 

zip
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 квітня 2023
Переглядів
712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку