Урок з математики для 2 класу. Таблиця ділення на 5.

Про матеріал

Тема уроку: Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів, які розв'язуються двома діями.

Перегляд файлу

Тема: Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Задачі на збільшення та  зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.

Мета: Опрацювати таблицю  ділення на 5; вдосконалювати вміння розв’язувати вирази  і задачі, застосовуючи таблицю ділення на 5; розвивати пам'ять, увагу , логічне мислення , кмітливість,  формувати пізнавальні інтереси, самоосвітню компетентність; виховувати любов до природи.

Тип уроку:комбінований

Обладнання: ілюстративний та роздавальний матеріал; цеглинки

лего, мультимедійне  обладнання.

Освітні  галузі:  математична; природнича.

 

Хід уроку

1.Організація класу

 1.1.Привітання.

Привітання вибиранням картки.

1.2. Загадка.     -Привітанням журавля

Я пробуджую поля

Наповняю ручаї

Та заквітчаю гаї

Кожен з вас мене впізна

Відгалали? Я...( Весна)

Слово вчителя:

- Так діти до нас завітала Весна! Діти а що ми знаємо про весну?

Хто може назвати осінні місяці? А які ознаки весни?

-Так! Все правильно! Але весна не просто так прийшла. Вона просить про допомогу. Зима не хоче поступитись ій вона засніжує нашу весну. А весна хоче розквітати. Весна просить виконати завдання  а вона буде давати квіточки. Чим більше квіточок ми назбираємо тим більше сил  у  неї буде щоб квітнути сильніше. І ще чим більше у вас квіточок буде тим вищий рівень у вас буде. Ну що допоможемо?

2.Актуалізація опорних знань

2.1. Опрацювання відео  “Весна”

- І до першого завдання нам Весна дає к’юаркод\ який потрібно просканувати і передивитися відео із завданнями.

Весна - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=Pp4ysnZLcCs

2.2. Повторення таблички множення числа 5 ( відео)

- Друге завдання повторити табличку множення числа 5.

Таблиця множення числа 5 (без відповідей) – YouTube

2.3. Математичний диктант.

- Наступне завдання у нас математичний диктант не простий але об’єднаний з каліграфічною хвилилинкою. Сідаємо ріненько\ пишемо гарненько.

5*9\       4*4\       5*2\      3*5\     4*9\       4*5\      4*8\     5*5\      5*6\ 

Перевірка : 45.     16.      10.      15.      36.     20.     40.      25.      30.                                                        

3. Вивчення нового матеріалу

            3.1.  Повідомлення теми і мети уроку.

-Тема нашого уроку Складання табличеи ділення числа 5.

  • Отже, складемо таблицю ділення на 5 з таблиці множення числа 5.

5 * 2 = 10

10 : 5 =?

5 * 3 = 15

15 : 5 =?

5 * 4 = 20

20 : 5 =?

5 * 5 = 25

25 : 5 =?

5 * 6 = 30

30 : 5 =?

5 * 7 = 35

35 : 5 =?

5 * 8 = 40

40 : 5 =?

5 * 9 = 45

45 : 5 =?

 

4. Розвиток математичних знань

 

\

4.1. Самостійна робота на закріплення на листочках.

4.2.Обчислення виразів. 769

45 — 45 : 5 =  36                     (37 — 27 ) : 5 = 2

20 + 20 : 5 = 24                        5 * 3 — 13 = 2

                          

                                       Фізкультхвилинка

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА. РУХАНКА. "ВЖЕ ВЕСНА ПРИЙШЛА" - YouTube

4.3. Розв’язування задач.  770

- Прочитайте задачу.

- Що нам відомо? (короткий запис задачі)

1)  20: 5=4 (п.)- закваски.

2) 15+20+4= 39( п) -всього.

Відповідь : 39 пакетів молочної продукциї міститься в холодильній шафі.

4.4. Самостійна робота.

5. Підсумок уроку

5.1. Опрацювання відео Тренажер “Таблиця ділення на 5 “

(робота з лего)

Тренажер "Таблиця ділення на 5 " - YouTube

  • Що ми сьогодні вивчили?  Давайте ще раз згадаємо таблицю ділення на 5. Візьміть у руки  лего . Нехай вони покажуть правильні  відповіді.

5.2.Оцінювання учнів

  • Час підрахувати квіточки  і оцінити свою роботу на уроці.
  • Чи досягли ви успіху на уроці?
  • Весна дуже вдячна вам за допомогу і хоче пригостити вас солодкими квіточками. Вона тепер стала сильнішою і  з вашими квіточками розквітне ще більше. А цими квіточками які ви заробили  ми прикрасимо вікна нашого класу.

5.3.Повідомлення домашнього завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Романкевич Марія-Кароліна Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Микайло Олена Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 квітня 2023
Переглядів
889
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку