Урок з математики на тему : "Ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб". 5 кл.

Про матеріал
Матеріал стане в нагоді під час підготовки та проведення уроку з математики у 5-му класі за підручником Математика для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти / Олександр Істер. — Київ : Генеза, 2022 в 5-му класі в режимі дистанційного навчання. Шановні колеги, буду вдячна за Вашу оцінку роботи. Щиро дякую!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

02.04.2024 Математика 5 клас. Тема уроку: Ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб

Номер слайду 2

Перевір себе сам(а) Вдома:№ 1537, 1600, 1577. 21 березня березня Домашня робота № 1537№ 16001) 12,7 : 0,1 = 127;2) 0,3 : 0,1 = 3;3) 0,03 : 0,01 = 3;№ 15771) 138 • 0,65 = 89,7 (км) – подолали за першу годину.2) 138 – 89,7 = 48,3 (км) – залишилося подолати. Відповідь: 48,3 км.1) 3,17 : 10 = 0,317; 3) 21,1 : 100 = 0,211; 5) 2,13 : 100 = 0,0213;2) 27,3 : 10 = 2,73; 4) 1123,5 : 100 = 11,235; 6) 51,7 : 1000 = 0,0517.4) 5,7 : 0,01 = 570;5) 0,47 : 0,01 = 47;6) 415 : 0,01 = 41500;7) 0,145 : 0,001 = 145;8) 7,2 : 0,001 = 7200;9) 17,43 : 0,0001 = 174300.

Номер слайду 3

262

Номер слайду 4

263

Номер слайду 5

264

Номер слайду 6

264

Номер слайду 7

2641599. Обчисли:1) 19,2 : 0,1; 2) 0,7 : 0,1; 3) 0,07 : 0,1;4) 9,7 : 0,01; 5) 0,92 : 0,01; 6) 230 : 0,01;7) 0,152 : 0,001; 8) 5,7 : 0,001; 9) 219 : 0,0001.№ 15991) 19,2 : 0,1 =4) 9,7 : 0,01 =7) 0,152 : 0,001 =1) 19,2 : 0,1 = 192;4) 9,7 : 0,01 = 970;7) 0,152 : 0,001 = 152;2) 0,7 : 0,1 =5) 0,92 : 0,01 =8) 5,7 : 0,001 =3) 0,07 : 0,1 =6) 230 : 0,01 =9) 219 : 0,0001 =2) 0,7 : 0,1 = 7;5) 0,92 : 0,01 = 92;8) 5,7 : 0,001 = 5700;3) 0,07 : 0,1 = 0,7;6) 230 : 0,01 = 23000;9) 219 : 0,0001 = 2190000.

Номер слайду 8

2641601. Обчисли: 1) 2622 : 6,9; 2) 304,5 : 0,5; 3) 16,45 : 4,7; 4) 6 : 3,75; 5) 185,6 : 0,64; 6) 0,378 : 0,14; 7) 1,056 : 0,032; 8) 0,51376 : 0,169; 9) 8,7058 : 2,9; 10) 0,861 : 0,42.№ 16011) 2622 : 6,9 =2) 304,5 : 0,5 =3) 16,45 : 4,7 =4) 6 : 3,75 =1) 2622 : 6,9 = 380;2) 304,5 : 0,5 = 609;3) 16,45 : 4,7 = 3,5;4) 6 : 3,75 = 1,6;5) 185,6 : 0,64 =7) 1,056 : 0,032 =9) 8,7058 : 2,9 =6) 0,378 : 0,14 =8) 0,51376 : 0,169 =10) 0,861 : 0,42 =5) 185,6 : 0,64 = 290;7) 1,056 : 0,032 = 33;9) 8,7058 : 2,9 = 3,002;6) 0,378 : 0,14 = 2,7;8) 0,51376 : 0,169 = 3,04;10) 0,861 : 0,42 = 2,05.

Номер слайду 9

2651606. Площа прямокутника — 17,095 см², а його довжинадорівнює 5,26 см. Знайди ширину прямокутника.№ 1606 S = a * b. S= 17,095см²,a= 5,26смb=?см1611. Довжина прямокутника дорівнює 11,5 см, а ширина — у 2,5 раза менша. Знайди периметр і площу прямокутника.№ 161117,095 : 5,26 =17,095 : 5,26 = 3,25 (см) – ширина прямокутника. Відповідь: 3,25 см.1) 11,5 : 2,5 =1) 11,5 : 2,5 = 4,6 (см) – ширина.1) 11,5 : 2,5 = 4,6 (см) – ширина.2) (11,5 + 4,6) • 2 =1) 11,5 : 2,5 = 4,6 (см) – ширина.2) (11,5 + 4,6) • 2 = 32,2 (см) – периметр.1) 11,5 : 2,5 = 4,6 (см) – ширина.2) (11,5 + 4,6) • 2 = 32,2 (см) – периметр.3) 11,5 • 4,6 =1) 11,5 : 2,5 = 4,6 (см) – ширина.2) (11,5 + 4,6) • 2 = 32,2 (см) – периметр.3) 11,5 • 4,6 = 52,9 (см2) – площа.1) 11,5 : 2,5 = 4,6 (см) – ширина.2) (11,5 + 4,6) • 2 = 32,2 (см) – периметр.3) 11,5 • 4,6 = 52,9 (см2) – площа. Відповідь: 32,2 см; 52,9 см2.

Номер слайду 10

2651614. Знайди значення виразу x : 2,5 - у : 1,4, якщо x = 9,75; y = 3,36.№ 1614 Якщо x = 9,75, y = 3,36, тоді1609. Велосипедист за 2,5 год проїхав 46 км. Яку відстаньвін проїде за 3,4 год, якщо не змінюватиме швидкості?№ 16091) 46 : 2,5 =Якщо x = 9,75, y = 3,36, тоді x : 2,5 – y : 1,4 =Якщо x = 9,75, y = 3,36, тоді x : 2,5 – y : 1,4 = 9,75 : 2,5 – 3,36 : 1,4 =3,9 2,4 Якщо x = 9,75, y = 3,36, тоді x : 2,5 – y : 1,4 = 9,75 : 2,5 – 3,36 : 1,4 = 1,51) 46 : 2,5 = 18,4 (км/год) — V;2) 18,4 • 3,4 =2) 18,4 • 3,4 = 62,56 (км) — S проїде. Відповідь: 62,56 км.

Номер слайду 11

2651603. Довжина кроку учня складає 0,75 м. Скільки кроківвін має пройти, щоб подолати 120 м?№ 1603120 : 0,75 =1604. Відстань від Рівного до Запоріжжя, що дорівнює 925 км, товарний потяг подолав за 14,8 год. Знайди, з якою швидкістю рухався потяг.925 : 14,8 =№ 1604120 : 0,75 = 160 (кр.) – кроків має пройти. Відповідь: 160 кроків.925 : 14,8 = 62,5 (км/год) – швидкість потяга. Відповідь: 62,5 км/год.

Номер слайду 12

Вдома: 1) № 1602, 1605, 1615, 2) Вчи правило 262- 264

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Перевір себе сам(а) Вдома:№ 1602, 1605, 1615. 2 квітня Домашня робота № 1602№ 160517,095 : 5,26 = 3,25 (см) – ширина прямокутника. Відповідь: 3,25 см.№ 16151) Якщо х = 2,5; у = 8,82, тоді 19,725 : x + y : 3,6 = 19,725 : 2,5 + 8,82 : 3,6 = 7,89 + 2,45 = 10,34;2) Якщо a = 12,6; b = 28,48, тоді (a : 2,8 + b) : 9,7 = (12,6 : 2,8 + 28,48) : 9,7 = (4,5 + 28,48) : 9,7 = 32,98 : 9,7 = 3,4.1) 2793 : 5,7 = 490; 4) 18 : 1,25 = 14,4; 7) 1,332 : 0,036 = 37;2) 495,6 : 0,7 = 708; 5) 167,4 : 0,62 = 270; 8) 0,57409 : 0,187 = 3,07;3) 17,02 : 3,7 = 4,6; 6) 0,408 : 0,17 = 2,4; 9) 5,0075 : 2,5 = 2,003; 10) 1,952 : 0,64 = 3,05.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Інкл
Додано
2 квітня
Переглядів
543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку