урок з математики за підручником Листопад

Про матеріал
Тема: Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини. Мета: • Навчити учнів порівнювати числа. • Закріпити навички зменшення числа на кілька одиниць. • Ознайомити з побудовою відрізка заданої довжини.
Перегляд файлу

План уроку з математики

Тема: Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини.

Мета:

  • Навчити учнів порівнювати числа.
  • Закріпити навички зменшення числа на кілька одиниць.
  • Ознайомити з побудовою відрізка заданої довжини.

Хід уроку

1. Організаційний момент (2-3 хв)

  • Привітання.

Пролунав наш веселий дзвінок

Всіх він скликав на урок

  • Перевірка готовності до уроку.

Підготуйте до уроку зошити в клітинку, підручники, лінійки, олівці та ручки.

  • Налаштування на роботу.

Поверніться до товариша і побажайте йому(їй) цікавого та продуктивного

2. Актуалізація знань (5 хв)

  • Повторення чисел у межах 10 та 20.

Дівчата рахують до 10, хлопці до 20. А потім всі разом в зворотньому напрямку.

  • Усні вправи на порівняння чисел (наприклад, що більше: 7 чи 5, 8 чи 9, 10 чи 1, 5 чи 5).

3. Вивчення нового матеріалу (15 хв)


- Які цифри потрібно, щоб написати число 20?
- Кожна цифра пишеться в окремій клітинці.
- Роздивись на зразку написання цифр 2 та 0. 
- Що ти знаєш про число 20?

Відкрий підручник с. 78, завдання 1

Завдання №2

Завдання №4

a) Порівняння чисел

  • Введення знаків >, <, =.
  • Практичні приклади:
    • 6 > 4
    • 8 < 9
    • 5 = 5

b) Зменшення числа на кілька одиниць

  • Розбір прикладу: Було 9 яблук, 3 з’їли. Скільки залишилося?
  • Віднімання: 9 - 3 = 6
  • Колективне розв’язання кількох прикладів.

c) Побудова відрізка заданої довжини

  • Демонстрація: як користуватися лінійкою.
  • Побудова відрізка 4 см, 6 см.

4. Закріплення знань (10 хв)

  • Завдання для учнів:
    1. Порівняти числа: 7 і 5, 10 і 10, 3 і 9.
    2. Розв’язати задачу на зменшення числа.
    3. Побудувати відрізок 5 см.

5. Підсумок уроку (5 хв)

  • Повторення основних моментів.
  • Оцінювання активності учнів.
  • Домашнє завдання (наприклад, намалювати 3 відрізки різної довжини).

 

docx
Додано
29 січня
Переглядів
151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку