Урок з німецької мови для 5 класу з теми "Людина.Зовнішність"

Про матеріал
Урок для 5 класу з теми "Людина. Зовнішність" Розвиває основні ключові компетентності учнів з іноземної мови та за допомогою гри дозволяє учням краще засвоїти тему
Перегляд файлу

План-конспект відкритого уроку з німецької мови у 5-б класі з теми «Das Aussehen. Зовнішність», проведеного у рамках шкільного конкурсу «Кращий урок компетентнісного спрямування».

Мокрицька О.В.

Тема:Das Aussehen

Цілі:

       навчальна:   формувати предметні компетентності з іноземної мови: фонологічну (навчати та відпрацювати правильну вимову іншомовних слів); лексичну (відпрацювати  вживання вивчених лексичних одиниць і активізувати їх в мовленні); граматичну (повторити та закріпити вживання граматичної структури «weh tun» під час виконання граматичних вправ); удосконалювати навички читання учнів; навчати застосовувати отримані знання на практиці (під час виконання вправ та під час діалогічного та монологічного  мовлення); перевірити рівень знань учнів під час читання, виконання граматичних вправ, діалогічного та монологічного мовлення.

      розвиваюча:   розвивати ключові компетентності учнів: комунікативну (розвивати культуру спілкування учнів, розвивати уміння висловлювати свої думки німецькою мовою, розвивати монологічне та діалогічне мовлення учнів, розвивати уміння працювати самостійно та у парі, у групі); соціальну (розвивати вміння описувати свою зовнішність та зовнішність іншої людини, вживаючи при цьому  лексику з теми «Das Aussehen. Зовнішність», а також розвивати вміння вести діалог на задану тему у будь-якій ситуації); полікультурну (розвивати вміння порівнювати та вживати лексику з заданої теми у висловлюванні іноземною мовою); саморозвитку та самоосвіти (розвивати вміння учнів самостійно шукати інформацію та складати повідомлення з заданої теми у висловлюванні іноземною мовою, розвивати мовну здогадку учнів, пам’ять, увагу); здоров’язберігаючу (розвивати та підтримувати прагнення учнів до здорового способу життя та залучати їх до підтримання свого здоров’я протягом уроку шляхом фізкультхвилинок та релаксацій);     

виховна:      виховувати культуру спілкування учнів, інтерес до країни, мова якої вивчається; виховувати позитивне, толерантне ставлення до людей  з різною зовнішністю

Наскрізні змістові лінії: громадянська відповідальність

Тип уроку : урок застосування знань, умінь та навичок.

Форми роботи: індивідуальна, робота в парах, групова

Методи: акмеологічні, ігрові, інтерактивні (робота в парах), робота з підручником, усний виклад (розповідь)

Прийоми: складання діалогів, відпрацювання вживання лексичних одиниць, виконання завдань на картках, читання, робота з текстом, повідомлення-розповідь

Обладнання уроку: підручник, робочий зошит, картки із завданнями, аудіо та відео запис, картки із зображенням частин тіла.

Очікувані результати:

Учні повинні:

  • уміти вирізняти і розуміти вивчені лексичні одиниці з теми «Зовнішність», вживати їх в діалогічному та монологічному мовленні, під час письма та читання;
  • вміти вести діалог в умовах комунікативної ситуації «Візит до лікаря» та «Опиши себе та інших»

План уроку:

І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності.

ІІ. Цілепокладання.

  1. Повідомлення теми, мети , завдань уроку.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Визначення очікуваних результатів.

ІІІ. Цілереалізація.

  1. Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних знань, умінь та навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку (робота в парах).
  2. Повторення граматики – граматичної структури «weh tun» (боліти) – самостійне виконання завдань під контролем та за допомогою вчителя, враховуючи індивідуальні можливості.
  3. Фізкультпауза.
  4. Виконання вправ у робочому зошиті.
  5. Робота з текстом у підручнику.
  6. Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи (презентація проектів «Опиши свого друга (родича)»)

 

ІV. Рефлексивно-оцінюючий

1. Підведення підсумків уроку.

  2. Повідомлення домашнього завдання.

3. Рефлексія.

4. Цінування, оцінювання

 

Хід уроку

І.Орієнтація, мотивація навчальної діяльності.

Подивіться, будь ласка, на дошку. Як ви думаєте, яка тема нашого сьогоднішнього уроку? (Діти розглядають малюнки на дошці, відповідають, що на них зображено та називають тему уроку за малюнками).

Отже сьогодні ми з вами поговоримо про зовнішність людини, спробуємо описати свою зовнішність та зовнішність свого друга або родича. Ми вже всі добре вивчили цю тему і сьогодні на уроці ми перевіримо ці знання на практиці: повторимо всю вивчену лексику з теми, граматичний матеріал, а також ви спробуєте розіграти діалог «У лікаря» та описати себе та інших.

 А як ви думаєте, для чого нам потрібно вивчати цю тему? (щоб вміти називати частини тіла, якщо щось болить, звернутися до лікаря за необхідністю та вести з ним діалог  (для цього необхідно знати назви частин тіла та слова пов’язані з візитом до лікаря ), а також щоб вміти описувати свою зовнішність та зовнішність іншої людини, вести бесіди на задану тему, для спілкування з іноземцями, як за кордоном, так і у рідній країні.)

ІІ. Цілепокладання.

Для того, щоб учні краще засвоїли необхідність вивчення теми «Зовнішність», їм пропонується скласти разом з вчителем асоціативну схему.

Що ви уявляєте, коли ми говоримо слова «Людина», «Зовнішність», «Частина тіла»? Які асоціації у вас виникають? Які слова або вирази ви можете повязати з темою «Зовнішність»? (Діти заповнюють схему разом з вчителем, називаючи свої асоціації).

 Отже, сьогодні на уроці ми повторимо лексику з теми «Зовнішність», виконаємо вправи, складемо діалоги за темою, а також згадаємо граматичний матеріал  - вживання граматичної структури «weh tun» (боліти), відпрацюємо навички читання, а також спробуємо описати себе та інших. Все це допоможе вам краще орієнтуватися в цій темі, вміти в будь-якій ситуації  сказати що у вас болить, описати себе та інших, якщо виникне тека необхідність, а також правильно виконати домашнє завдання до наступного уроку.

ІІІ. Цілереалізація

1.Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних       знань, умінь та навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку.

 Давайте разом з вами повторимо правильну вимову вивчених слів (учні повторюють слова за вчителем та аудіо записом). Потім вчитель перевіряє правильність засвоєння лексики  учнями усно та письмово (діти повторюють лексику за допомогою гри з м’ячем; далі письмово біля дошки розшифровують вивчені слова – пишуть їх правильно та поєднують між собою окремі слова, так щоб вийшли словосполучення «Якою може бути людина»)

 Вдома вам треба було розподілити речення  - що робить лікар, а що хворий, а також зробити вправу з читання. А на високий рівень самостійно скласти та розіграти на уроці діалоги з заданої теми (Учні читають речення з вправи 2 с 100 у правильному порядку, відпрацьовуючи таким чином навички читання, а на високий рівень інсценують складені вдома діалоги. )

 Молодці! Ви дуже добре впоралися з завданням  і тепер ви зможете в будь-якій ситуації сказати, що у вас болить та вислухати і зрозуміти поради лікаря.

2.Повторення граматики – граматичної структури «weh tun» – самостійне виконання вправ під контролем та за допомогою вчителя, враховуючи індивідуальні можливості.

 Діти, ви вже знаєте, що в німецькій мові дуже важливо знати відмінювання дієслів, які закінчення вони приймають, знати правильне вживання граматичних структур, для того щоб правильно та без помилок висловлювати свої думки німецькою мовою. І зараз ми з вами згадаємо, як правильно вживається структура «weh tun» (Учні говорять, як   відмінюється граматична структура «weh tun» та які закінчення вона приймає і який при цьому порядок слів у реченні.)

 Зараз вам пропонується виконати завдання на картках (вставити дієслова в правильній формі), а на високий рівень вам необхідно виконати завдання у підручнику  с 98 Впр 3 (скласти речення самостійно).

 Учні виконують вправи під контролем та за допомогою вчителя.

 Дуже добре! Ви всі чудово впоралися із завданням і  я впевнена, що у майбутньому у вас не буде жодних проблем і помилок під час вживання цих дієслів.

  1. Фізкультпауза.

Ми вже з вами так багато попрацювали, зробили дуже багато завдань!  А тепер час і відпочити! (Учні виконують фізичні вправи та співають пісеньку німецькою та англійською мовою).

  1. Виконання вправ у  робочому зошиті (робота в парах).

Подивіться, будь ласка, на малюнки у робочому зошиті Впр 3 с 70, та запитайте один в одного, про зовнішність дітей, які на них зображені. Підготуйтеся протягом кількох хвилин! (Учням треба задати один одному питання за малюнками  у робочому зошиті і відповісти на них. Для того, щоб виконати це завдання, треба вжити правильну лексику та граматично правильно  побудувати речення, враховуючи особливості  порядку слів у німецькому реченні та особливості відмінювання дієслів у німецькій мові).

  1. Робота з текстом у підручнику.

Відкрийте, будь ласка, підручники  Впр 4 с.103. Ви знаєте, що на даному етапі ми ще вчимося з вами, як правильно читати німецькою мовою, відпрацьовуємо правильну вимову кожного слова та словосполучення, а також вчимося правильно перекладати прочитане – все це дуже необхідно, для того щоб в подальшому ви не мали жодних труднощів  під час читання та перекладу німецькою мовою. Але перед цим давайте разом з вами згадаємо німецький алфавіт та віршик про нього. (Дітям пропонується прочитати текст спочатку за вчителем хором (відпрацьовується правильна вимова слів); а потім кілька учнів читають та перекладають текст самостійно (високий рівень).

6.Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи.

 Я знаю, що на сьогодні деякі з вас підготували проекти  - опис зовнішності своїх родичів або друзів. Давайте продемонструємо кілька проектів і ми прикріпимо їх до дошки (Учні виходять до дошки та демонструють свої проекти і розповідають про зовнішність своїх друзів чи родичів).

 Подивіться, діти, які гарні проекти в нас вийшли! Молодці! І я думаю, що тепер ви в будь-якій ситуації завжди зможете описати себе та інших.

ІV. Рефлексивно-оцінюючий

  1. Підведення підсумків уроку.

Молодці! Ми  сьогодні з вами дуже добре попрацювали! Ми закріпили з вами вживання лексичних одиниць, повязаних з темою «Людина. Зовнішність», а також закріпили з вами вживання граматичного матеріалу і тепер я впевнена, що ви зможете самостійно та без помилок спілкуватися на цю тему не тільки один з одним, а навіть з іноземцями!

2.Повідомлення домашнього завдання.

І. Впр2 с.67 (AH) –  записати слова правильно (середній рівень)

ІІ. Впр2 с.69 (AH) – доповнити речення (достатній рівень)

ІІІ. Впр 6 с 107 (підр) – описати зовнішність дітей

3.Рефлексія

В кінці уроку учні грають у невеличку гру. Вчитель розподіляє учнів на дві групи. Першій групі пропонується неправильно прикріпити картки із назвами частин тіла на одного учня. А другій групі необхідно потім виправити помилки та прикріпити картки правильно.

Молодці! Діти а давайте зараз разом з вами прикрасимо наше чарівне дерево. У кожного з вас на парті лежать квіточки  різного кольору. Якщо урок вам сподобався, ви прикріпляєте червону квітку, а якщо не дуже – то зелену (Діти виходять до дошки та прикрашають дерево відповідно до своїх почуттів щодо уроку).

Молодці! Яке чудове дерево в нас вийшло і це ще одне свідчення того, що ви, безперечно, гарно засвоїли цю тему!

  1. Цінування, оцінювання

Ви  всі так гарно попрацювали на уроці і отримали наступні оцінки…

(Цінування та оцінювання учнів здійснюється шляхом коментування їхньої роботи протягом уроку). Ви молодці!

 

 

 

 

Діалоги

 

  1. - Guten Tag! Was ist lost?Was tut dir weh?
  • Guten Tag! Mein Kopf  tut mir weh!
  • Hast du auch Fieber?
  • Ya, 38 Grad
  • Und so, du hast Erkaltung. Nimm die Tabletten und trink Tee. Und dann komm wieder zu mir.
  • Danke schon. Auf wiedersehen!

 

  1. - Hallo, Anna, ich gehe tanzen. Kommst du mit?
  • Nein, ich kann leider nicht. Meine Fusse tun mir weh
  • Oh, es ist nicht gut, Gute Besserung!
  • Danke schon. Tschus!
  • Tschus!

 

  1. – Hallo Artem! Ich gehe schwimmen, kommst du mit?
  • Nein, ich kann leider nicht. Mein Arm tut mir so weh!
  • Oh und so, gute Besserung! Vielleicht , ein anderes Mal!
  • Ya, vielleicht, tschus!
  • Tschus!

 

1. - Guten Tag! Was ist lost?Was tut dir weh?

- Guten Tag! Mein Kopf  tut mir weh!

- Hast du auch Fieber?

- Ya, 38 Grad

- Und so, du hast Erkaltung. Nimm die Tabletten und trink Tee. Und dann komm wieder zu mir.

- Danke schon. Auf wiedersehen!

2. - Hallo, Anna, ich gehe tanzen. Kommst du mit?

- Nein, ich kann leider nicht. Meine Fusse tun mir weh

- Oh, es ist nicht gut, Gute Besserung!

- Danke schon. Tschus!

- Tschus!

3. – Hallo Artem! Ich gehe schwimmen, kommst du mit?

- Nein, ich kann leider nicht. Mein Arm tut mir so weh!

- Oh und so, gute Besserung! Vielleicht , ein anderes Mal!

- Ya, vielleicht, tschus!

- Tschus!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Складіть речення, використовуючи Present Simple.

  1. six/past/up/at/I/get/half.

I get up at half past six.

 

 

  1. bathroom/the/I/teeth/in/clean/my.- I clean my teeth in the bathroom.

 

 

  1. my/to/like/make/I/bed. – I like to make my bed.

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ освіти Бердянського виконавчого комітету

Бердянської міської ради

 

 

Методичний кабінет

Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

 

 

 

 

План-конспект відкритого уроку

з англійської мови

у 3-а класі

з теми «Мій розпорядок дня»

 

 

 

 

                                                                                     

 

                                                                                                                                           

 

          

                                                                                      Розробила                                                                                                                                                                 

                                                                                      учитель англійської мови

                                                                                      Мокрицька О.В.

                                                                                      (спеціаліст)

                                                                                      Проведено:

                                                                                      03.12.2014р.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

 

 

 

 

2014р.

 

 

docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
1837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку