Урок з німецької мови для 6 класу (2) на тему "Що ми робимо в школі?"?

Про матеріал
Урок розроблено на основі підручника Сотникова С.І., Білоусова Т.Ф. "Hallo, Freunde!" 6(2) з використанням альтернативних дидактичних джерел
Перегляд файлу

План-конспект уроку з німецької мови

6 Klasse          

Тема.  Die Schule. Was machen wir in der Schule?     23. 11.2022

Цілі:

Практична: закріпити лексику з теми та активізувати її вживання, вправляти в утворенні запитань та речень з теми, удосконалювати навички читання, аудіювання та говоріння, сприяти формуванню інтересу до вивчення німецької мови, розвивати готовність до іншомовного спілкування.

Освітня: поглибити знання учнів із даної теми;

Розвивальна: розвивати довільну увагу, пам'ять, мовленнєву реакцію та здогадку учнів; вміння працювати в різних режимах;

Виховна: виховувати прагнення до самовдосконалення, культуру поведінки, співпраці та толерантне ставлення до оточуючих .

Очікувані результати: повідомляти про діяльність учителів та учнів в школі.

Обладнання уроку: презентація, роздатковий матеріал, текст для читання, аудіо- та відеозапис.

Тип уроку: комбінований

Форма проведення: урок-змагання

 

 

Схематичний план уроку

  1. Організація класу. Привітання.
  2. Введення до теми. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Повідомлення теми та мети уроку.
  4. Поділ учнів на 2 групи (з допомогою карток): група «Вчителі» та «Учні»
  5. Активізація лексики з теми.
  6. Закріплення лексики. Гра « Хрестики-нолики»
  7. Полювання на слова.
  8. Контроль домашнього завдання. Гра «Гарячий стілець»
  9. Аудіювання пісні «Всі діти вчаться читати». Утворення приспіву з поданих рядків.
  10.  Аудіювання пісні: гра «Бінго» (під час прослуховування).
  11.  Раллі з читання. Заповнення пропусків в тексті. Взаємоконтроль.
  12.  Виконання тестового завдання.
  13.  Рефлексія: утворення міні-римування/ пісні за опорою.
  14.  Визначення переможців (за кількістю отриманих фішок).
  15.  Пояснення домашнього завдання.
  16.  Прощання.

Stundenverlauf

  1. Anfang der Stunde

1. Begrüßung. Einstiegsphase.

 Lehrer: Guten Tag, Kinder!  Wollen wir uns jetzt 3 Geräusche zuhören und sie identifizieren. Was für Geräusche sind das? Wo kann man sie hören?

  1. Zielsetzung.

Lehrer: Unser heutiges Thema heißt „ Die Schule. Was machen wir in der Schule?“

Wir werden die Lexik zum Thema wiederholen und befestigen, Übungen machen, über die Schule sprechen.

  1. Einteilung der Schüler in 2 Mannschaften: „Lehrer“ und „Schüler“. Zieht bitte je eine Karte und bildet 2 Gruppen!

 

  1. Hauptteil der Stunde
  1. Lexikarbeit. Wiederholen wir zuerst die Vokabeln zum Thema!

Sprecht die Wörter mir nach bitte!

  1. Das Spiel „Kreuz zu Null“
  2. Das Spiel „Vokabelnjagd“

Sammelt bitte nur die Lexik, die zum euren Thema gehört.

  1. Kontrolle der Hausaufgabe. „Der heiße Stuhl“

Wählt einen Vertreter von der Gruppe, der auf die Fragen zum Thema antwortet und Punkte für Mannschaft kriegt! Für jede richtige Frage bekommt andere Gruppe auch je einen Punkt.

  1. Hörverstehen. Das Lied „Alle Kinder lernen lesen“
  • Vor dem Hören: bildet das Refrain des Liedes aus den Reihen;
  • Während des Hörens: das Spiel „Bingo“. Wer kreuzt als erster alle Vokabeln?
  1. Leseralley.
  • Ergänzt die Lücken im Text. Jeder Schüler darf nur einmal zum Blatt mit Text kommen.
  • Testaufgabe nach dem Lesen.

 

 

  1. Zusammenfassung
  1. Reflexion: Was machen wir alles in der Schule? Bilden ein Reim oder Lied, das mit Worten beginnt: In der Schule…wir.
  2. Bestimmen wir unseren heutigen Sieger! Wer hat mehr Karten bekommen?
  3. Hausaufgabe: Schreibt eine E-Mail an Michael über die Schulen in der Ukraine (8-12 Sätze).
  4. Abschied

Danke für aktive Аrbeit!

Auf Wiedersehen!

 

 

 

 

docx
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку