Урок з німецької мови для 6 класу "Хто це?"

Про матеріал
За підручником: Німецька мова (2-й рік навчання) : підруч. для 6 кл. закл. загал. серед. освіти (з аудіосупроводом) / С.І. Сотникова, Г.В. Гоголєва. – Харків : Вид-во «Ранок», 2023. – 192 с. : іл.
Перегляд файлу

Розробка уроку з німецької мови

 

Автор розробки: Заровна Валентина Володимирівна,  вчитель німецької мови,

Малинський ліцей № 2 Малинської міської ради

 

 

6 клас НУШ.

Німецька мова як друга іноземна. 

2 рік навчання  

За підручником:

Німецька мова (2-й рік навчання) : підруч. для 6 кл. закл. загал. серед. освіти (з аудіосупроводом) / С.І. Сотникова, Г.В. Гоголєва. – Харків : Вид-во «Ранок», 2023. – 192 с. : іл. 

 

ТЕМА УРОКУ: WER IST DAS? ХТО ЦЕ?

       Основні навчальні цілі: вивчити назви частин тіла людини. Навчити розуміти простий опис людини та сприймати текст на слух, відповідати на поставлені до тексту запитання. Навчитися створювати власні діалоги за зразком; уміти утворювати та вживати іменники у множині; творча робота – навчитись зі слуху зображати частини тіла.

 

Ключові компетентності, над розвитком яких працюємо на даному уроці:

       вільне володіння державною мовою;

       здатність спілкуватися іноземними мовами;

       інформаційно-комунікаційна компетентність;

       громадянські компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; 

       навчання впродовж життя;

    культурна компетентність.

 

Хід уроку:

1.       Повідомлення теми уроку:

Прослухайте скоромовки:

Auf dem Rasen rasen Hasen, atmen rasselnd durch die Nasen.

Kannst du nur glauben: Zwerge zwinkern mit beiden Augen.

Wozu haben wir die Ohren? Mit den Ohren kannst du hören.

 

    У цих скоромовках нам зустрічаються слова, що  означають назви частин тіла людини, давайте знайдемо ці слова. Отже, тема нашого уроку: Wer ist das?

Сьогодні ми навчимося описувати себе та інших людей. 

 

2.       Повторення вивченого:

               Але спочатку давайте повторимо що ми вчили на попередніх уроках? Так, звичайно, свята. Давайте згадаємо символ кожного свята, яке я буду вам називати:

          Dieses Fest heißt der Valentinstag. Sein Symbol ist __________(ein Herz).

          Dieses Fest heißt der Nikolaustag. Sein Symbol ist __________(ein Stiefel).

          Dieses Fest heißt Weihnachten. Weihnachtens Symbols sind __________(ein Adventskalender).

          Dieses Fest heißt der Geburtstag. Sein Symbol ist __________(ein Kuchen mit Kerzen).

          Dieses Fest heißt Silvester. Silvesters Symbol ist __________(ein Tannenbaum).

 

3.         Презентація нового лексико-граматичного матеріалу.

Тема нашого уроку: Wer ist das?

 

        Спочатку , діти, ми випишемо нові слова, які будемо використовувати на уроці. (На інтерактивну дошку презентуються слова, що означають частини тіла).

Частини тіла німецькою мовою. Вірш.Фізкультхвилинка

    Зверніть увагу, які закінчення та артиклі мають назви частин обличчя у однині і множині. Запам’ятайте їх вживання.

  

4.                 Практика у використанні нового матеріалу:

          А зараз спробуємо запам’ятати нові слова та їх вживання у однині та множині.

 

Вправа-угадай:

Учитель називає слово, назву частин обличчя, у однині та множині.

Учні плескають у долоні: якщо слово у однині – один раз, якщо у множині – два.

 

Робота у групах.

Учні у групах виконують завдання вправи 5 с. 97 підручника та презентують після цього усно результати своєї роботи.

          Необхідно звернути увагу учнів на вживання займенників ihre, sein.

 C:\Users\User\Pictures\2024-03-04\001.jpg 

Фізкультхвилинка 

Mit den Füßen kann man gehen,
mit den Augen kann man sehen
Auf den Knien kann man kriechen,
mit der Nase kann man riechen,
Mit den Händen kann man winken,
Der Mund kann essen und auch singen
Sand im Auge das kann stören,
mit den Ohren kann man hören

 

Вправа для очей

А зараз зробимо вправи для очей. Пес Патрон нам у цьому допоможе. Повторюйте рухи очима, як показано у відео: 

image 

 

5.                 Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого матеріалу:

Прослухайте розповіді та описи людей, зображених на картинках. Визнач, який опис відповідає зображенню. – вправа 6 (с.98).

 

 

C:\Users\User\Desktop\изображение_viber_2024-03-04_15-24-07-392.jpg

Робота в групах. Опишіть  дітей з класу , не називаючи при цьому імен. Одна група – описує, інша – вгадує, хто це. За зразок візьміть вправу 7 (с.98).

C:\Users\User\Desktop\изображение_viber_2024-03-04_15-24-07-392.jpg

 

Командна робота - Гра «Wer malt am schnellsten?»

     Клас ділиться на 2 команди. Представники кожної команди по черзі підходять до карток з завданнями та малюють вказані частини тіла. Рис.1 для першої команди та Рис.2 для другої команди.

https://fs01.vseosvita.ua/01002mte-00fc/03f.png https://fs01.vseosvita.ua/01002mte-00fc/040.png

6.                 Підсумки уроку:  Що сьогодні ми вивчили на уроці, що робили, що особливо сподобалося, що було складним для опанування тощо.

 

7.                 Оголошення оцінок за роботу на уроці. Використання технік формувального оцінювання: самооцінювання та взаємооцінювання.

 

8.                 Домашнє завдання: виконати впр. 8 с. 98 підручника – обери дитину й опиши її.

  

 

Використані джерела:

1.   Німецька мова (2-й рік навчання) : підруч. для 6 кл. закл. загал. серед. освіти (з аудіосупроводом) / С.І. Сотникова, Г.В. Гоголєва. – Харків : Вид-во «Ранок», 2023. – 192 с. : іл. 

2.    Відео «Вправи для очей. Пес Патрон» – Матеріали телеграм-каналу

«Спільнота Іноземні Мови»

3.    Районна виставка дидактичних досягнень «Творчі сходинки педагогів Волині» -  Збірник вправ та ігор з лексики на уроках німецької мови. Інтерактивні технології на уроках німецької мови/  В.Шульга


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 березня
Переглядів
216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку