Урок німецької мови у 6 класі "У лікаря" "Beim Arzt"

Про матеріал
Розробка уроку німецької мови для 6 класу НУШ. За підручником С.Сотникової , Г.Гоголєвої Німецька мова (другий рік навчання) Харків, 2023 Видавництво" Ранок".Тема уроку "Beim Arzt"
Перегляд файлу

                                 Розробка уроку німецької мови

                                                         Автор: Підлеснюк Лариса Миколаївна,

                                                                 вчитель німецької мови, Скоморошківський ліцей

                                                                   Вінницького району Вінницької області 

6 клас НУШ. Німецька мова як друга іноземна (другий рік навчання)

Підручник Г.В.Гоголєва, С.І.Сотникова, 2023  Видавництво «Ранок»

 

 

Тема: Beim Arzt (У лікаря)  

Навчальні цілі: повторити та закріпити структуру tun weh; вивчити нові лексичні одиниці; вчити розповідати про своє самопочуття  та запитувати іншу людину; розуміти та будувати діалоги за зразком; формувати уміння  зорового сприймання та усної взаємодії; тренувати пам’ять, логічне мислення учнів, виховувати співчуття та співпереживання, дбайливе ставлення до свого здоров’я.

 

Ключові компетентності:

-         здатність спілкуватися іноземною мовою;

-         інформаційно-комунікаційна компетентність;

-         громадянська компетентність і соціальна компетентність ( збереження життя, ведення здорового способу життя, усвідомлення рівних прав і можливостей);

-         культурна компетентність;

-         навчання впродовж життя.

Очікувані результати:  учні знають нову лексику і вміють використовувати її у мовленні; вміють вести діалог з лікарем; можуть розповісти про самопочуття людини; уміють усно взаємодіяти.

Тип уроку: формування умінь зорового сприймання та усної взаємодії.

 

Хід уроку

І.Вступна частина

Begrüßung : Ruhm der Ukraine!      Gunten Morgen, Sonne!

                                                               Guten Morgen, Wind!

                                                                Guten Morgen, Regen!

                                                                Guten Morgen, Kind ! 

Wie geht es, meine liebe Kinder? Ist alles in Ordnung? Seid ihr alle gesund?

Zielberichtung:   Heute haben wir ein interessantes  Thema – «Beim Arzt» (У лікаря). Wir werden heute neue Wörter lernen, Dialoge hören, lesen und spielen.  

Und natürlich gute Noten bekommen. Wie ist unser Motto?

Sei positiv!  Sei tolerant!

Sprich der Reihe nach!

Achte auf andere Meinung  !

 

Mundgymnastik:  Hört zu und sprecht nach! Übung 1, S. 104

ІІ Основна частина уроку

1.Активізація вивченого матеріалу. Робота з тематичними картками.         Kontrolle der Hausaufgabe. L: Jetzt prüfen wir, wie wir die Hausaufgabe für heute gemacht haben.  Übung 8, S. 103 . Warum kann ich nicht lesen?-  Ich kann nicht lesen, denn die Zähne  tun mir weh.

Lexik 2.Введення та фонетичне опрацювання нового лексичного матеріалу. S.104-105   die Angina  die Grippe  die Erkältung  die Skoliose  der Arzt  der Patient  das Fieber  das Rezept   das Schnupfen.

husten, niesen, messen , untersuchen,  nehmen, gurgeln, im Bett bleiben, Gute Besserung!

L : Kinder, ich konjugiere an der Tafel das Verb  tun .Sucht bitte meine Fehler!

(Вчитель відмінює на дошці  дієслово tun з помилками.Учні повинні знайти і виправити помилки.Повторення.)

4 L: Und jetzt wir wiederholen Körperteile des Menschen.

Sportpause:

Ich habe 2 Hände.

Ich habe 2 Hände und 10 Finger.

Ich habe 2 Hände, 10 Finger und 2 Arme.

Ich habe 2 Hände, 10 Finger,  2 Arme und 2 Schulter.

Ich habe 2 Hände ,10 Finger ,2 Arme, 2 Schulter und 2 Beine.

Ich habe 2 Hände, 10 Finger, 2 Arme, 2 Schulter, 2 Beine und 2 Knien.

Ich habe 2 Hände, 10 Finger, 2 Arme, 2 Schulter, 2 Beine, 2 Knien und 2 Füße.

 

   5.Робота з підручником.

Übung 4 S.104 L: Was tut Viktor weh?- Ja, der Rücken tut Viktor weh.

( Вчитель звертає увагу учнів, що відповісти на поставлене питання можна ще  і по-іншому: Viktor hat Rückenschmerzen.Діти читають і коментують,  що турбує людей на малюнках, вживаючи нову лексику)

6.Формування умінь зорового сприймання та сприймання на слух.

Übung 3, S.105(Діти слухають, читають,  потім виправляють помилки у впр.4 ст.105)

Інтерактивна вправа https://learningapps.org/4112895

 7.Робота над граматикою Модальне дієслово müssen. (Вчитель знайомить учнів  з модальним дієсловом müssen, його відмінюванням)

Вчитель читає діалог впр.5 ст.105 двічі, потім учні вставляють пропущені репліки.

8.Робота у парах.

L: Das Spiel» Beim Arzt».Die Kinder arbeiten paarweise, spielen Dialoge nach dem Muster Übung 5. Was kann man den Patienten raten?

-Guten Tag! Was fehlt Ihnen?                                   

                                                            - Sie  haben eine Grippe.

 

-Haben Sie Fieber gemessen?

                                                            - Haben Sie auch Husten und Schnupfen?

 

-Ja .                                                                  - Nein.

-Danke. Auf Wiedersehen.

 

-Zeigen Sie Ihren Hals .Ich muss  Sie untersuchen.

                                                                      - Ich habe Hals –und Kopfschmerzen.

-Ich verschreibe Ihnen Medikamente. Hier ist das Rezept.  Sie müssen Tabletten nehmen, viel trinken, im Bett bleiben.  Kommen Sie in einer Woche wieder.

 

-Auf Wiedersehen.(Діти мають з розкиданих реплік побудувати діалог та інсценувати його)

ІІІ.Заключний етап уроку

  1.Hausaufgabe Übung 7, S. 106, wer sagt was?  Bringe den Dialog in die richtige Reihenfolge und spielt ihn. (Хто що каже? Упорядкуйте діалог у правильній послідовності і розіграйте його)

2.Zusammenfassung.Підведення підсумків уроку. Самооцінювання  та взаємооцінювання.

docx
Додано
7 березня
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку