Урок з німецької мови, тема "Menschen" 6 клас

Про матеріал
План-конспект уроку німецької мови, для учнів 6-го класу
Перегляд файлу

План-конспект уроку з німецької мови  6 клас

Тема: Menschen

Підтема: Введення ЛО «В аптеці», Повторення числівників. Питально-відповідна робота.

Тип уроку: комбінований

Форми роботи: фронтальна, самостійна, парна.

Цілі:

- практична: формувати фонетичні навички вимови німецьких речень; формувати граматичних навичок вживання числівників;

- освітня: продовжити роботу над розвитком світогляду учнів, навчити правильно вживати числівники; закріпити лексичний матеріал; тренування питань та відповідей.

- розвивальна: розвиток уваги, мислення, уміння слухати оточуючих, розвиток мовних, мовленнєвих навичок, розвиток логічного мислення,розвиток уміння працювати в парах та групах;

- виховна: виховувати повагу до думки один одного, виховувати культуру спілкування, старанність, інтерес до здорового спосібу життя.

Обладнення:  тематична лексика на дошці, роздатковий матеріал, словники, зошити.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання. Повідомлення теми і мети уроку.

Guten Tag! Wie geht´s? (відповідь на питання) Welcher Tag ist heute? (відповідь на питання) Setzt euch!

Сьогодні у нас з вами тема: «In der Apotheke». Ми вивчемо нові слова, вирази,а також  повторимо з вами тему "Числівники".

ІІ. Основна частина уроку. (ознайомлення з новими лексичними одиницями, вправи на закріплення лексики,читання діалогу, тренувальні вправи з числівниками).

2.Запис нових слів у словники. Слова з перекладом  записані на дошці. Читання слів за ланцюжком.

die Apotheke - аптека

sich schlecht/nicht wohl fühlen - зле /не добре себе почуваю

die Arznei – ліки

der Pflaster – пластир

die Salbe – мазь

der Sirup – сироп

die Nasentropfen – каплі для носа

die Pille – пилюля

gegen - проти

das Blutdruck gemessen – вимірювати тиск

das Krankenhaus - лікарня

der Binde. – бинт

Was fehlt Ihnen? – Що вас турбує?

Was tut Ihnen weh? – Що у вас болить?

Тепер прочитаємо ці слова за ланцюжком та перекладемо. Кожен читає по одному слову.

Добре, тепер кожен з вас говорить будь-яке нове німецьке слово, а наступна людина перекладає, та говорить друге слово, яке потрібно перекласти іншому. Тобто за ланцюжком.

3. Повторення матеріалу «Чіслівники». Формування фонетичних навичок вимови.

Ми з вами повторимо основні кількісними числівниками, завдяки яким ви зможете говорити про свій вік, питати ціни в магазинах, сприймати на слух інформацію на вокзалах і т.д. У кожного на парті є аркуші з числівниками. Давайте прочитаємо їх разом? Я кажу, а ви повторюєте.

 Grundzahlen_kilkisni_chuslivnuku.jpg

4. Читаня діалога. Розіграж за ролями. Розвиток мовних, мовленнєвих навичок.

 А тепер ми з вами прочитаємо діалог між аптекарем та клієнтом. Ці діалоги або окремі фрази допоможуть вам зорієнтуватися в аптеці, при необхідності задати питання фармацевту, уточнити рекомендації до прийому ліків, а також пояснити, що саме вас турбує.

Apotheker: Kann ich Ihnen helfen?

Kunde: Ja, bitte. Ich habe heftige Kopfschmerzen.

Apotheker: Seit wann haben Sie sie?

Kunde: Seit gegen zwei oder drei Stunden.

Apotheker: Haben Sie den Blutdruck gemessen?

Kunde: Nein. Können Sie messen?

Apotheker: Ja, natürlich. Geben Sie bitte den linken Arm. Danke. Sie haben den erhöhten

Blutdruck.

Kunde: Ich habe das nicht gewusst.

Apotheker: Nehmen Sie diese Pillen. Nehmen zwei Pillen jede vier Stunden.

Kunde: Vielen Dank!

Apotheker: Kommen Sie noch.

Переклад

Аптекар: Я можу Вам допомогти?

Клієнт: Так, будь ласка. У мене жахлива головний біль.

Аптекар: Як давно вона у Вас?

Клієнт: Близько двох або трьох годин.

Аптекар: Ви вимірювали тиск?

Клієнт: Ні. Ви можете виміряти?

Аптекар: Так, звичайно. Давайте ліву руку. Дякуємо. У Вас підвищений тиск.

Клієнт: Я про це не знав.

Аптекар: Візьміть ці таблетки.

Приймайте по дві таблетки кожні чотири години.

Клієнт: Дякую!

Аптекар: Приходьте ще.

Добре, хто з вас, в змозі розіграти цей діалог по ролям. Хто хоче бути аптекарем, а хто покупцем? (відповіді дітей)

5.Фізкультхвилинка

Діти, тепер ми повинні відпочити після такої гарної роботи .Давайте встанемо біля парт і проведемо фізкультхвилинку (слова написані на дошці)

Eins ,zwei ,drei ,vier

Heute turnen alle wir

Mit den Händen klapp, klapp, klapp

Mit den Füßen trapp ,trapp, trapp.

Mit dem Finger nick ,nick ,nick

Mit dem Kopfe tick, tick, tick

Eins , zwei , drei , vier

Heute turnen alle wir.

6.Гра «Числівники»

Вчитель роздає учням картки з числівниками від 1 до 18 (кількість учнів у класі) та починає рахувати. Діти виходять до дошки у відповідній послідовності (у кого цифра 1,2,3,4…)

7. Гра в командах «Крокодил»

Готуються картки з новим лексичним матеріалом. Учні ділються на дві команди в довільному порядку. Гравці виходять по черзі, спочатку один гравець з 1 команди, потім один гравець з 2 команди.

die Arznei – ліки

der Pflaster – пластир

die Salbe – мазь

der Sirup – сироп

die Nasentropfen – каплі для носа

die Pille – пилюля

das Krankenhaus - лікарня

der Binde. – бинт

ІІІ. Заключна частина уроку.
8. Завдання додому.

Вивчити нові слова та числівники.

9.Підведення підсумків уроку.

Ihr habt heute gut gearbeitet. Was habt ihr heute gemacht? Was war besonders interessant?
Eure Noten … .
Die Stunde ist zu Ende. Auf  Wiedersehen!

 

 

docx
До підручника
Німецька мова (для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням німецької мови) 6 клас (Горбач Л.В., Трінька Г.Ю.)
Додано
24 березня 2021
Переглядів
1490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку