Урок знімецької мови, тема "Die Körperteile" 6 клас

Про матеріал
План-конспект уроку німецької мови для учнів 6-го класу
Перегляд файлу

План-конспект уроку німецької мови для 6 класу

Тема уроку: Die Körperteile

Клас: 6 клас

Тип уроку: комбінований

Формы работы: фронтальна, самостійна, групова

Цілі уроку:

- практична: формувати фонетичні навички вимови німецьких речень;

- освітня: продовжити роботу над розвитком світогляду учнів, закріпити лексичний матеріал.

- розвивальна: розвиток уваги, мислення, уміння слухати оточуючих, розвиток мовних, мовленнєвих навичок, розвиток логічного мислення, розвиток уміння працювати самостійно та групах;

- виховна: виховувати повагу до думки один одного, виховувати культуру спілкування, старанність.

Обладнення:  тематична лексика на дошці, роздатковий матеріал, словники, зошити.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання. Повідомлення теми і мети уроку.

Guten Tag. Zuerst möchte ich wissen: „Wie geht´s“? , “welcher Tag ist heute?”. Heute werden wir ein neues Thema lernen, aber ihr wisst viel zu diesem Thema. Also möchte ich euch ein paar Fragen stellen. Danach sagen ihr mir: wie heißt unser Thema.  (сказати про те, що замість оцінок будуть клеїтися листочки на парту, кожна вірна відповідь один листочок, у кінці ми підрахуємо листочки і виставимо оцінки).

Fragen:

  1. Wie viele Hände hat ein Mann?
  2. Mit was reden und Essen wir?
  3. Wie viel Augen hat ein Mann?
  4. Wie viele Finger haben wir?

Wie denkt ihr Wie heißt unser Thema? 

Ja, heute sprechen wir über das Thema „Körperteile“. Wir wiederholen Wörter, lernen neue Wörtern, machen viele interessante Übungen usw.

2. Повторення лексичного матеріалу, вивчення нових лексичних одиниць.

Jetzt werden wir Wörter lesen und übersetzen. (читання слів за ланцюжком, їх переклад, запис до словника).

ІІ. Основна частина уроку.

3. Виконання вправи з картками.

Unsere erste Übung. Ich diktiere euch die Wörte. Ihr müsst bestimmen, zu welchem Wort auf der Karte es passt und heben es auf. z.B. grün- die Augen.

Отже, тепер, кожен з вас отримав картки з частинами тіла. Я по черзі буду називати вам прикметники, який буде описувати одну частину тіла, картку якої вам потрібно підняти догори. Alles klar?

  • Lockig
  • Rund
  • Blau
  • Schlank
  • Schmal
  • Große
  • Kurz

Мета: вдосконалити навички вживання слів з теми, сприйняття їх на слух.

4. Робота в групах.

Мета: сприяти роботі в команді

Перед початком роботи, дітей потрібно поділити на дві групи в довільному порядку. Розказати правила та роздати матеріал.

Тепер у нас з вами закріплення вивченої лексики. Для цього я поділю вас на дві команди. Перша команда має на партах- картку з зображенням кола, а друга-квадрат. У кожної команди будуть малюнки с зовнішністю людини. Ви повинні подивитися на малюнок 3 секунди і запам’ятати зовнішність, для того, щоб потім по пам’яті зібрати цю людину (роздатковий матеріал отримує кожна команда). Після того, як завдання виконано, кожній  команді потрібно розказати, як виглядає людина, яку вони зібрали. Ви обираєте людину, яка презентує ваш варіант. Оцінюється зовнішність людини та її презентація разом.

III. Заключна частина уроку.

  • Запис домашнього завдання
  • Підведення підсумків
  • Оцінювання

 

 

docx
Додано
24 березня 2021
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку