Урок з німецької мови у 5 класі на тему: "Меine Familie und Berufe"

Про матеріал
Тип уроку: комбінований. Під час уроку прилучати учнів до культури мовлення, що вивчається, розширювати їх філологічний кругозір, а також розвивати пам'ять, увагу, мислення учнів та мовленнєві здібності, учити вживати дієслово haben і sein у необхідній формі.
Перегляд файлу

Урок у 5-му класi

Тема уроку: Меine Familie und Berufe

Тип уроку: комбінований.

Мета. Навчальна: прилучати учнів до культури мовлення, що вивчається,  

                                  розширювати їх філологічний кругозір.

           Розвиваюча: розвивати пам'ять, увагу, мислення учнів та мовленнєві  

                                   здібності, учити вживати дієслово haben і sein у               

                                    необхідній формі.

           Виховна: виховувати культуру спілкування , прищеплювати     

                            прагнення використовувати здобуті знання як засобу         

                            інтелектуального самоствердження.

   Обладнання: підручник, , комп’ютер, роздатковий матеріал для закріплення лексичного та граматичного матеріалу, текст для аудіювання, таблиці «haben, sein».

 

 

Хід уроку

   1.. Початок уроку

   1.Повідомлення теми та мети уроку.

  - Guten Tag, Kinder! Heute sprecht ihr über eure Verwandten und ihre Berufe.

  - Aus wie vielen Personen besteht deine Familie?

  - Wie heißt dein Vater? Und deine Mutter?

  - Hast du einen Bruder und eine Schwester?

  - Wie heißt sie?

  - Heißt du einen Opa und eine Oma?

  - Wie alt ist dein Vater? Und deine Mutter? Einen Bruder und eine Schwester?

   Einen Opa und eine Oma?

Робота в парах. Учні у пара розігрують міні-діалоги.

 

Повторення числівників.

Учні записують результат словами та читають вголос.

10 + 2 = …

17 - 3 = …

11 + 3 = …

9 + 8 = …

7 + 11 = …

3 + 13 = …

9 – 4 = …

 

 

2. Основна частина уроку.

  1. Контроль домашнього завдання. Übung 1, 3, Seite 36. Підручник

М. М.Сидоренко, О.А. Палій

 

3.Подання тексту для  аудіювання.

Meine Familie.

 

Meine Familie ist groß: meine Mutti, mein Bruder Thomas, Oma, Opa und ich. Mein Vater ist Arbeiter. Meine  Muter ist Lehrerin. Meine Großeltern arbeiten nicht. Sie sind Rentner. Sie leben auf dem Lande. Sie arbeiten gern im Garten und im Gemüsegarten. Mein Bruder Thomas is klein. Er geht in den Kindergarten.

Das sind meine Tante und mein Onkel. Die Tante heißt Christina. Der Onkel heißt Rudolf. Christina singt sehr gern. Rudolf treibt gern Sport. Ich liebe meine Tante und meinen Onkel. Sie haben zwei Kinder: eine Tochter und einen Sohn. Das Mädchen heißt Katrin. Der Junge heißt Martin. Beide gehen zur Schule.

 

Richtig (+) oder Falsch (-)

 

Meine Familie ist klein.

Mein Vater ist Lehrer.

Meine Mutter ist auch Lehrerin.

Meine Großeltern leben auf dem Lande.

Sie arbeiten im Garten und im Gemüsegarten.

Mein Bruder heißt Hans.

Er geht zur Schule.

Das sind meine Tante und mein Onkel.

Die Tante heißt Susanna.

Der Onkel heißt Friedrich.

Die Tante turnt schön.

12 Der Onkel tanzt gern.

13. Ich liebe meine Tante und meinen Onkel.

 

4.Читання тексту.

Leseverstehen

 

                                           MEINE FAMILIE

   Ich heiße Taras Kowalenko. Das ist meine Familie. Mein Vater heißt Oles Iwanowytsch. Er ist Ukrainer. Meine Mutter heißt Iryna Pawliwna. Meine Schwester heißt Olenka. Sie ist klein. Das ist mein Bruder. Er heißt Makar. Makar ist Schüler. Das sind meine Großeltern. Mein Opa heißt Iwan Petrowytsch. Meine Oma heißt Halyna Mykolajiwna. Oma und Opa sind alt. Sie arbeiten nicht. Meine Tante heißt Olha Iwaniwna. Ihr Mann heißt Fedir Antonowytsch.

 

   Findet die deutschen Äquivalente zu den ukrainischen Sätzen.

1. Мене звати Тарас Коваленко.

2. Це моя сім’я.

3. Вона маленька.

4. Макар – учень.

5. Вони старі.

5. Вони не працюють

   Richtig oder falsch?. (Правильно чи ні?)

 

1. Der Junge heißt Taras Kowalenko.

2. Mein Vater heißt Oles Iwanowytsch.

3. Oma und Opa sind jung.

4. Die Großeltern arbeiten.

5. Ich habe eine Tante.

 

5. Повторення лексичного матеріалу «Was sind sie von Beruf

Verbinde richtig die Wortteile. Ergänze die fehlenden Feminina oder Maskulina.

 З’єднай частини слів. Напиши відсутні форми жіночого чи чоловічого роду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Повторення граматики. Виконання граматичних вправ. Дієслова «haben»  i «sein».

   Setz das Verb haben in der richtigen Form ein. Встав дієслово  haben   у відповідній формі.

 

1). Wir haben Großeltern.

2). ------------  ihr einen Onkel?

3). Ich  -------------  eine Schwester.

4). Er  ----------------  Geschwister.

5). -----------  du einen Opa?

6). Petra  ------------  eine Tante.

7). Tante Elsa ------------  eine Tochter.

8). Onkel Karl ------------  einen Sohn.

9). Andy und Sabine ------------  einen Cousin.

10). --------- du eine Kusine?

 

   Ergänze die Sätze. Доповни речення поданими словами.

 

            Ist       bin     sind     ist     seid     bist     sind

 

 

1. Peter und Simone ---------------- da.

2. Ich  ---------------  im Garten.

3. Wie alt  ---------------------  du?

4. Petra  ------------------  14 Jahre alt.

5. Tanja und Katja, ------------- ihr hier?

6. Wir  --------------  zu Hause.

7. Wie alt  ---------------  Stiven?

 

    Trenne die Wortschlange und schreib die Sätze richtig auf. Розділи ланцюжок зі слів. Запиши речення.

 

1) Mein/vater/ist/lehrer.— Mein Vater ist Lehrer. 

2)Seinemutteristverkäuferin .-----------------

3)Ihreomaistrentnerin. --------------------

4)Deineschwesteristschülerin. ------------------

5)Unservateristingenieur.--------------------

6)Meinetanteistärztin . ------------------------

 

7. Заключна частина уроку.

  1. Пояснення домашнього завдання.

   Erzähle über die Familie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Підсумки уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Німецька мова (1-й рік навчання) 5 клас (Сидоренко М.М., Палій О.А.)
Додано
4 лютого
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку