Урок з основ здоров'я 5 клас "Безпека пішохода"

Про матеріал
Конспект уроку з основ здоров'я 5 клас "Безпека пішохода". Матеріал актуальний для вивчення розділу 1 "Здоров'я людини" з основ здоров'я 5 класу.
Перегляд файлу

Конспект уроку

 з основ здоров’я 5 кл.

Буглак Л.П.

Кищенецької загальноосвітньої

 школи І-ІІІ ступенів

Маньківського р-ну.

Черкаської обл.

 

Тема. Безпека пішохода. Практична робота. Відпрацювання навичок аналізу дорожньої ситуації, у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості;

Моделювання ситуації відмови від пропозицій перейти дорогу в небезпечному місці.

Мета: пояснити потребу додержуватись правил поведінки для пішоходів; виробити алгоритми дії під час виникнення дорожньої ситуації, у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості; змоделювати ситуацію відмови від пропозицій перейти дорогу в небезпечному місці. Виховувати дисциплінованість, уважність, спостережливість.

Тип уроку. Комбінований.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.

Бесіда за питаннями

  1. Яка різниця між термінами «безпека» та «небезпека»?
  2. Чому небезпечно порушувати загальноприйняті правила?
  3. Нзвіть відомі вам види небезпек… (природні, техногенні, соціальні)
  4. Наведіть приклади природних небезпек.
  5. Наведіть приклади техногенних небезпек.
  6. Наведіть приклади соціальних небезпек.
  7. На який номер телефону ви  будете телефонувати в разі виникненя пожежі?

 

Перевірка довідників важливих номерів телефону – заданих додому.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Знайомство – асоціації.

Вітаю усіх. Сьогодні ми починаємо вивчати розділ, присвячений безпеці дорожнього руху. Пропоную кожному назвати своє імя і продовжити фразу: «Я думаю, що дорога – це…»

(Вчитель записує асоціації на дошці)

  1. Нагадування правил групи: «Які з правил групи допоможуть на дорозі?  (бути доброзичливим, приходити вчасно…)

Слово вчителя

На нашому уроці ви дізнаєтесь про нові правила дорожнього руху, пригадаєте різні пішоходні переходи. Знання цих правил допоможе вам впевнено почуватися під час переходу через проїздну частину дороги.

ІV. Вивчення нового навчального матеріалу.

Робота з підручником

Розгляньте ілюстрації в підручнику, про пішоходні переходи с.19-20

Слово вчителя

План повідомлення

  1. Перехід одно смугової дороги.
  2. Перехід багато смугової дороги (острівці безпеки) мал. С.20
  3. Прочитайте правила « для переходу багато смугової дороги» - якщо дорога регулюється світлофором. С.21

 

Практична робота

  • Моделювання ситуації переходу вулиці з світлофором.
  • Моделювання ситуації переходу вулиці без світлофора.

(учні демонструють ситуацію з поясненням)

 

  • Моделювання ситуації відмови від пропозицій перейти дорогу в небезпечному місці.

… Ви з другом повертаєтесь зі школи додому, на вашому шляху велике перехрестя двох доріг. Щоб їх обійти, потрібно пройти лишніх 200 метрів. Друг пропонує: …давай швиденько перебіжимо дорогу тут, на перехресті…Ваші дії?

 

V. Повторення вивченого матеріалу.

1. Клас ділиться на дві групи:

Дошка поділена на дві половини, кожна група по черзі говорить словосполучення – інформацію , що дізнались на сьогоднішньому уроці. Ця інформація вноситься у колонку, яка відповідає даній групі.

 

Виграє та група, яка надасть більше інформації.

2.Прощання

Учасники стають в коло , беруть сусіда за руку і продовжують фразу: «Бажаю, щоб у твоїй життєвій подорожі ти… (наприклад, уникав дорожньо-транспортних пригод).

Потім усі хором прощаються: «Щасливої дороги!»

VІ. Підсумок уроку

Узагальнення та оцінювання діяльності учнів на уроці.

VІІ. Домашнє завдання

Прочитати параграф 3 с.19-26. В зошиті опрацювати с.5-7

 

 

 

 

doc
Додано
12 березня 2019
Переглядів
3429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку