Конспект уроку
з основ здоров’я 5 кл.
Буглак Л.П.
Кищенецької загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів
Маньківського р-ну.
Черкаської обл.
Тема. Безпека пішохода. Практична робота. Відпрацювання навичок аналізу дорожньої ситуації, у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості;
Моделювання ситуації відмови від пропозицій перейти дорогу в небезпечному місці.
Мета: пояснити потребу додержуватись правил поведінки для пішоходів; виробити алгоритми дії під час виникнення дорожньої ситуації, у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості; змоделювати ситуацію відмови від пропозицій перейти дорогу в небезпечному місці. Виховувати дисциплінованість, уважність, спостережливість.
Тип уроку. Комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
Бесіда за питаннями
Перевірка довідників важливих номерів телефону – заданих додому.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Вітаю усіх. Сьогодні ми починаємо вивчати розділ, присвячений безпеці дорожнього руху. Пропоную кожному назвати своє ім’я і продовжити фразу: «Я думаю, що дорога – це…»
(Вчитель записує асоціації на дошці)
Слово вчителя
На нашому уроці ви дізнаєтесь про нові правила дорожнього руху, пригадаєте різні пішоходні переходи. Знання цих правил допоможе вам впевнено почуватися під час переходу через проїздну частину дороги.
ІV. Вивчення нового навчального матеріалу.
Робота з підручником
Розгляньте ілюстрації в підручнику, про пішоходні переходи с.19-20
Слово вчителя
План повідомлення
Практична робота
(учні демонструють ситуацію з поясненням)
… Ви з другом повертаєтесь зі школи додому, на вашому шляху велике перехрестя двох доріг. Щоб їх обійти, потрібно пройти лишніх 200 метрів. Друг пропонує: …давай швиденько перебіжимо дорогу тут, на перехресті…Ваші дії?
V. Повторення вивченого матеріалу.
1. Клас ділиться на дві групи:
Дошка поділена на дві половини, кожна група по черзі говорить словосполучення – інформацію , що дізнались на сьогоднішньому уроці. Ця інформація вноситься у колонку, яка відповідає даній групі.
Виграє та група, яка надасть більше інформації.
2.Прощання
Учасники стають в коло , беруть сусіда за руку і продовжують фразу: «Бажаю, щоб у твоїй життєвій подорожі ти… (наприклад, уникав дорожньо-транспортних пригод).
Потім усі хором прощаються: «Щасливої дороги!»
VІ. Підсумок уроку
Узагальнення та оцінювання діяльності учнів на уроці.
VІІ. Домашнє завдання
Прочитати параграф 3 с.19-26. В зошиті опрацювати с.5-7