Програмування у середовищі Скретч. Мета: закріпити вміння працювати з програмою Scratch, навчитися створювати циклічні алгоритми в середовищі Scratch.
Тема І. Алгоритми і програми.
Практична робота №7.
Тема. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Scratch.
Мета. Закріпити вміння працювати з програмою Scratch, навчитися створювати циклічні алгоритми в середовищі Scratch.
Обладнання. ПК вчителя з встановленим програмним середовищем Scratch.
ПК учня з встановленим програмним середовищем Scratch.
Тип уроку. Закріплення знань
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. Необхідний теоретичний мінімум.
Для створення циклічних алгоритмів використовуємо команду
Розміщені в середині циклу команди руху виконавець виконує безперервно
Команда |
Результат |
|
|
ІІІ. Перевірка знань теоретичного матеріалу, необхідного для виконання даної практичної роботи.
IV. Фізкультхвилинка.
V. Виконання практичної роботи.
Створимо допоміжний скрипт, який при натисканні клавіші «пропуск» буде очищувати сцену.
Завдання.
Складіть у середовищі Scratch програму для виконавця, щоб він безперервно рухався по сцені, змінюючи свій колір.
Програма |
Результат |
|
|
Команда |
Результат |
|
|
|
|
Вправи для очей.
VІ. Запитання для захисту практичної роботи.
VII. Підведення підсумків.
VIIІ. Домашнє завдання.
Складіть у середовищі Scratch програму для виконавця, щоб він безперервно рухався по сцені на 100 кроків, змінюючи свій колір з меншою швидкістю.