18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок з теми "Хобі. Розваги у вільний час."

Про матеріал
Розвиток уваги, пам’яті, логічного мислення під час узагальнювання лексичного та граматичного матеріалу з теми "Хобі. Розваги у вільний час." Розширити кругозір з теми, що вивчається. Розвиток умінь говоріння, письма, діалогічного мовлення, використовуючи ігри, тести та групову роботу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

                  Розробка уроку 

      з англійської мови в 4 класі

        за підручником А. Несвіт

        Тема уроку: Free Time                   

 

 

 

    

 

 

                                                                              

                                                               

 

 

 

                              Lesson 1 Unit

                                 Free Time

Мета:

Навчальна:  Презентувати лексичний матеріал за темою Free Time; ознайомитися з мовними виразами та повторити вивчені фрази;

Розвиваюча:  Розвивати навички читання та вчити роботи невеличкі речення по темі.

Виховна: Викликати у дітей бажання вчитися.

Оснащення: - мультимедійний апарат;

 - слайдопрезентація

 - роздатковий матеріал

 - дошка – смайликів.


-Hello, hello, how are you?

I’m fine, thank you! And how are you?

-Im fine, thank you.

(А може хтось сьогодні встав не з тієї ноги і настрій не дуже гарний?) І ряд- у нас має гарний настрій – Smile, please.

     -How are you?

 -I’m fine, thank you.

А ІІ ряд має не дуже гарний настрій – so-so

 -How are you?

 -So-so, thank you.

-Ok! Guess the theme of our lesson.

You have a rebus. Every number corresponds to the letter of the English alphabet I think you can guess what we will speak about today.

Слайд     A     B     C     D     E     F     G     H     I     J     K     L   M    N   O    P

      1     2       3     4      5     6      7      8     9   10    11   12  13   14  15  16   

      R    S    T    U    V    W    X    Y    Z

18  19   20   21   22   23   24  25   26

        6 – 18 – 5 – 5       20 – 9 – 13 – 5

Cлайд                                Free Time

                            Результати смайликів на дошку

-Stand up and do with me!


Слайд

 

 

 

 

 

 

And what do you like to do in your free time?

(учні дають відповіді)

Слайд        

         BoxingswimmingwatchingTVdancingdancingsinging

            HOBBY

                      Відпрацювання  матеріалу  по  підручнику

- Who knows books Ex 1(b), p. 41

    Listen and read the text

And now answer my questions

                                             Ex 2, p 41

  1. What is a hobby?
  2. What do people collect?
  3. What do girls usually like doing?
  4. What do boys like doing?

-Результати смайликів на дошку

- Let’s play a little, The game is “Matching”

(До дошки виходять 10 учнів) Всі отримують роздатковий матеріал. Учні утворюють пари, вільно рухаючись по класу, складаючи словосполучення по темі).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ok! All words mixed Match the picture and the name of the hobby.

Слайд(малюнок – учень читає книжки)

Слайд (малюнок – дівчинка слухає музику)

Слайд (малюнок – колекція марок)

Слайд (малюнок – хлопчик грає на компютері)

 And again all words mixed. Be attentive and match the question and the answer.

Слайд – Do you like listening to music?

               (малюнок дівчина грає на піаніно).

(Діти утворюють речення – I like listening to music).

Слайд( Do you like reading books?)

(малюнок – дитина читає книжку)

(учні утворюють речення – I like reading books).

СлайдDo you like collecting stamps?

 (малюнок – марки)

(Учні утворюють речення – I like collecting stamps.

Слайд – Do you like playing computer games?

 Малюнок – комп’ютера.

(Учні утворюють речення – I like playing computer games)

- Now, again open your books.

Ex 4, p 42.

Look and say what you like doing.

- I like singing and dancing.

- Now, it’s time to have a rest.

(Фізкульт-хвилинка)

Hands up! Hands down!

Hands on hips.

Sit down.

Stand up! Stand still!

1,2,3 – hop!

1,2,3 – stop!

Stand still.

Результати смайликів на дошку.

- Tastes differ. Different people spend their free time differently. Lets see and guess.

Слайд – I like to be at home and play on  my…

 (малюнок компютера)

Слайд – My favorite hobby is riding… (малюнок коня)

Слайд – I like to play with Paul and with my big, nice

                   (Малюнок мяча)

- Результати смайликів на дошку.

And now try to talk about your hobby.

Слайд – My name is…

 I’m is…

 I have a hobby…

 I like…(+ ing)

At home you have to write about your hobby. So, you are very good children! Now it’s time to sum up.

I propose to do it with help of these letters and numbers.

(Кожен учень отримує картку – з одного боку написана літера, а з іншого цифра. Діти складають речення на дошці.

-   Our   best   fri end   is   our   hobby

1 2        3/4 5 6 7/8

Did you like our lesson?

If yes, sing a song.

СлайдIf you are happy and you know

 Clap your hands,

 If you are happy and you know

 And you really want to show

 Clap your hands.

( stamp your feet,

  Stamp your knees

  Click your fingers,

           Do all four)

Підвести підсумки смайликів.

Thank you for being industrious at the lesson.

Good bye!

  See you!

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
18 липня 2020
Переглядів
576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку