30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Урок з теми "Іграшки"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови розроблений за новими стандартами, ви можете побачити у розробці уроку дії учителя,дії учнів, а також ціль кожної стадії уроку. Я вважаю дуже важливим,ставити собі питання : "Чого я хочу навчити дитину на кожному етапі уроку?З якою метою ми виконуємо ту чи і ншу вправу? " При плануванні уроку враховувались різні канали сприйняття: завдання були для аудіалів,візуалів,кінестетиків.
Перегляд файлу

Конспект уроку: англійська мова   Клас: 1-А   Дата: 29.01

Тема: Мої іграшки (Підсумковий урок)

Мета: - активізувати в усному  мовленні вивчені лексичні одиниці (назви іграшок);

  • закріпити вживання звуків, правильну вимову звуків [  e ], [  b], [ k  ] ;
  • навчити писати букву Cc;
  • навчити вживати граматичну структуру  I have got  a…” в реченнях;
  • вдосконалити навички діалогічного мовлення “How are you feeling today?”,  «What is this? – It is a….
  • повторити назви кольорів,цифри;
    розвивати креативність;
  • стимулювати активну пізнавальну діяльність;
  • створити емоційний настрій і збудити інтерес до засвоєння нових знань;
  • виховувати свідому дисципліну;

Обладнання: коробка з іграшками, мультимедійний проектор, флеш-картки, мухобійки, картки з літерами Aa, Bb, Cc, прописи, MP-3 плеєр, мікрофон.

Планування уроку

Time

Teacher’s actions

Children’s actions

The aim of the stage

 

 

9.25-9.32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.32-
9.40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


9.40-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 


10.00-10.10

1. Greeting, warming-up activity
(привітання, введення в іншомовну атмосферу, стимулювання позитивних емоцій)
a) greeting

T: Hello, children! I’m glad to see you. I’ve got my friend today with me (It’s a teddy bear). Tell me and Teddy please one word on topic “Toys”or ”Colours”, “Animals”

b) circle game
( ранкове коло)
T: Now let’s make a circle and answer the question “How are you feeling today?”

 

 

2. Lead-in.
а) повідомлення теми і мети уроку (Surprise box, microphone)
b) актуалізація опорних знань
( flashcards, multimedia, cards with letters)

 

a)T: Dear boys and girls today my Teddy bear has got a surprise box. Can you guess what is in the box?  - Yeees! Teddy has got many toys!
Our task for today to revise all the toys which you know, to answer questions, to write letter Cc and to play games!

 

b) T: What other toys do you

know?

 


с)T: Now tell me please what letters are these (учитель показує флеш-картки з вивченими буквами)

 

3.Logical sequences of activities
a) ознайомлення з буквою  Сс (відео—пісня  на проекторі),
тренування звука [      ]

b) читання слів з буквою Сс
(на дошці cat, cap, camel, crocodile, car)

 

с) гра з мухобійками
Fly Swatters

 


d) прописування літери Cc  в прописах ( декілька рядків)


e) crafts



4. Assessment

5. Feedback
Teacher: What did you like at the lesson?
What did you like most of all?
 

 


Children greet the teacher, the teddy bear, and they name one word on topic “Toys”.( a ball, a doll, a car, a scooter, a bike, a kite, a bell, a teddy bear, a cat, a dog, a plane, a train, a beyblade etc.

 

 

 

 

 


Children make a circle and say “I’m good, I’m great, I’m wonderful, I’m not so good, I’m hungry, I’m sleepy” I’m tired.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти здогадуються,що у коробці,беруть по одній іграшці і відповідають  у мікрофон на питання
What  have you got?- I have got a….”

 

 

 

Учні дивляться на малюнки на мультимедійному проекторі і відповідають на питання What is this?- It is a….

Діти називають букви.

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти тренуються  читати нові слова, виокремлюють нову букву

 

Діти з допомогою мухобойок розпізнають нові слова

 

 




Діти вирізають картинку і підкреслюють в назві букву Cc



Зворотній зв'язок (діти  говорять,що сподобалося на уроці і що не сподобалося)

 

- налаштувати
на іншомовне мовлення, активізувати вживання вивчених лексичних одиниць

 

 

 

 


-тренувати діалогічне мовлення, налагодження емоційного стану

 

 

 

 

 

 

 



-активізувати в мовленні фразу I have got…,
підтримувати

спілкування,
стимулювати увагу аудіалів

 

 

-зацікавити
візуалів

 

 

 

 

_актуалізація
опорних знань

 

 




-закріплення на практиці нового матеріалу

 

-стимулювати
кінестетиків,
розвивати активність, енергію на уроці

 



-розвивати креативність


 

 

docx
Додав(-ла)
Гирич Анна
Додано
6 травня
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку