Урок з теми "Механічний рух"

Про матеріал

У ігровій формі учні повторюють навчальний матеріал з теми "Механічний рух". Діти виконують цікаві завдання, розвязують задачі. Враховується робота учнів у групах, у парах та самостійна . Кожен учасник уроку отримав оцінку за урок.

Перегляд файлу

 

 

 

Тема: Розрахунок шляху та часу руху.

Мета: Навчити формулювати чіткі відповіді на якісні завдання, вчити умінню користуватися формулами. Сприяти вихованню взаємодопомои у групі, терпінню по відношенню до свого товариша. Розвивати логічне мислення. Виховувати охайність та самостійність. Розвивати та виховувати зацікавленність до вивчення фізики.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку:

  1.               Актуалізація опорних знань;

Робота з перфокартами;

  1.               Бліц-турнір “Ромашка”;

1 -е завдання:

  1.                У поїзді, що рухається, на столі лежить книга. У спокої буде книга, чи рухатиметься відносно:

а) рельс;

б) столу?

  1.                Авомобіль та комбайн рухають так, що деякий час відстань між ними не змінюється. Вказати, відносно яких тіл вони знаходяться у спокої, а відносно яких рухаються?
  2.                Чи однакові шляхи проходять локомотив і останній вагон від зупинки до зупинки?
  3.                Розгляньте рух кінців хвилинної та годинникової стрілок. Що буде спільним? Чим вони відрізняються один від одного?
  4.                Людина , що стоїть на “чортовому колесі”, бачить, що колесо відносно нього нерухоме, а дерево - рухається. З яким тілом повьязують рух?
  1.                е завдання:
  1.            За який час пліт, що пливе за течією річки, пройде 15 км, якщо швидкість течії 0,5 м/с?
  2.            На протязі 30с потяг рухався зі швидкістю 72 км/год. Який шлях він пройшов за цей час?
  3.              За який час “Жигулі” подолають шлях у 2 км?
  4.            Муха пролетіла 40 м. Скільки часу тривав її політ?
  5.         Страус рухався 1 хв. Який шлях він подолав за цей час?
  1.                є завдання:

Фронтальна л/р. Визначити V руху зернини у трубці.

  1.                е завдання:

За графіком V визначиш S, пройдений тілом за 4с.

 

  1.             е завдання:
  1.              V зайця 15м/с, а V дельфіна 18 км/год. Хто рухається швидше?
  2.              V автомобіля 36км/год, а поїзда - 28м/с. Хто рухається швидше?
  3.              V ведмедя 9 км/год, а лосеняти - 5 м/с. Хто рухається швидше?
  4.              V птаха 72 км/год, а V велосипедиста 25 м/с. Хто рухається швидше?
  5.          Миша біжить зі V 18 км/год, за Сашею, V якого 12 м/с. Чи дожене він Сашу?

е завдання:

За графіком І і II визначити V якого тіла більше. Пояснити.

S=V*T

  1.              S=9*3-27m
  2.              S=12*4=48м
  3.              S=15*5=75m
  4.              S=4*12=48m
  5.              S=20*4=80m
  1.    Д/з: параграф 16; Впр: 9

ІУ.Підсумки уроку. Оцінки.

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
§ 11. Рівномірний прямолінійний рух
Додано
24 липня 2018
Переглядів
747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку