Тема. Контрольна робота № 4 з розділу «Взаємодія тіл. Сила»
Мета: перевірити знання учнів з теми «Взаємодія тіл. Сила», рівень сформованості навичок розв'язування задач на застосування формул шляху, періоду і частоти при коливальному чи обертальному русі; розвивати вміння письмово висловлювати думки, виховувати самостійність.
Тип уроку: урок контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів.
Обладнання: картки для контрольної роботи.
План-схема уроку
№ з/п | Етап уроку | Час, хв | Форми і методи діяльності вчителя | Результат діяльності |
1 | Організаційний | 1 | Організація класу для проведення контрольної роботи | Організація класу |
2 | Повідомлення теми та мети уроку | 1 | Оголошення теми та мети уроку | Психологічна підготовка до виконання завдань |
3 | Проведення контрольної роботи | 40 | Робота за картками | Виконання різнорівневих завдань. Виявлення власного рівня знань |
4 | Підсумок уроку | 2 | Підсумок уроку | Підведення підсумків |
8 | Домашнє завдання | 1 | Завдання репродуктивного характеру. | Засвоєння матеріалу |
Урок
Тема. Контрольна робота № 4 з розділу «Взаємодія тіл. Сила»
Мета: перевірити знання учнів з теми «Взаємодія тіл. Сила», рівень сформованості навичок розв’язування задач на застосування формул шляху, періоду і частоти при коливальному чи обертальному русі; розвивати вміння письмово висловлювати думки, виховувати самостійність.
Тип уроку: урок контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів.
Обладнання: картки для контрольної роботи.
План-схема уроку
№ з/п |
Етап уроку |
Час, хв |
Форми і методи діяльності вчителя |
Результат діяльності |
1 |
Організаційний |
1 |
Організація класу для проведення контрольної роботи |
Організація класу |
2 |
Повідомлення теми та мети уроку |
1 |
Оголошення теми та мети уроку |
Психологічна підготовка до виконання завдань |
3 |
Проведення контрольної роботи |
40 |
Робота за картками |
Виконання різнорівневих завдань. Виявлення власного рівня знань |
4 |
Підсумок уроку |
2 |
Підсумок уроку |
Підведення підсумків |
8 |
Домашнє завдання |
1 |
Завдання репродуктивного характеру. |
Засвоєння матеріалу |
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку
ІІІ. Проведення контрольної роботи
Виконання учнями різнорівневих завдань контрольної роботи.
Варіант 1
1 (1б) Записати формулу сили Архімеда.
2 (1б) Навіщо заточують леза ножів?
3(2б) Визначте масу тіла, що створює на підлогу тиск 1000 па. Площа опори тіла дорівнює 250 см2.
4 (3б) Менший поршень гідравлічної машини опустився під дією сили 320 Н на 5 см, а більший ─ піднявся на 2 см. Яка сила діяла на більший поршень?
5 (4б) Яка виштовхувальна сила діє на мідну деталь масою 1780 г, що повністю занурена у воду? Густина води 1000 кг/м3, густина міді 8900 кг/м3.
Варіант 2
1 (1,5б) Записати формулу гідравлічного тиску.
2 (1,5б) Чому камінь у воді піднімати легше, ніж над водою?
3 (2б) Якою має бути максимальна маса лижника, щоб він не провалювався в сніг? Сніговий покрив витримує тиск 2 кПа. Ширина лижі дорівнює 10 см, довжина ─ 1,6 м.
4 (3б) В одній із сполучених посудин міститься вода, а в іншій – гас. Висота стовпа води 20 см. Яка висота стовпа гасу? Густина води 1000 кг/м3, густина гасу – 800 кг/м3.
5 (4б) Динамометр, до якого підвішено суцільний вантаж, показує 14 Н. Якщо вантаж опустити у воду, динамометр показуватиме 12 Н. Яка густина вантажу? Густина води 1000 кг/м3.
ІV. Підсумок уроку
V. Домашнє завдання
Виконати завдання протилежного варіанта.