7 клас. Урок "Контрольна робота з розділу "Взаємодія тіл. Сила".

Про матеріал

Тема. Контрольна робота № 4 з розділу «Взаємодія тіл. Сила»

Мета: перевірити знання учнів з теми «Взаємодія тіл. Сила», рівень сформованості навичок розв'язування задач на застосування формул шляху, періоду і частоти при коливальному чи обертальному русі; розвивати вміння письмово висловлювати думки, виховувати самостійність.

Тип уроку: урок контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів.

Обладнання: картки для контрольної роботи.

План-схема уроку

№ з/п

Етап уроку

Час,

хв

Форми і методи діяльності вчителя

Результат діяльності

1

Організаційний

1

Організація класу для проведення контрольної роботи

Організація класу

2

Повідомлення теми та мети уроку

1

Оголошення теми та мети уроку

Психологічна підготовка до виконання завдань

3

Проведення контрольної роботи

40

Робота за картками

Виконання різнорівневих завдань. Виявлення власного рівня знань

4

Підсумок уроку

2

Підсумок уроку

Підведення підсумків

8

Домашнє завдання

1

Завдання репродуктивного характеру.

Засвоєння матеріалу

Перегляд файлу

Урок

Тема. Контрольна робота № 4 з розділу «Взаємодія тіл. Сила»

Мета: перевірити знання учнів з теми «Взаємодія тіл. Сила», рівень сформованості навичок розв’язування задач на застосування формул шляху, періоду і частоти при коливальному чи обертальному русі;  розвивати вміння письмово висловлювати думки, виховувати самостійність.

 

Тип уроку:  урок контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів.

 

Обладнання:  картки для контрольної роботи.

 

План-схема уроку

 

№ з/п

Етап уроку

Час,

хв

Форми і методи діяльності вчителя

Результат діяльності

1

Організаційний

1

Організація класу для проведення контрольної роботи

Організація класу

2

Повідомлення теми та мети уроку

1

Оголошення теми та мети уроку

Психологічна підготовка до виконання завдань

3

Проведення контрольної роботи

40

Робота за картками

Виконання різнорівневих завдань. Виявлення власного рівня знань

4

Підсумок уроку

2

Підсумок уроку

Підведення підсумків

8

Домашнє завдання

1

Завдання репродуктивного характеру.

Засвоєння матеріалу

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

ІІІ. Проведення контрольної роботи

Виконання учнями різнорівневих завдань контрольної роботи.

 

Варіант 1

1 (1б) Записати формулу сили Архімеда.

2 (1б) Навіщо заточують леза ножів?

3(2б) Визначте масу тіла, що створює на підлогу тиск 1000 па. Площа опори тіла дорівнює 250 см2.

4 (3б) Менший поршень гідравлічної машини опустився під дією сили 320 Н на 5 см, а більший ─ піднявся на 2 см. Яка сила діяла на більший поршень?

5 (4б)  Яка виштовхувальна сила  діє на мідну деталь масою 1780 г, що повністю занурена у воду? Густина води 1000 кг/м3, густина міді             8900 кг/м3.

 

Варіант 2

1 (1,5б) Записати формулу гідравлічного тиску.

2 (1,5б) Чому камінь у воді піднімати легше, ніж над водою?

3 (2б) Якою має бути максимальна маса лижника, щоб він не провалювався в сніг? Сніговий покрив витримує тиск 2 кПа. Ширина лижі дорівнює     10 см, довжина ─ 1,6 м.

4 (3б) В одній із сполучених посудин міститься вода, а в іншій – гас. Висота стовпа води 20 см. Яка висота стовпа гасу? Густина води 1000 кг/м3, густина гасу – 800 кг/м3.

5 (4б) Динамометр, до якого підвішено суцільний вантаж, показує 14 Н. Якщо вантаж опустити у воду, динамометр показуватиме 12 Н. Яка густина вантажу? Густина води 1000 кг/м3.

 

ІV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

Виконати завдання протилежного варіанта.

 

docx
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
Розділ 3. Взаємодія сил. Сила
Додано
24 липня 2018
Переглядів
11519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку