Урок з теми "Повторення. Повторення математичних виразів"

Про матеріал
Формування вміння розв’язувати задачі на прикладі задач на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульованих у непрямій формі.
Перегляд файлу

Мелітопольська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №4

Мелітопольської міської ради Запорізької області

 

 

 

 

Відкритий урок

з математики

у 2 класі

 

 

«Повторення.

Повторення математичних виразів »

Похожее изображение 

 

Виконавець:

учитель загальноосвітнього

 навчального закладу

початкових класів,

учитель вищої категорії

БОЛЬШАК Надія Едуардівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мелітополь, 2019

 


Примітка

Зміст роботи

Коментарі та пропозиції

 

ХІД УРОКУ

 

  1. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Сьогодні ми вирушаємо в подорож до планети Математика. Тому кожний із вас має бути дуже уважним і спостережливим, щоб вчасно з’ясувати ті проблеми, які поки що можуть бути.  Для чого це потрібно? Щоб спрямувати зусилля на їх подолання!

 

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЇ
  1. Планета геометрія.

Розгляньте геометричні фігури на екрані монітору. Назвіть кожну фігуру. Із цих фігур комбінували пари. Яку ще пару можна скласти, якщо не має значення місце розташування певного трикутника у парі (пари червоний і жовтий та жовтий і червоний вважаються як одна)? Можна скласти ще пару із зеленого та червоного трикутників. А якщо має значення, на якому місці стоїть певний трикутник (червоний і жовтий та жовтий і червоний вважаються як різні), то які ще пари можна скласти? Скільки всього таких пар?

  1.     Планета виразів.

 

  1. C:\Users\08\Downloads\20190314_101727.jpgЗнайдіть число, яке на 7 менше 15.
  2. Перше число 6 – це на 5 менше за друге число. Знайдіть друге число.
  3.  Перше число 16 – це на 8 більше, ніж друге число. Знайдіть друге число.
  4. У білочки 8 горішків, це на 7 менше, ніж грибочків. Скільки грибочків у білочки?
  5. У білочки 12 жолудів, це на 4 більше, ніж лісових горішків. Скільки лісових горішків у білочки?

 

  1. ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЇ

 

Формування вміння розв’язувати задачі на прикладі задач на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць,  сформульованих у непрямій формі.

 

  1. Планета задач

Завдання № 1.

Оленка переформулювала задачу – перетворила непряме формулювання різницевого відношення й прямо вказала, на скільки років раніше від Гайдна Моцарт написав першу оперу. (Учні пояснюють числа задачі за коротким записом, шукають розв’язання задачі від запитання до числових даних і, навпаки, від числових даних до запитання, розбивають задачу на прості, складають план її розв’язування й обирають відповідний вираз.)

 

Завдання № 2.

C:\Users\08\Downloads\20190314_102616.jpgПерша задача проста. Друга задача є її продовженням, оскільки в ній йдеться про кількість задач, які розв’язала Інна, та вона має інше запитання. Отже, перша задача є лише першою простою задачею у складі другої задачі. Друга задача не буде розв’язуватися однією арифметичною дією. Але перша дія буде така сама, як у розв’язанні першої задачі.

Третя задача порівняно з другою складніша, оскільки в ній вже не відомо, скільки задач розв’язала Інна, про це треба буде дізнаватися додатково, тобто додасться ще одна арифметична дія.

 

  1. Пролітаємо Сонце.

Фізкультхвилинка з використанням Медико-педагогічної технології «ПіснеЗнайка» 

 

C:\Users\08\Downloads\Screenshot_20190320-123659_Video Player.jpg

 

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК

1.Планета логіка.

 Уважно розгляньте фігуру. Складіть із паличок ту саму фігуру. Яку фігуру отримали? Скільки в неї вершин? Кутів? Сторін?

З яких фігур вона складається? Скільки трикутників містить ця фігура?

Приберіть дві палички так, щоб залишилося 3 трикутники.

Яку фігуру ви отримали? Скільки в неї сторін? Кутів ? Вершин?

Що потрібно зробити, щоб з неї отримати трикутник? Перекладіть 2 палички так, щоб отримати великий трикутник.

Скільки усього трикутників отримали?

 

 

 

 

 

 

  1. РЕФЛЕКСІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

C:\Users\08\Downloads\20190314_095847.jpgУчні розповідають про результати власних навчальних досягнень та про свої очікування й прагнення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Большак Надія
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку