Мелітопольська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №4
Мелітопольської міської ради Запорізької області
Відкритий урок
з математики
у 2 класі
«Повторення.
Повторення математичних виразів »
Виконавець:
учитель загальноосвітнього
навчального закладу
початкових класів,
учитель вищої категорії
БОЛЬШАК Надія Едуардівна
Мелітополь, 2019
Примітка |
Зміст роботи |
Коментарі та пропозиції |
|
ХІД УРОКУ
Сьогодні ми вирушаємо в подорож до планети Математика. Тому кожний із вас має бути дуже уважним і спостережливим, щоб вчасно з’ясувати ті проблеми, які поки що можуть бути. Для чого це потрібно? Щоб спрямувати зусилля на їх подолання!
Розгляньте геометричні фігури на екрані монітору. Назвіть кожну фігуру. Із цих фігур комбінували пари. Яку ще пару можна скласти, якщо не має значення місце розташування певного трикутника у парі (пари червоний і жовтий та жовтий і червоний вважаються як одна)? Можна скласти ще пару із зеленого та червоного трикутників. А якщо має значення, на якому місці стоїть певний трикутник (червоний і жовтий та жовтий і червоний вважаються як різні), то які ще пари можна скласти? Скільки всього таких пар?
Формування вміння розв’язувати задачі на прикладі задач на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульованих у непрямій формі.
Завдання № 1. Оленка переформулювала задачу – перетворила непряме формулювання різницевого відношення й прямо вказала, на скільки років раніше від Гайдна Моцарт написав першу оперу. (Учні пояснюють числа задачі за коротким записом, шукають розв’язання задачі від запитання до числових даних і, навпаки, від числових даних до запитання, розбивають задачу на прості, складають план її розв’язування й обирають відповідний вираз.)
Завдання № 2. Перша задача проста. Друга задача є її продовженням, оскільки в ній йдеться про кількість задач, які розв’язала Інна, та вона має інше запитання. Отже, перша задача є лише першою простою задачею у складі другої задачі. Друга задача не буде розв’язуватися однією арифметичною дією. Але перша дія буде така сама, як у розв’язанні першої задачі. Третя задача порівняно з другою складніша, оскільки в ній вже не відомо, скільки задач розв’язала Інна, про це треба буде дізнаватися додатково, тобто додасться ще одна арифметична дія.
Фізкультхвилинка з використанням Медико-педагогічної технології «ПіснеЗнайка»
ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК 1.Планета логіка. Уважно розгляньте фігуру. Складіть із паличок ту саму фігуру. Яку фігуру отримали? Скільки в неї вершин? Кутів? Сторін? З яких фігур вона складається? Скільки трикутників містить ця фігура? Приберіть дві палички так, щоб залишилося 3 трикутники. Яку фігуру ви отримали? Скільки в неї сторін? Кутів ? Вершин? Що потрібно зробити, щоб з неї отримати трикутник? Перекладіть 2 палички так, щоб отримати великий трикутник. Скільки усього трикутників отримали?
Учні розповідають про результати власних навчальних досягнень та про свої очікування й прагнення.
|
|
|
|
|