Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок з теми «Текстовий процесор Microsoft Word»

Про матеріал
Розроблений з метою перевірити знання учнів з теми «Текстовий редактор» (визначити рівень засвоєння та комплексне застосування набутих знань).
Перегляд файлу

Підсумковий урок з теми «Текстовий процесор Microsoft  Word»   10  клас

 

КОНСПЕКТ  УРОКУ

Дата проведення уроку: ___________________

Тема уроку: Підсумковий урок з теми «Текстовий процесор Microsoft Word»

Мета уроку:  Перевірити знання учнів з теми «Текстовий редактор» (визначити рівень засвоєння та комплексне застосування набутих знань).

Задачі уроку:

навчальні:

  • забезпечити застосування отриманих знань на практиці у творчій ситуації;
  • актуалізувати необхідність вивчення даної теми в шкільному курсі;
  • прищепити навички самостійної роботи при вивченні можливостей програмного засобу.

виховні:

  • створити  ситуацію успіху на уроці;
  • формування в учнів навичок, наближених до реальної практичної діяльності;
  • сприяти виявленню здібностей учнів при роботі з текстовим процесором;

розвиваючі:

  • розвивати вміння працювати в групі;
  • розвивати вміння здійснювати самооцінку своєї роботи на уроці;
  • розвивати вміння оцінювати роботу товаришів;
  • розвивати творчі здібності учнів, пропонуючи їм ролі у діловій грі;
  • розвивати інформаційну компетентність.

 

Обладнання: Персональні комп’ютери, програмне забезпечення MS WORD, комп'ютерна презентація,  приладдя для аукціону, мультимедійний проектор, екран;

Роздатковий матеріал: картки Успіху, тестові завдання, публікації з рекламою, картки для журі (№), «гроші-бали», картки з етапами уроку, завдання для практичної роботи

 

 

План уроку та дозування часу: 

І. Організаційний момент (1 хв.)

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку (1 хв.)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів( 2 хв.)

ІV. Перевірка домашнього завдання (резюме) (1 хв.)

V. Тестування (7 хв.)

VІ. Творча частина

  1.          Захист творчих робіт (15 хв.)
  2.          Аукціон (5 хв.)

VІІ. Практична частина. Завдання «Диплом»(10 хв.)

VІІ. Підведення підсумків уроку (3 хв.)

 

Методика та прийоми проведення уроку: Узагальнюючий урок – ділова гра

Використана методична література: Інформатика: підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту/ Й.Я. Ривкінд, Г.І. Лисенко; Інтернет-ресурси

 

Хід уроку

 

Ділова гра «Ярмарок вакансій»

 

І. Організаційний момент.

 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки та санітарно гігієнічних норм!

 

 

 

 

 

 

ІІ.  Постановка мети та оголошення задач уроку

     Мета сьогоднішнього уроку узагальнити одержані знання за текстовим процесором MS WORD. Протягом ряду уроків створюючи різні текстові документи, ви переконалися, що текстовий процесор має широкі можливості для введення, форматування і редагування тексту. Сьогодні на уроці ми  перевіримо,  чи зможете ви на практиці застосувати можливості цієї програми.

 

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Пройде небагато часу, і ви обов'язково опинитеся в такій ситуації, коли вам доведеться влаштовуватися на роботу. Тому сьогодні  я пропоную вам опинитись в атмосфері  «Ярмарки  вакансій», ви повинні відчути, що випробовує людина, коли влаштовується на престижну роботу, на яку дуже великий конкурс, наш урок  пройде у формі ділової гри

 

 

 

 

 

 

На нашому ярмаркові вакансій представники видавничих груп:

  • «Народна трибуна»,
  • «Нове покоління»,
  • «Методичний вісник»,
  • «Вчителі Котелевщини»

Підготовка друкарського видання – комплексний процес, який включає наступні етапи: набір, редагування і коректування тексту, підготовка ілюстрацій, розробка дизайну всього видання та багато іншого.

ІV. Перевірка домашнього завдання.

Ви ознайомились з фаховими вимогами та пропозиціями наших роботодавців, тому перший крок – подача вашого резюме, створеного на  основі стандартних шаблонів Word (в резюме учні крім особистих даних вносять перелік усіх умінь і навичок роботи з текстовим процесором Word)

Учні здають резюме вчителеві (резюме перевіряється вчителем під час тестування)

V. Основна частина

1. Тестування

У всіх фірмах та рекламних агентствах майбутні співробітники проходять тестування з тих питань, з якими їм доводиться стикатися в роботі. Оскільки ми працюємо з текстовим процесором та комп'ютерною графікою, тож необхідно з'ясувати, а що ж ви про це знаєте. У цьому нам допоможе комп'ютер. Зараз кожен індивідуально пройде тестування.

Як ви вже помітили, на ваших робочих місцях лежать «Картки Успіху»,  ви заносите результати відповідно до етапу роботи. Працює система СА – середнє арифметичне.

  • Результати занести у «Картку Успіху»

 

 

2. Захист творчих робіт

Вчитель

Скажіть, чи часто вам доводиться набирати текстову інформацію, оформляти реферати? Дійсно, не тільки ви, але й безліч людей самих різних професій практично щодня стикаються з необхідністю публікації своїх матеріалів. Це письменники, поети, журналісти, дизайнери, учителі.

Отже, наступний крок – представлення власних творчих робіт. Дома ви повинні були створити  шаблон  для конкретного документа, оформити його в оригінальному стилі, назвати і вказати параметри.

Згадаємо, що таке корпоративний  (або фірмовий стиль) – це набір графічних зображень і шрифтів, виконаних в одному або більш кольорах, об’єднаних загальною ідеєю. Основне завдання розробленого стилю – виділити компанію серед інших і створити впізнаваний образ

До захисту запрошуються _____________( учень-автор і опоненти)

(захист проходить командами: автор – опоненти «чорний» і «білий»)

Представникам фірм представлені зразки корпоративних документів із застосування власних стилів  учнів. Шаблони повинні відповідати єдиному стилеві й темі, обраній учнем (брошура  для «Літературної вітальні» тощо,  реферат природничого  циклу, фірмовий бланк гімназії та ін.)

 

Документ повинен містити:

Титульну сторінку

Робочі аркуші:

  • Шрифт
  • Заголовки
  • Графічне зображення
  • Кольорова гамма
  • Абзаци
  • Параметри сторінки
  • Колонтитули


Опоненти,  «білий» і «чорний», задають запитання, коментують роботу.

Гроші-бали 12б..jpg2. «Аукціон»

По закінченню захисту проходить аукціон Творчих робіт.

Представники фірм «купують» роботи учнів за  «гроші-бали»

 

Гроші-бали 8б..jpg 

 

 

Гроші-бали 1б..jpg 

 

 

 

  • Результати занести у «Картку Успіху»

VІ.  Практична частина. Робота з комп’ютером.

 

Учні демонструють «роботодавцям» свої практичні навички роботи з текстовим процесором.

 

Завдання учні отримують у вигляді ВЕБІНАРУ, який проводить для них проект-менеджер поліграфічної фірми (відеозапис – Додаток 2)

 

Завдання «Диплом»

1. Створити в Word ДИПЛОМ, максимально застосувавши всі вивчені функції і можливості текстового процесора. ДИПЛОМ повинен бути адресований  «співробітнику по команді» 

(зміст Диплому додається)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Роздрукувати документ.

  • Результати занести у «Картку Успіху»

VІІ.  Підсумок уроку.

Вручення Дипломів.

Підведення підсумків – оцінювання.

  1. Представники видавництв нагороджують учнів дипломами і бажають їм успіхів у навчанні та пошукові роботи.
  2. Учні здають  «Картки  успіху» (всі результати  заносяться протягом уроку у відповідні розділи), вчитель виставляє оцінки.

Вчитель

Сьогодні на уроці ви відчули себе випускниками вузів, які шукають роботу. На сьогоднішній день працевлаштування – це одне із актуальних питань у нашій країні. Ви відчули дану атмосферу, пройшли цей шлях і нічого, що він був у вигляді ділової гри, адже навички, які ви здобуваєте, знадобляться вам у подальшому житті. І саме тому девізом нашого уроку  була теза  «Хто шукає роботу, той її знайде». А  слова Альберта Швейцера «Успіх не є ключем до щастя. Щастя – ось ключ до успіху.  Якщо ви любите те, що робите, ви будете успішним» допоможуть вам зрозуміти формулу успіху.

 

 

____________І. М. Єремічук

 

____________ __________ Г.Ф. Николайчук

цінка)         

 

Вчитель  інформатики   Єремічук І.М.

doc
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку