Урок з використанням мобільних пристроїв "Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу."

Про матеріал

Тема уроку:

Практична робота 2. Конфігурація комп'ютера під потребу. (з використанням мобільних пристроїв учнів)

Цілі:

  • навчальна: формувати вміння добирати комплектуючі для комп'ютера; формувати навички пошуку інформації в Інтернеті;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання: Мобільні пристрої, точка доступу до Інтернет.
Перегляд файлу

ДОДАТОК 2

Тема уроку:

Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу.

Цілі:

навчальна: формувати вміння добирати комплектуючі для комп’ютера;  формувати навички пошуку інформації в Інтернеті;

розвивальна: розвивати логічне мислення;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання: Мобільні пристрої, точка доступу до Інтернет.

Структура уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань.
  3. Виконання практичної роботи.
  4. Підбиття підсумків уроку.
  5. Домашнє завдання.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                привітання
  •                перевірка присутніх
  •                перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування:

  •                Що таке процесор?
  •                Від чого залежить швидкодія комп'ютера?
  •                Для чого потрібна оперативна пам'ять?
  •                Які функції постійної пам'яті комп'ютера?
  •                Яке призначення пристроїв зовнішньої пам'яті?
  •                Що розуміють під конфігурацією комп'ютера?

 

ІІІ. Виконання практичної роботи

Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу.

Завдання:  визначити  конфігурацію комп’ютера під потребу комп’ю­терної гри з такими системними вимогами: 30 Гб вільного місця на жорсткому диску;  8 Гб оперативної пам’яті;  процесор і7 4790 3.6 ГГц або AMD FX-9 590 4.7 ГГц.

Обладнання: мобільні пристрої учнів, точка доступу до мережі Інтернет.

1. Завантажте браузер на своєму мобільному пристрої та введіть у пошукову систему ключові слова для пошуку необхідних складових комп’ютера.

2. За каталогами інтернет-магазинів доберіть складові для комп­лектування комп’ютера з конфігурацією, потрібного для гри (приклади варіантів пошуку рис.1).

 

 

 

 

Рис.1 – Приклади результатів пошуку складових комп’ютера

2. Зробіть фото підібраних вами складових: корпус сис­темного блока з блоком живлення; системна плата; процесор; монітор; оперативна пам’ять; накопичувач на жорстких магніт­них дисках (вінчестер); оптичний привід; відеоадаптер (якщо не вбудований у системну плату); мережева карта; клавіатура; миша.

3. Відправте на електронну адресу вчителя усі фотографії.

Проектна діяльність (не обов’язкове завдання):

  1.               Визначте складові, від яких залежить відповідність конфігу­рації комп’ютера потребам гри.  Зробіть їх стислі технічні характеристики та посилання на веб-сторінки.
  2.               Зробіть порівняльний аналіз вартості обраних складових у різних інтернет-магазинах.
  3.               Запишіть, за якими характеристиками ви вибирали процесор; материнську плату; які зі складових не є обов’язковими для конфігурування комп’ютера у цьому випадку.
  4.               Оформіть проект у вигляді паперового звіту або у вигляді презентації.

Зробіть висновок: як визначити конфігурацію комп’ютера під по­требу

VIІ. Підсумки уроку

Рефлексія

  •                 Що ми навчились на уроці
  •                 Що виявилось занадто важким

VІІI. Домашнє завдання

Підручник  повт. §3  ст. 16-28. Проекти.

ІХ.  Оцінювання роботи учнів

 

docx
Додано
25 березня 2018
Переглядів
2964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку