Тема уроку:
Практична робота 2. Конфігурація комп'ютера під потребу. (з використанням мобільних пристроїв учнів)
Цілі:
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: Мобільні пристрої, точка доступу до Інтернет.ДОДАТОК 2
Тема уроку:
Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу.
Цілі:
навчальна: формувати вміння добирати комплектуючі для комп’ютера; формувати навички пошуку інформації в Інтернеті;
розвивальна: розвивати логічне мислення;
виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: Мобільні пристрої, точка доступу до Інтернет.
Структура уроку
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування:
ІІІ. Виконання практичної роботи
Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу.
Завдання: визначити конфігурацію комп’ютера під потребу комп’ютерної гри з такими системними вимогами: 30 Гб вільного місця на жорсткому диску; 8 Гб оперативної пам’яті; процесор і7 4790 3.6 ГГц або AMD FX-9 590 4.7 ГГц.
Обладнання: мобільні пристрої учнів, точка доступу до мережі Інтернет.
1. Завантажте браузер на своєму мобільному пристрої та введіть у пошукову систему ключові слова для пошуку необхідних складових комп’ютера.
2. За каталогами інтернет-магазинів доберіть складові для комплектування комп’ютера з конфігурацією, потрібного для гри (приклади варіантів пошуку рис.1).
Рис.1 – Приклади результатів пошуку складових комп’ютера
2. Зробіть фото підібраних вами складових: корпус системного блока з блоком живлення; системна плата; процесор; монітор; оперативна пам’ять; накопичувач на жорстких магнітних дисках (вінчестер); оптичний привід; відеоадаптер (якщо не вбудований у системну плату); мережева карта; клавіатура; миша.
3. Відправте на електронну адресу вчителя усі фотографії.
Проектна діяльність (не обов’язкове завдання):
Зробіть висновок: як визначити конфігурацію комп’ютера під потребу
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія
VІІI. Домашнє завдання
Підручник повт. §3 ст. 16-28. Проекти.
ІХ. Оцінювання роботи учнів