https://padlet.com/allyourknowledgebeginswithwonder/3_8_10
Урок з ЯДС 3 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Дощ як неочікуваний подарунок.
Тема 8. Погода. № 10
Крок 3.
Атмосферні опади, що випадають із хмар у вигляді краплин води. Звідки береться дощ? Під впливом сонячного тепла вода з поверхні озер, річок, морів, океанів і струмків випаровується, перетворюючись на пару. Пар дуже легкий, він піднімається вгору, в повітря, де найдрібніші водяні крапельки збираються в хмари. Маленькі крапельки всередині хмари знаходяться в постійному русі. Вони стикаються один з одним і зливаються в більші крапельки. Якщо повітря більше не може їх утримувати, вони падають на землю у вигляді дощу. Вітер розносить хмари над землею, і
вони проливають на неї цілющу вологу. Адже без дощу не будуть рости дерева, квіти, трави.
Всеукраїнська школа онлайн разом із Олею підготувала для вас дослід, спробуйте повторити, або хоча б поспостерігати.
Крок 4 . Відкрий книгу с. 108. Погляньмо на завдання 1. Ти щойно переглянув відео і вже точно зможеш відповісти Пузлику.
Коли жевжоліт пролітав над Черкасами, Пузлик побачив в ілюмінатор, що пішов дощ. “Звідки він береться?” — поцікавився жевжик. Як би ти йому відповів/відповіла?
однакові за розміром краплі дощу? Перевір своє припущення, виконавши дослід.
Крок 6. Виконай завдання 3 с. 108.
Перевір себе
Крок 7. Виконай завдання 4 с. 109.
Зоя запитала друзів, що вони роблять, коли надворі дощ. Прочитай їхні відповіді й доповни своїми міркуваннями.
Крок 8. Виконай завдання 5 с. 109.
Олексій розповів друзям, що планує виготовити лепбук про Тараса Шевченка, оскільки Черкащину вважають Шевченковим краєм. Як ти гадаєш, чому?
Крок 11. Виконай завдання 8 на с. 109.
Подумайте, хто дійові особи мультфільму: мати та батько, маленька дитина, дівчата, інші. Складіть за мотивами цього вірша сценарій мультфільму. Опишіть основні сцени за поданим зразком.
Ох і смішний же!
І добрий-добрий!
І запроторились водні гущі, І посміхнулися темні пущі,
Навіть дуби із важкої породи Чухали голови від насолоди.
…Вихопивсь дощик поміж заграв.
Андрій Малишко
Чи добре ти справився з завданням,
Крок 12. Наш з тобою урок завершений.
Як ти вважаєш, чи добре ми попрацювали?
Чи зможеш ти скористатися новими знаннями?
Зустрінемось наступного уроку, бувай !
Вихопивсь дощик поміж заграв:
Чоботи сині, синя сорочка,
Сині мелодії понапинав
З неба широкого аж до листочка;
Синіми стрілами закресав,
Сині листочки дрібно писав —
Людям, озерам, лукам за обрій,
※※※※※※