Урок з ЯДС "Дикі та свійські тварини"

Про матеріал
Тема: Дикі та свійські тварини Мета: розширити і поглибити знання дітей про тварин, розширити уявлення про диких та свійських тварин, їх місце існування; учити визначати, яку користь приносять свійські тварини людині; розвивати логічне мислення, вилучення зайвого, встановлення взаємозв’язків між тваринами; виховувати повагу один до одного, чуйність по відношенню до тварин, почуття турботи, спостережливість, пізнавальний інтерес до тварин. Обладнання: предметні малюнки тварин, картки із зображенням тварин розрізані на частини, презентація, гра «Дикі та свійські тварини» .гра «Хто де живе», робочий зошит, сигнальні картки. Хід уроку І. Організаційний момент Налаштування на гарний настрій ІІ. Повідомлення теми і мети уроку Гра «Пазли» (робота в групах) - Щоб дізнатись тему над якою ми сьогодні працюватимемо, потрібно кожній скласти пазли. - Чи можна об’єднати їх в одну групу? (Так, тварини) - Чим вони відрізняються один від одного? (Одні із них дикі, інші свійські) - Сьогодні на уроці ми дізнаємося про життя диких і свійських тварин, уточнимо і перевіримо наші знання про користь, яку приносять свійські та дикі тварини. ІІІ. Вивчення нового матеріалу Гра «Дикі та свійські тварини» (робота з дошкою) - У кожного із вас на парті лежить зображення тварини, потрібно подувати і віднести до тієї групи, куди вона відноситься, чи то «дикі» чи «свійські». Гра «Хто де живе?» За допомогою сигнальних карток визначити, хто із запропонованих тварин живе у лісі, а хто у дворі. Руханка «Черепаха-аха-аха» Робота в зошиті 1 завдання 2 завдання IV. Узагальнення й систематизація знань учнів Вправа «Закінчи речення» 1) Тварини, які самі добувають собі їжу, захищаються від ворогів, самі влаштовують собі житло, виводять потомство, називаються…(дикими) 2) Тварини, які розводять люди, годують і захищають їх, будують ля них житла, піклуються про їж потомство, називаються…(свійськими) Робота зі слайдом V. Підсумок уроку Рефлексія (сигнальні картки)
Перегляд файлу

Детский вертикальный фон для презентации (67 фото)Тема: Дикі та свійські тварини

Мета: розширити і поглибити знання дітей про тварин, розширити уявлення про диких та свійських тварин, їх місце існування; учити визначати, яку користь приносять свійські тварини людині; розвивати логічне мислення, вилучення зайвого, встановлення взаємозв’язків між тваринами; виховувати повагу один до одного, чуйність по відношенню до тварин, почуття турботи, спостережливість, пізнавальний інтерес до тварин.

Обладнання: предметні малюнки тварин, картки із зображенням тварин розрізані на частини, презентація, гра «Дикі та свійські тварини» .гра «Хто де живе», робочий зошит, сигнальні картки.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Налаштування на гарний настрій

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Гра «Пазли» (робота в групах)

  • Щоб дізнатись тему над якою ми сьогодні працюватимемо, потрібно кожній  скласти пазли.
  • Чи можна об’єднати їх в одну групу? (Так, тварини)
  • Чим вони відрізняються один від одного? (Одні із них дикі, інші свійські)
  • Сьогодні на уроці ми дізнаємося про життя диких і свійських тварин, уточнимо і перевіримо наші знання про користь, яку приносять свійські та дикі тварини.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Гра «Дикі та свійські тварини» (робота з дошкою)

  • У кожного із вас на парті лежить зображення тварини, потрібно подувати і віднести до тієї групи, куди вона відноситься, чи то «дикі» чи «свійські».

 

 

 

 

Детский вертикальный фон для презентации (67 фото)Гра «Хто де живе?»

За допомогою сигнальних карток визначити, хто із запропонованих тварин живе у лісі, а хто у дворі.

Руханка «Черепаха-аха-аха»

Робота в зошиті

1 завдання

2 завдання

IV. Узагальнення й систематизація знань учнів

Вправа «Закінчи речення»

  1. Тварини, які самі добувають собі їжу, захищаються від ворогів, самі влаштовують собі житло, виводять потомство, називаються…(дикими)
  2. Тварини, які розводять люди, годують і захищають їх, будують ля них житла, піклуються про їж потомство, називаються…(свійськими)

Робота зі слайдом

V. Підсумок уроку

Рефлексія (сигнальні картки)

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку